Niallův pohled
Takže si to shrnu. Co se stalo za posledních pět dnů? Little Mix si našli novou členku. Já se do ní zamiloval. Dal jsem se s ní dohromady a ona se se mnou rozešla, protože mě podvedla. S kým? S Liamem! S mím nejlepším kamošem. S mím bratrem. On se do ní, podle jeho slov, zamiloval. Nechtěl mi lest do zelí, ale ona to skomplikovala. Chtěl se jít opít. Jenže snad každý ví, že nesmí pít. A to byl ten problem. Nikol o něj měla strach a místo toho aby šla domu, šla hledat Liama. Byl už dost opilej, takže se spolu prostě vyspali. Jsem na něj nasranej to jo, ale snažím se ho nevšímat a doufám, že to odezní. Nechci, aby se kvuli tomu rozpadl band.
Co se stalo dál? No třeba to, že jsem Nikol odpustil a dal jsem se s ní zase dohromady. A teď stojíme na stage a máme před sebou velkou věc. A to tu, že to řeknem fanouškům a vlastně i všem od nás. Jsem zvědavej jak na to budou reagovat. Jak fans, tak holky z LM a moji bratři. A hlavně Liam.
Jak jsme stáli tak v ředě, tak se začali zase rozcházet jen s Niky zůstali u sebe. Ostatní na nás divně koukali a nechápali. Jen jsem na fanoušky ukázal aby byli potichu. Najednou to všechno stichlo. Je sranda, jak je mám všechny pod palcem.
"Já a Nikol vám chceme něco říct." začal jsem. Pořád bylo hrobový ticho. Až jsem se začal trochu bát. Liam se na mě podíval zvláštním pohledem. V tu chvíli mě Niky vzala za ruku a propletla se mnou prsty. Fans začali šílet. "Jsme s Nikol spolu a chci, aby jste to respektovali. Nikol, miluju tě a nikdy nepřestanu!" řekl jsem a políbil ji. Fanoušci ječeli jako blázni. První kdo se k nám přiřítil byla Perrie se Zaynem. "Gratulace bro." řekl Zayn a objal mě. Perrie zase objala Niky. Pak se k nim přidali i ostatní. Když ke mě přišel Liam, tak mě jen objal a nic neřekl. Ať se s tím prostě smíří. Nemá jinou možnost. Nikol miluju a nehodlám se jí vzdát. Koncert pak pokračoval normálně jak bylo naplánoavný. Po té co skončil jsme se odebrali všici do svých šaten.
"Nialle, opravdu to s ní myslíš vážně?" zeptal se mě Liam. "Já? Já jestli to s ní myslím vážně? To si děláš srandu, že se ptáš zrovna ty?!? To víš, že to s ní myslím vážně! Sakra Liame já jí miluju!" vyjel jsem na něj. "Nialle klid." přišel ke mě Zayn. "Pojď za holkama." řekl. "Jo dobře. Jdem." řekl jsem a rozešel jsem se ke dveřím. "Nialle, uklidni se." začal Zayn, když jsme vyšli z naší šatny. "Já jen, že Liam.... Zrovna Liam se mě bude ptát, jestli to s ní myslím vážně." řekl jsem při cestě za holkama. Zayn jen přikývl a vešli jsme. "Zdravím." řekl a namířil si to k Perrie. Já si to namířil k Niky. "Ahoj zlato." řekl jsem jí a dal jí pusu. "Ahoj." řekla s úsměvem a rozcuchala mi vlasy. "Tak jak se cítíš po svým prvním konzertě ty potvůrko moje?" řekl jsem se smíchem. "Fajnově." řekla a dala mi pusu. "Byla jsi úžasná!" řekla jí Jasy. "Děkuju." poděkovala a otočila se na mě "Nialle, co tomu říkali kluci, že jsme spolu a že jsme to řekli?" řekla s nervozním hlasem. "Nic. Přáli mi to." řekl jsem s úsměvem. I když jsem si nebyl jistý Liamem. On prostě na to nic neřekl a jen se zeptal na tu stupidní otázku. I Zayn se na mě podíval alá nelži.
"Pujdeš s náma na after?" zeptala se Jade. "Já myslím, že ne. Jsem unavená. Musím se vyspat." odpověděla jí Niky. "Dobře. Dám si drink za tebe. Nialle? Zayne? Co vy?" zeptala se mě a Zayna. "Já jdu určitě s Pezz." odpověděl jí Zayn. "Se mnou nepočítej. Nejde Niky, tak nejdu taky." řekl jsem. Jen přikývla. "Nialle, klidně jdi. Já tě nechci omezovat." řekla mi Niky. "Ne. Já chci být s tebou. Chceš jít k nám nebo pujdem k tobě?" řekl jsem jí. "Dobře. Tak mužem k tobě." řekla s úsměvem. "Tak jo. Tak pujdeme?" zeptal jsem se hned. "Okey. Holky doufám, že nevadí, že už jdeme." zeptala se. "Nene vůbec to nevadí." řekla Pezz. "Dobře. Tak ahoj!" řekla zvedla se a šli jsme.
