17. Part

86 3 2
                                    

Konečně jedeme do New Yorku. Konečně uvidim Nialla. Opravdu hodně mi chyběl. Jasně psali jsme si a volali přes skype, ale prostě to neni jako ho cítit u sebe. Všechny jeho dotyky a jeho polibky. No co si budem povídat. Miluju ho!

"Tak co? Jak se zatím cítíš?" zeptala se mě Perrie. "Jo je to fajn. Jsem ráda, že mě fanoušci berou. Ale chybí mi tu Niall." kňukla jsem. "Mě Zayn taky. Ale ty si na tom líp, protože ti sem přijede." řekla. "Já vím a moc se na něj těším. Ani si neumíš představit jak." "Věř mi, že umím." zasmála se. Najednou mi zazvonil mobil. Zvedla jsem ho aniž bych se koukla kdo to je. "Halo?" zeptala jsem se. "Ahoooj zlatooo." Niall mi volal. My o vlku.... "Ahoj myšákuk, jak je? A kdy přijedeš?" vychrlila jsem na něj hned. "Mám se docela fajn, ale chybíš mi. Jinak přijedu snad ještě dneska večer ju?" řekl mi. "jooooo!!!" vyjekla jsem do telefonu. "No tak Nikol. Já chci ještě večer slyšet." zasmál se. "Dobře. Už jsem sticha. Promiň." zasmála jsem se zpátky. Ještě chvíli jsme si povídali a pak musel jít. Moc se na něj těším.

*večer*

Čekala jsem, že zavolá. Ale ono nic. Neozval se. Ani nepřijel. Co se děje? Mám o něj docela strach. Zavolala jsem Liamovi.

"Ahoj, co potřebuješ?" zeptal se okamžitě jak to zvedl. "Nevíš co je s Niallem?" zeptala jsem se na rovinu a bez pozdravu. "Nevím. On nedorazil?" zeptal se a vypadalo to, že je překvapenej. "Ne, tak jsem myslela, že je s tebou nebo klukama a že přijede zítra." řekla jsem a už cítila v očích slzy. "Se mnou neni. A s klukama pochybuju. Louis a Hazz jsou spolu a Zayn je s rodinou." "Tak co... Co s ním je?" rozbrečela jsem se na plno. "Klid. To bude v pohodě." "To nebude v pohodě. Já se ..... o něj bojím." pořád jsem brečela. "Víš co? Jedu za tebou! A žádný odmlouvání. A hned!" "Ne...." nenechal mě domluvit. "Řekl jsem žádný odmlouvání! Prostě jedu za tebou a basta! Zejtra ráno jsem tam. Zatím pa." řekl a hned zavěsil. Bál se dalších protestů. Sakra co se to děje? Proč se mi neozývá? Mám o něj strach!

Po ukončení hovoru s Liamem jsem si sedla na pohovku a zapla televizi. Přepínala jsem kanály až mě zaujal jeden. Byli tam novinky ze světa celebrit. "Slavný Niall Horan byl dnes večer viděn ve společnosti neznámé dívky. Vycházeli spolu z jednoho nejmenovaného baru a drželi se okolo pasu navzájem. Kam měli namířeno nikdo neví....." cvak a vypla jsem televizi a němě koukala na zčernalou obrazovku. Jak to mohl udělat? Po tom co jsme si prožili? Sakra!!! Chtělo se mi řvát! Chtělo se mi brečet! Chtělo se mi někam zalezt a už nikdy nevylezt. Cítila jsem se hrozně.

První co bylo, tak jsem sáhla po flašce. Jo opila jsem se. A nelituju toho! Bylo mi v tu chvíli krásně. Prostě mi bylo jedno naprosto všechno. Jen jsem seděla na pohovce a nasávala už ani nevím jakej alkohol. Bylo mi to jedno. Ani nevím kdy, ale usla jsem.

Pohled Liama

Bylo okolo osmí hodiny ráno, když jsem dorazil do hotelu kde byly teď holky ubytovaný. Letěl jsem k recepci a zjistil jsem kde bydlí naše Nikol. Už jsem u ní chtěl být. Už včera jsem věděl co Niall provedl, ale chtěl jsem aby se to nedozvěděla. Když jsem zaklepal na dveře jejího pokoje, nikdo se neozýval. Zkusil jsem to ještě jednou a když pořád nic zkusil jsem to za kliku. Bylo odemčeno tak jsem vstoupil. To co jsem viděl se mi ani trochu nezamlouvalo. Taková přece Niky nebyla.

