2. part

316 23 2
                                    

Měly jsme s holkama zkoušku. Ale spíš než zkouška to mělo bejt ukázání Nikol Zaynovi. A jak se ukázalo, tak jí chtěli poznat i ostatní kluci z 1D. Takže ještě než Niky přišla, tak se kluci nahrnuli do studia.

"Ahoj zlatíčko. Jak si se měl?" přivítala jsem Zayna.

"Ahoj kotě." řekl on a vášnivě mě políbil.

"Nechte si to na jindy." slyšela jsem Nialla. No jo, je sám. Nemá to moc rád, když se před nim někdo mucká.

"Nezáviď." odsekl mu Zayn a dal mi ještě jednu pusu na provokaci. Niall protočil oči.

"Ahoj holky...." přiřítila do studia Nikol a zarazila se ve dveřích. Stála tam jak socha s otevřenou pusou.

"Haloooo, země volá Nikol. Kde je?" zeptala se Jade a zamávala jí před obličejem.

"Jo..." lekla se Niky. "Sorry. Jen mě to zaskočilo, že jsou tu oni." řekla překvapeným hlasem.

"Sis myslela, že budu bez svojí lásky?" zeptal se Zayn se smíchem.

"Zayne, to je mi jasný, že se s Perrie snažíš být co nejčastěji. Je mi jasný, že oba nemáte moc času. Jen sem čekala, že tu budeš jen ty. A ne hned celej band." řekla.

"Tak pardón. Ale my tě chtěli poznat." přiřítil se k ní Liam.

"Aha. To je milý Liame." odpověděla.

"Působivý. Znáš nás jménem." začal zase Liam.

"Tak aby ne. Sleduju vás už od X - Factoru. A už několikrát jsem si na vašem konzertě říkala, že si ty smsky co sem vám poslala necham proplatit." řekla Niky se smíchem.

"A máš to spočítaný kolik to dalo dohromady?" zeptal se Niall.

"Jo dalo to dohromady snad 1000 liber." zasmála jsem se.

"To jako fakt si do nás takle investovala?" zeptal se pro změnu Harry.

"Jo. A investice se koukam vyplatila." odpověděla s úsměvem.

Ještě chvíli jsme povídali a pak jsme začaly my holky zpívat.

"Máš půlku mého partu. Tak se snaž, aby to bylo dokonalý." řekla jsem se zcela vážnou tváří, zatím co Nikol vyprskla smíchy.

"Zayne? Taky tě tak peskuje?" zeptala se smíchem.

"Jo občas jo." odpověděl taky se smíchem.

"Heeeey" bouchla jsem ho přes rameno.

"Taky tě miluju zlato." odpověděl mi. On vždycky ví jak mě rozesmát. To dokáže jen on. A to je jeden z důvodů proč ho miluji. Když jsme zpívali, všimla jsem si Nialla jak po Niky pokukoval. Asi se snažil bejt nenápadný, ale tím jak se snažil byl ještě nápadnější. Toho si musela všimnout i Niky. Ale je hrozně roztomilý jak se snaží. Jojo, vypadalo to jako kdyby se nám Niall konečně zamiloval.

New memberKde žijí příběhy. Začni objevovat