15. part

98 4 3
                                    

Pohled Nikol

Byl večer. Já se zrovna chystala do postele, když mi zazvonil mobil. "Halo?" zvadla jsem to aniž bych se koukla kdo to je. "Ahoj Nikol." řekl podle hlasu Zayn. "Ahoj. Co potřebuješ?" "Zejtra máme konzert. Nemohla by si přijít?" řekl a mě zatuhla krev v žilách. "Zayne, já nevím....." nenechal mě domluvit. "Je to ten nejlepší nápad! Niall je na tom čim dál hůř. Jedinej s kym mluví jsem já a když chce mluvit s klukama, tak ikdyž sedí vedle něj tak to vzkazuje po mě." řekl a já zapoměla jak se dýchá. Co jsem to provedla? Já z Nialla udělala blázna. "Jedu za ním hned!" řekla jsem. "Prosimtě teď ne! Spí! Potřebuje se vyspat na zítra. Ale myslim, že když přijdeš tak to bude ok. Aspoň z části by mohlo." "Dobře přijdu. Ahoj." dořekla jsem a ukončila hovor. Jestli se z tohodle nedostane, tak si to neodpustim.

Niallův pohled *doba konzertu*

"Nialle, jsi v pohodě?" zeptal se mě Louis. Zase jsem mu neřekl ani slovo a jen vystrašeně přikývl. Koukl jsem se na Zayna. "V pohodě bro. Jsem tu." řekl mi a poplácal mě po rameni. "Děkuju Zayne." odpověděl jsem mu. "Jak to děláš, že mluví jen s tebou?" zeptal se Hazz. "Nevím Harry." odvětil mu Zayn.

Šel jsem na záchod. A koho jsem nepotkal na chodbě. Okamžitě co jsem jí uviděl jsem se k ní rozběhl  a obmotal jsem jí ruce okolo pasu a poředně jí k sobě přitiskl. "Lásko, už tě nikam nepustim. Už zůstaň se mnou. Prosím!" "Nialle! Zlato! Taky si mi chyběl, ale neudus mě." řekla mi a já uvolnil sevření. Okamžitě jsem jí přitiskl svoje rty na ty její. "Prosím.... nech.... mě něco.... taky... říct..." řekla mezi polibky a usmívala se u toho. Usmívala se. Chybělo mi to. Ona mi chyběla. Chtě nechtě jsem se od ní odtáhl. Koukal jsem na ní jak na zjevení. "Nialle. Volal mi Zayn. Prý s nikým nemluvíš Jen s ním. Prý si na tom špatně." "Já...." nebyl jsem schopnej slova. "Nialle, už jsem tu. A budu tu. Jen mě musíš nechat promluvit s Liamem." "Dobře." řekl jsem, vzal jí za ruku a šel s ní do šatny.

"Koukejte koho vedu!" řekl jsem s úsměvem a když jsem do šatny vešel. "Jeeee ahooooj!" hned vychrlil Louis a objal ji. "Ahoj." řekla s usměvem. a hned se podívala za něj na Liama. "Liame, mohl by si na chvíli?" zeptala se ho a ukázala na dveře. Liam přikývl.

Pohled Nikol

Vyšli jsme s Liamem na chodbu. "Liame, ja ani nevim co mam rict. Sám si viděl co to s Niallem udělalo, když jsem odešla. Takže už to neudělám. Ale ty mi slib že už nikdy nebudeš říkat ty věci co si říkal. A že se nebudeš opíjet." rakla jsem mu svůj sáhodlouhej proslov. "Nikol, já tě miluju. Ale jak vidím nejsem jedinej. Niall bez tebe nedokáže být a ty bez něj asi taky ne."odpoveděl mi. "Mám jen jedno přání. Dej mi poslední pusu." ještě dopověděl a jemně mi položil ruku na tvář. Nebránila jsem se. Pomalu se ke mě přiblížil něžně mě políbil. Ten polibek trval asi minutu. "Děkuju. A věř, že už vám nebudu stát v cestě." řekl. "Dobře. Liame můžeme být aspoň kamarádi." řekla jsem mu já. "S tím počítám." řekl se s míchem. "Fajn." řekla jsem a zamířila si to do šatny. "Nikol, si v pořádku? Nic ti neprovedl?" začal starostlivě Niall, když jsem vešla do šatny. "Zlato, klid. Jsem v pohodě. Nic mi neudělal." řekla jsem a sedla si Niallovi na klín. "Dobře." řekl s úsměvem a dal mi malou pusu na nos.

Začal konzert a já musela bejt v zákulisí. Ale nebylo to tak hrozný. Byla tam i Lou. Tak jsme si povídali o všem možným. Jí hlavně zajímalo co se vlastně stalo za tech pár dní. Niall každou chvíli co mohl mě přišel skontrolovat, jestli jsem mu někam neutekla. "Nialle, už toho nech. Já ti nikam neodejdu. Slibuju!" řekla jsem s úsměvem. "Já vím. Jenže, já se tě nemůžu nabažit. I když si tu nebyla jen jeden den. Já si připadal, že mě prostě kus chybí. Nechceš jít se mnou na podium?"  zeptal se a já na něj vyvaleně koukala. "No co? Chci tě mít u sebe. Tak půjdeš? Prosím!" začal přemlouvat. "No dobře. Doufám, že z toho nebudeš mít žádnej průšvih." řekla jsem. "Nebudu. Ty jsi taky zpěvačka. Nemůžou nic." řekl dal mi rychlou pusu a vyběhl na stage.

"Lidi, máme tu vzácnou návštěvu!" začal Niall. Kluci na něj koukli pohledem alá co to meleš a davy fanoušků začali šílet. "Nikol, pojď sem k nám." zařval do mikrofonu a já přiběhla za ním. Davy začali ještě víc pištět. Snad už to víc nejde. Niall mi dal pusu a já zavrhla to co jsem si před chvílí myslela. Jde to víc. Mají úžasné fans. "Ahoj lidi!" zařvala jsem do Niallova mikrofonu. "Jak se máte?" zeptala jsem se a odpovědí mi bylo hlasité zaječení celýho sálu. "Koukám, že si to tu s klukama užíváte." opět mi byl odpovědí jásot. Niall si vzal majk zase k sobě. "Taaaak máme tady další písničku." řekl a Josh začal bubnovat rytmus. Po chvíli se přidali i kytary a já poznala mou oblíbenou písničku Teenage Dirtbag. "Miluju tudle písničku." řekla jsem Niallovi do ucha.

Roztancovala jsem se po podiu. Nechala jsem se unášet tóny. Když měl začít zpívat Niall vzala jsem si jeho mikrofon a začala zpívat místo něj. Publikum se znovu rozjásalo a kluci na mě čuměli typem *Jako vážně?*. Když jsem je viděla začala jsem se smát. Ten pohled stál fakt za to. Když skončila písnička, tak hned začala další. What makes your beautiful. Dokonce konzertu jsme si to užívali. Jako poslední byla Little things. To hrál Niall na kytaru. Seděla jsem vedle něho a měla jsem položenou hlavu na jeho rameni. Byla to nejhezčí část konzertu. Klidná. Byla jsem ráda, že jsem se vrátila a že Niall se dostal do normálu. Miluju ho a už od něj nikdy neodejdu.

"Byli jste úžasní!" zařval Liam. Najednou začalo publikum skandovat "Niakol, Niakol,...." A mě se nahrnuli slzy do očí. Niall mě objal a dal mi pusu do vlasů. Bylo to dokonalý!!

New memberKde žijí příběhy. Začni objevovat