Když jsme došli k nám poslal jsem Niky do mého pokoje. Došel jsem do kuchyně vzal jsem nějaký pití a šel za ní. Seděla v křesle a vypadala trochu nervozně. "Ale no tak. Klid. Nebuď nervní." řekl jsem a sedl jsem si k ní. "Nialle pravdu. Co na to řekl Liam?" zeptala se a ve mě hrklo. "Nic.... Byl v pohodě... " řekl jsem nervně. "Nialle no tak. Nelži mi. Teď mi psal. Proč nejsem na after a jestli jsem s tebou. A jestli jsem v pořádku. Protože mu Louis řekl na to jak si mě odhodil od těch dveří. On s tím nesouhlasí že jo?" řekla trochu naštvaně. "A to vadí, že s tím nesouhlasí? A zlato za to odhození se omlouvám. Já naštvalo mě to a prostě, když jsem v ráži nejde mě zastavit. Odpust mi to." zeptal jsem se a začal se jí v zápětí omlouvat. "Za to se neomlouvej. Můžu si za to sama. A ne nevadí to, že s tím nesouhlasí. Jen si mi to mohl říct. Promluvila bych si s ním." řekla a vyrazila mi tím dech. "Ne! K němu tě už nikdy nepustím!" řekl jsem a chytl jí jemně za ruce. "Nialle, já... Miluju tě! A vím, že to už neudělam. Byla to pitomost a tu už neudělam!" řekla rázně. "Já nevím. Moje duvěra k tobě dost klesla, ale i tak jsem ti odpustil. Miluju tě Nikol a nechci tě nikdy ztratit! Už nikdy!" řekl jsem smutně. "Chápu tě Nialle." řekla a opřela si čelo o to moje.
Měla zavřený oči. Pomalu jsem se k ní přiblížil svými rty a pak jí něžně políbil. Hned spolupracovala. Bylo to tak něžný a procítěný. Prostě o todle přijít bych nikdy nechtěl. Vzal jsem si jí do náručí a odnesl si ji na postel. U toho ji pořád líbal. Po chvíli ji začal líbat na krku a rukama jsem jí začal vjíždět pod tričko. Chvíli to bylo v pohodě, ale když jsem jí ho chtěl sundat tak se začala cukat.
"Co je? Co se děje?" zeptal jsem se a nadzvednul jsem se. Odpovědi jsem se nedočkal. Místo toho mě lehce mě od sebe odstrčila, sedla si, zádama se opřela o čelo postele a přitáhla si kolena ke hrudi a objala je svýma rukama. "Copak kočko? Co dělám špatně?" zeptal jsem se se strachem co se vlastně děje. "Nic. Ty nic. To já. Já nemůžu." řekla. "Pročpak?" zeptal jsem se. "Protože.... Já..... Liam..... Prostě nemůžu.... Bojím se.... Že to zase nějak zvořu....." zavzlykala. Rychle jsem si jí v táhl do objětí. "Ne! Neplakej. Nic se neděje. Počkám si jak dlouho chceš. Já to vydržím. Vydržel jsem to do teď. Vydržím to ještě dýl. A na to co se stalo s Liamem nemysli. To bude v pořádku." začal jsem šeptat uklidňující slova. Ona se jen opřela o mojí hruď. "Promiň mi to Nialle...." řekla ještě mezi vzlyky. "Neomlouvej se. Nemáš za co se omlouvat. Lehneme si a budeme spát ju?" řekl jsem a ona jen přikývla. Lehli jsme si a za chvíli usnuli.
*5 hodin ráno*
Vzbudil mě řev ze zdola. Nemůžou bejt potichu ty volové? Jemně jsem pustil z objetí Nikol, aby se nevzbudila a šel jsem dolu. Slyšel jsem jen Liama. "Kde je moje láska? No tak Nikol kde si?" vyřvával na celej dům. Doufám, že jí to nevzbudí. "Liame sklapni a jdi spát." řekl jsem v klidu. Otočil se na mě. "Niallere! Ty hajzle! Kde je? Co si jí udělal? Doma není takže je tady? Je u tebe? Užil sis s ní?" pořád řval. "Co to tu meleš? Jo, je tady. A ne nespal jsem s ní. A není tvoje! Jdi spát Liame!" řekl jsem naštvaně, ale potichu. "Proč bych měl? A já myslím, že to s ní stejně nemyslíš vážně!" "Buď už konečně......" nedořekl jsem větu, protože mě přerušila Nikol. "Co se to tu děje?" zeptala se rozespalým hlasem. "Nic zlato. Jdi klidně spát." řekl jsem a přešel k ní. "Nialle, co jí to tu vykládáš, že se nic neděje. Hodně se toho děje! Já tě miluju Nikol! On to s tebou vážně nemyslí! Dyť tě mlátí! To neni normální!" řekl Liam. "Liame co to tu meleš? A ty si zase pil? Dyť víš, že nesmíš!" "Já můžu všechno jsem Liam Payne z One direction!" řekl. "Liame... Niall mě nemlátí! Tak toho nech! A jdi spát!" řekla Nikol. "A pujdeš se mnou do pelíšku?" zeptal se svudnym hlasem. "Ne nepujdu!" řekla rázně Niky. "A proč ne? Minule se ti to taky líbilo!" řekl na oplátku Lee. "Víš co jdi už do prdele! A nech mě s Niallem žít! Tvoje názory mi jsou ukradený!" zařvala a utekla nahoru a bouchla dveřma. Doufám že míma.
"Ty si takovej kretén Liame. To neni ani možný!" řekl jsem a jednu mu vrazil. Svalil se na zem a zůstal ležet. Jen se na mě otočil a díval se na mě. Ze rtu mu pomalu začala tect krev. Nic neudělal. Jen na mě koukal. Otočil jsem se k němu zády a rychle vyběhl nahoru do svého pokoje. Nikol ležela na posteli zachumlaná pod dekou a slyšel jsem jak brečela. Lehl jsem si k ní a pořádně jí objal. Zády se ke mě přitiskla ještě víc a po chvilce přestala brečet a pravidelně oddychovala. Já už do rána nezahmouřil oko....
Tak je tu další díl! Doufám, že se líbí. Je to v celku zase o ničem. Moc mi to nejde to psaní. Moc bych byla ráda za koment a vote :) Mám vás ráda! Všechny!! :)