"oh ya,kalau mcm tu kishnya.jungkook,kamu boleh tinggal di dni semntra.dh lewt ni.s elok pulak kalau kamu pandu mlm mlm buta begini.bhaya.eunha,tolong tunjukkn bilik kamu.rmh kita ni tiada bilik kosong.kamu boleh tidur dgn omma."Ujar puan jung.jungkook angguk.betul juga.dia juga sudah letih krna memandu agk lma.bdannya lenguh semcm.eunha tergmam.what?kenapa mamat ni kena tidur bilik dia?Huh...
puan jung pergi meninggalkn mereka berdua.eunha diam.dia teragk agk ingin mengajak jungkook ke bilik nya.knpa omma tak prnh bagi tahu dia psal ni?Dan knpa jungkook sudah tau.jdi dia mcm org bodoh tak tau apa apa?what da..."Jom sy bwk pergi bilik sy..."Eunha berlalu.tidak sanggup memandang jungkook lagi.
jungkook bangun.mereka ke bilik eunha yg agk kecil itu.wrna bilik itu putih dan hitam.mcm bilik nmja.dan ada beberpa kertas berwrna kuning emas pda dinding.mcm sjil.bnyk juga.apa kerja minh ni eh?ada katil single.takknlah nak letk katil king dlm bilik ni.x muat...
"Pndai pndai lah awk sesuaikn diri.sy pergi dulu."Ujar eunha lalu cuba melangkh pergi tapi jungkook menhan."Cop!Awk takde pkaian Uuntuk sy pkai ke?Takknlah sy nak pkai baju mcm ni..."Soal jungkook smbil menunjukkn baju kemeja-t nya yg berwrna biru cerah.eunha termenung memikirkn soalan jungkook.baju?Kat rmh ni rsanya dh pupus baju lelaki.dia mna ada adk brdik lelaki.dia ank bongsu drpd tiga adk brdik perempuan.baju appa?MUAT KE DGN MAMAT NI?dhlah tinggi mcm galah.mcm x sesuai je.
"K...kejp.sy cuba ambil baju appa sy."Balas eunha lalu pergi ke bilik sebelh.dia mengmbil sehelai t shirt putih brsma seluar tiga suku berjalur merah.dia menghulurkn pkaian itu kpd jungkook.hrap muat.kalau tak...kena pkai baju tulah tidur smpai esk pgi.
jungkook membuka butang baju kemeja-t nya.dh berpeluh dan berbau hapak.terbuntang biji mata eunha.dia nak buka baju kat sini ke?Agk agk ah....eunha menutup matanya menggunakan kedua tapak tgnnya.jungkook yg meliht tersengih seperti kerang busuk.klkar meliht keletah eunha.dia segera menukar pakaiannya.
"Hurm,not bad."Ucap nya smbil meliht baju t shirt putih di tubuhnya.muat muat begitu je.tapi...di sebbkan baju itu agk kecil dari tubuh jungkook,ia agk menmpkkan susuk tubuh jungkook yg tegap.wrna putih pulak tu.nasib baik x nmpk abs.eunha melarikn kedua tpak tgnnya untk meliht jungkook.omo...hampir ternganga dia meliht bdan jungkook yg agak...sado?UISH,MENGANCM IMAN BABE..^~^
"b...bolehlh tu."Eunha melarikn ank matanya dari tubuh jungkook.x sanggup nk tenung lma lma.takut tergoda.jungkook angguk lalu membuka zip seluar slack nya.
"Yah...jgn buka kat sini.tgk lah siapa ad!"marah eunha dgn muka yg merah menhn marah dan malu.jungkook mengangkat muka.tgnnya yg sdg memegang hujung zip seluar terbantut.
jungkook tersenyum sinis.lwk lah minah ni.dia yg tak nak keluar dari bilik ni siapa suruh.huh..."Yg kau tak blah tu knpa?Betul betul nk tgk ke?Meh aq kunci pintu dulu..."Usik jungkook lalu cuba mengacah eunha dgn mengunci pintu bilik.eunha dgn segera keluar dari bilik dgn muka yg berona kemerahan.malunya....
dia dpat dgr helaian tawa dari mulut jungkook itu.sengja betullh!Kuat pulak suara tu ketawa.mmg nak kenalh mamat tak cukup umur ni.eunha menyumph sernah jungkook.
