Takže další díl je tu. Doufám že se zatim líbí. :))
Pohled Nikol: Takže od tý doby co jsem mixka se mi od základu změnil život. Je to dokonalý. Miluju to!
Když byla první zkouška, tak tam přišli kluci z 1D. Byl to trochu šok. Čekala jsem Zayna, to jo, ale ne hned celý 1D. Zkoušeli jsme docela dlouho. Nejsem na tohle zvyklá. Domu jsem se dostala hodně pozdě. Ale s kým?
Celou zkoušku po mě Niall pokukoval. O každé té enormě krátké přestávce si se mnou povídal. Ten ode mě jen tak kamarádství chtít nebude. No uvidíme. Když zkouška skončila, tak ke mě přišel.
"Nikol, nechceš hodit domu?" zeptal se.
"To je dobrý. Mám to odtud ani ne 10 minut pěšky."
"Tak tě doprovodim."
"Tak jo." odsouhlasila jsem. Jakmile jsem to dořekla slyšela jsem za sebou písknutí. Otočila jsem se kdo to byl. Louis. Kdo jiný.
"Co je?" vyjel na něj Niall.
"Ale nic. Jen užijte si to spolu. A nezlobte děcka." řekl a vyprskl smíchy. Jako malej.
"Jdi do háje Louis. Nech Nialla na pokoji. Do tebe a Harryho se taky nikdo nerejpe." okřikla ho Perrie. Louis jí probodl vražedným pohledem. "Promiň. Stejně by se to dozvěděla."
"To se teď bavíte o Larrym?" zeptala jsem se.
"Jojo. Bavíme se o nich dvou." odpověděla mi Perrie.
"Kdyby vás to chtělo zajímat, tak jsem Larry Shipperka. Hrozně vám to spolu sluší." zareagovala jsem.
"Děkujeme." řekli oba najednou.
"Neni zač." řekla jsem jím.
"Tak co jdeme?" otočila jsem se zpátky na Nialla.
"Jojo jdem." Když jsme vyšli před studio, byla už tma. "Máš přítele?" vyhrkl ze sebe najednou.
"Ne nemam. Proč?" odpověděla jsem mu překvapeně.
"Jen tak."
"Ale prosím tě. Nialle nic není jen tak. Tak pročpak si se ptal?" zeptala jsem se ho.
"Dobře no." začal ze sebe soukat "No. Já. Hrozně se mi líbíš." vykoktal ze sebe nakonec.
"Jůůůů... Co s tím budeš dělat?" zeptala jsem se ho provokativně.
Jeho reakce mě dost překvapila. Propletl svoje prsty s mými a zastavil se. Jemně cukl za mojí ruku abych se na něj otočila čelem. Svým čelem se opřel o to moje. "Můžu?" zeptal se a já jen jemně přikývla. Pak mě krásně políbil a já nemohla nic jiného než spolupracovat.