Dostala jsem novej nápad na povídku. Snad se bude líbit. První kapitola je poběkud kratší. Ale snad se to časem změní.
Měli jsme konzert v Londýně. Byla jsem nervní jako nikdy. Asi proto, že jsme tady měli najít novou posilu do našeho bandu. S holkama jsme se rozhodly, že nás bude 5 jako kluků z 1D. Už předem bylo vybraných pět holek, které se přihlásily přes net.
Když jsem viděla jednu z nich, bylo mi jasný koho vyberem. Slečna se světle hnědýma vlasama, modro - šedýma očima. Ta je jasná favoritka. teď ještě jak zpívá a jestli je schopná zpívat před tolika lidma. Měli jsme zpívat Move. Měli jsme text už rozdělenej. Ale nejdřív se holky musely představit.
"Tak a máme tu naší duležitou chvíli." začala Jade. "Právě máme vybrat pátou členku Little mix. Tak jo holky pojďte na podium." dořekla a slečny se vyřítily z backstage. "Tak se nám holky představte." řekla jsem já a šla jsem s mikrofonem přímo k mojí favoritce. "Ahoj lidi. Já jsem Nikol. Je mi 17." představila se. "Pěkný jméno." řekla jsem a pokračovala jsem k další slečně. Ostatní se také představily a začaly jsme zpívat.
"Tak jak se vám líbili holky?" zeptala se Jesy. "Já myslím, že byly úžasné všechny." pokračovala Leigh-Anne. "Já už mam jasnou favoritku." řekla jsem já a nenápadně mrkla na Nikol. Ta se rozzářila. Davy fanoušků začali jančit.
"Nikol, pojď sem ke mě." řekla jsem a ukázala jsem místo vedle sebe. Koukla jsem na holky jestli jo nebo ne a ony začali gestikulovat, že jo. "Co by jsi řekla na to, že by si se stala pátou členkou Little mix?" zeptala jsem se jí. A ona vykulila oči. "Bylo by to perfektní." odpověděla mi. "Tak v tom případě gratuluji. Právě jsi se jí stala." řekla jsem. Ona už neřekla ani slovo. Jen si zakryla obličej rukama. Objala jsem jí okolo ramen a ona se ke mě přitulila. po chvilce jsem cítila že mi vlhne tričko. Jemně jsem jí od sebe odtáhla a všimla si, že brečí. "Niky nebreč. Všechno je OK." řekla jsem jí a ona se zasmála.
"Tak co na to říkáš Nikol?" zeptala se Jasy, když už jsme byly v backstage. "Je to dokonalý. Je to divnej pocit. Od teď jsem Mixka. Děkuju." řekla Niky. "Nám neděkuj. To svému hlasu děkuj." řekla jsem jí.