------
"Omma,kenpa omma x prnh bagitahu psal perkhwinan eunha?"soal eunha ketika ingin menolong puan jung di dapur.dia membancuh teh hijau yg di beli encik jung minggu lepas.puan jung hanya tersenyum.sudah agk ank nya akn menuntut soalan psal bnda ni.
"Omma mmg nak bagitahu tapi sebb nmpk eunha sibuk je terpksa tangguhkn.tapi kamu dh dtg.so,omma nak bincang lh ni."Balas puan jung sambil MENYEDIAKN PINGGAN MANGKUK UNTK SRAPAN PAGI.eunha angguk.betul tu.enth knpa dia rajin nak dtg sini jumpa omma.rindu mungkin.atau mmg takdir dia untk berjumpa jungkook dan mengetahui kebenran.enthlh....
"Mmcm mna omma boleh kenal jungkook tu?KNPA X MINTA RESTU EUNHA DULU SEBELUM BUAT KEPUTUSN MELULU?"Soal eunha.puan jung mengeluh.dia ddk di samping anknya.hrap ank nya ini fhm dgn keputusnnya.dia buat ini terbaik untk ank nya.walaupun eunha masih muda untk mendpt status isteri,tapi eunha patut bersedia dgn lebih awl.kedua kakk eunha tu sudah mempunyai calon tersendiriu.eunha lain,dia jenis tdk pandang lelaki.terlalu cerewet dan memilih.itu yg susah.kalau tidak,smpai bila hidup membunjang.dia cukup fhm akn prsaan anknya itu.dia rsa eunha ckup bersedia dgn alm rmh tangga.eunha cukup kesempurnaan.pndai measak,mengemas rmh,menguruskn diri dn mcm mcm lagi.dia ckup bangga ada ank seperti eunha.
"Sbenarnya,puan jeon yg dtg melmar eunha.dia kata dia sudah lma berkenn dgn eunha.dia tu kwn baik omma dari universiti.selma ni dia hanya tgk prangai eunha dari jauh je.dia masih curiga untk lebih rpat.bila mula tau mcm mna sikap eunha,dia mula berminat untk menyatukn dgn ank tunggalnya,jungkook.lagipun,puan jeon mcm terdesak untk memilih menantu.dia pun tdk sihat.dia mahu meliht ank nya khwin dan melahirkn cucu sebelum dia mula meninggal dunia.ini smeua permintaannya.omma tak smpai hati nak tolak.kalau omma beri msa kpd eunha berfikir mesti eunha ambil msa yg agk lma.omma rsa,baik omma buat keputusnnnya dgn sendiri.hrap eunha fhm dgn situasi omma dan puan jeon."Pnjnag lebar puan jung menerangkn kpd ank bongsunya.
eunha tertunduk.satu je dia agk takut?Mmpukh dia berthan dgn semua ni?Berkhwin tnpa cinta dgn lelaki yg dia tdk kenal untk seumur hidup.dia takut jika dia lalai dlm semua ini.mampukh dia menjadi seorang ibu unk ank dia nnti.dia buntu.dia perlukn sokongn dan dorongn untk lebih tbah.
"Omma,omma perlu sokong eunha dari belkang tau.eunha takut eunha tak kuat.omma kena tolong eunha."Pinta eunha sayu.puan jung tersenyum.ya,dia akn sentiasa ada untk anknya."I WILL"
mereka berpelukn."Terima kasih omma..."
--------
[]AUTHOR X RETI NK BUAT PART SEDIH.HUHU....HRAP SERONOK DGN PART NI.PNDEK JE.SEBB TAKDE IDEA.NI PUN TULIS SEBB DH LMA TAK UPDATE.SIKIT JE PART EUNKOOK.KALAU NAK BNYK TUNGGU DIA ORG KHWIN.HEHEHE...MAYBE LMBT LAGI KOT.PLIS VOTE N COMMENT.I NEED IT SO MUCH.BTW,VOTE DAN COMMENT KAT FF AUTHOR YG SATU LAGI TU EH.BYE...[]
YOU ARE READING
Eunkook Marriage [] J.J.K.> J.E.B []_{SLOW UPDATE}
Fanfiction" Love is just a word to me before you come and show what it is. " -전 중국- -정 은비-