Η Χρύσα κοντοστάθηκε μπροστά από το ανοιχτό ψυγείο. Το μόνο που υπήρχε εκεί μέσα ήταν 2 αυγά και κάποια μουχλιασμένα αλλαντικά . Είχε καιρό να βάλει κανονικό φαγητό στο στόμα της. Κοίταξε γύρω της μήπως και βρει τίποτα να τσιμπήσει , στον πάγκο της κουζίνας δέσποζε μια σακούλα με πατατάκια ,ακριβώς αυτό πού ήθελε εκείνη την στιγμή.
Βολεύτηκε στον καναπέ και έβαλε σε επανάληψη τις Μάγισσες. Της άρεσε αυτή η σειρά την έκανε να ξεχνιέται, την άγγιζε το γεγονός ότι πίσω από αυτές τις δυναμικές παρουσίες κρυβόταν γυναίκες με ανάγκες ,προσωπικότητα και αδυναμίες. Εύρισκε τον εαυτό της στην μεσαία αδερφή καθώς και η ίδια ήταν η μεσαία κόρη στην οικογένειά της. Είχε άλλες δύο αδερφές η μεγάλη ήταν η Κατερίνα την περνούσε τρία χρόνια και φέτος τελείωνε την νομική εκπληρώνοντας τις προσδοκίες των γονιών τους .Η μικρή ήταν η Ελένη, δύο χρόνια μικρότερη από την Χρύσα ήταν αριστούχος στην θετική κατεύθυνση στο λύκειο και στόχευε για Μαθηματικός. Μόνο η Χρύσα δεν στάθηκε αντάξια στις προσδοκίες των γονιών της. Αυτή βλέπετε είχε άλλα όνειρα ,ήθελε να χορεύει .Μερόνυχτα την παρακαλούσε η Τασούλα (η μάνα της ) να ξανασκεφτεί και να περάσει σε κάποιο πανεπιστήμιο, αλλά η Χρύσα είχε πάρει την απόφαση της. Θα γινόταν χορεύτρια.
Ένας αναστεναγμός έπνιξε τα πνευμόνια της καθώς θυμήθηκε τον Άρη .Γιατί να μην είχε και αυτή ένα "happy end" όπως αυτό των γονιών της .Ω την λάτρευε την ιστορία τους, γέμιζε τα παιδικά της χρόνια με όμορφα όνειρα και με την λαχτάρα να ζήσει και αυτή κάτι παρόμοιο. Κάθε τόσο την παρακαλούσε να της την διηγηθεί από την αρχή και εκείνη την μάλωνε γιατί κουραζόταν να λέει και να ξανά λέει την ίδια ιστορία .Όταν όμως την κοίταζε με τα μεγάλα καταγάλανα μάτια της και να ήθελε δεν μπορούσε να της χαλάσει το χατίρι.
Ήταν 18 χρονών η Τασούλα όταν η μάνα της αποφάσισε να την παντρέψει με τον Κώστα, γιο ενός οικογενειακού τους φίλου. Παρά τα παρακάλια της Τασούλας ,τις ατελείωτες νύχτες που ξαγρυπνούσε κλαίγοντας εκείνη ήταν αμετάκλητη. "Μεγάλωσες πια πρέπει να παντρευτείς ".Της έλεγε πρωί και βράδυ .Εν το μεταξύ η Τασούλα διατηρούσε κρυφή σχέση με τον Τάκη, ένα ορφανό φτωχό παιδί. Η μητέρα της δεν θα δεχόταν ποτέ την σχέση τους.
Ένα βράδυ από εκείνα με το μεγάλο φεγγάρι τον συνάντησε για να του ανακηνώσει την απόφαση της μητέρας της.
"Με παντρεύει Τάκη μου " του είπε με δάκρυα στα μάτια
"Δεν σε αφήνω Τασούλα, εγώ θα σε πάρω κανένας άλλος " της αποκρίθηκε εκείνος.
YOU ARE READING
Getting over you (Greek)
RomanceΗ Χρύσα και ο Αρης μεγάλωσαν μαζί, από μικρά είχαν ξεκαθαρίσει το πως ένιωθε ο ένας για τον άλλο, και αυτό δεν άργησε να εκδηλωθεί σε έναν μεγάλο έρωτα για τον οποίο μιλούσαν όλοι στο χωρίο. Τι θα γίνει όμως όταν αυτή η σχέση ξαφνικά τελειώσει; ...