Všude po místnosti bylo něco poházený. Ať už to bylo oblečení nebo povlaky na postele. A mezi tim flašky od tvrdýho a hodně drahýho alkoholu. Co se to tu asi v noci dělo? Vešel jsem do místnosti a viděl Nikol jak spí na pohovce s flaškou v ruce. Aspoň že si dokázala lehnout na tu pohovku. Okamžitě jsem přišel k ní a opatrně jí vzal tu flašku. Což jí okamžitě probralo. Bylo vidět, že je nevyspalá a že má v sobě ještě hodně alkoholu.

"Nikol, pojď si lehnout k sobě do postele." řekl jsem a jí a snažil se jí zvednout. "Nialle! Jak si mi to mohl udělat? Ty hajzle!" odvětila a  bránila se. Málem mi i jednu vlepila. Tak fajn. Už to všechno ví. Nečekal jsem ani minutu a vzal jí do náručí. Odnesl jsem jí na postel a sám jsem šel uklidit ten svinčík aspoň z toho nejhoršího. Hned na to jsem šel zavolat Pezz.

"Ahoj Li. Co se děje?" začala, když to zvedla. "Ahoj, jde o Nikol. Pokud vím, tak dneska máte konzert. Ona toho nebude schopná." řekl jsem na rovinu. "Co? Jakto? A jakto vlastně víš?" "Jsem u vás v hotelu a jsem u ní. Niall včera nepřijel a nejspíš jí i podvedl. Našel jsem jí tu asi tak před hodinou. Je naprosto zlitá. Myslela si dokonce, že jsem Niall." mrmlal jsem jednu informaci za druhou. "Cože? To si děláš srandu, že jo?" byla překvapená. "Ne nedělam. A myslím, že opravdu nebude schopná dneska zpívat. Asi to nerušte. To ne. Spíš jen řekněte, že má nějakou vyróru nebo tak něco. Já se o ní postarám." řekl jsem. "No dobře no. Co mám dělat jinýho. Tak se asi někde uvidíme. Zatím ahoj. A dej na ní pozor." odvětila a hned to pověsila.

Šel jsem k ní. Sednul jsem si na křeslo vedle postele a pozoroval jí jak spí. Bál jsem se o ní. Opravdu moc. Todle bych jí nikdy neudělal. Opravdu nikdy. Sakra Nialle co si to provedl? klel jsem si v duchu. Po chvíli přemejšlení jsem usnul.

Probudil mě až chraplavej hlas. "Liame?" oslovila mě Nikol. Hned jsem si klekl k posteli pohladil jí po tváři. "Ahoj kočko. Co si to tu prováděla?" řekl jsem. "Já ani nevím. Pamatuju si jen to co říkali v televizi, že mě on podvedl. Víc si z noci nepamatuju." zachraptěla. "To je mi jasný. Našel jsem tu tři prázdný flašky od tvrdýho a čtvrtou si pevně držela a byla poloprázdná." zasmál jsem se. "Chvíli počkej. Přinesu ti něco proti kocovině." řekl jsem jí a odešel do "kuchyně". Jediný co mi pomáhá na kocovinu je voda. Obyčejná voda z vodovodu. Takže jí to vnutím taky ať chce nebo ne. Přišel jsem s pullitrem plným vody k ní a dal jí to k puse. "Fuj. To je obyčejná voda. To pít nechce." "Nemel a vypij to! Jsi tim alkoholem dehidratovaná! Potřebuješ tekutiny." nakázal jsem jí velitelsky a kupodivu poslechla. Sám jsem se až divil svým velitelským schopnostem. Pila velice pomalu, ale aspoň něco. Nakonec se povedlo a vypila pullitr až do dna. "Tak je hodná moje holka." řekl jsem a usmál se na ní. "Mimochodem. Já nejsem Niall! A nic jsem neprovedl!" začal jsem se smát a ona se jemně usmála.......

Mám tu další kapitolku. Jsem zvědavá jak se bude líbit. Doufám, že jo. Jinak komenty a vote bych prosila. :) Děkuju! Love you all! :)

New memberKde žijí příběhy. Začni objevovat