Tak je tu nová kapitolka. Je to takový o ničem, takže se nezlobte. Nic moc. Nějak to nejde vymejšlet. Jsem na táboře a nějak mě nic nenapadá tady. Jen myslim na to abych všechny děcka vždy včas dovedla do tábora. Ale jinak díky těm co to čtou. :) Komentík a vote samozřejmě potěší :) Love you :)
Dorazili jsme do naší vily. Jela s námi i Perrie. Prej aby nezáviděla.
"Nialle, víš že na to nejsou kluci připravený, že k nim přijdu a ještě k tomu jako tvoje holka." poznamenala Nikol.
"Jo, vím to. Ale někdy tě "představit" musím, no ne?" řekl jsem se smíchem a při slově představit jsem naznačil ve vzduch uvozovky.
"A nemáš strach?" zeptala se.
"Ne nemám!" řekl jsem odhodlaně, i když byla pravda jiná. Neříkám že mě nemaj rádi. To ne. Jsme prostě bratři. Ale jak jsem neměl za celou svou karieru holku kluci si ze mě dělali dost srandu. Dalo se to i pochopit, ale někdy mě to hrozně štvalo. A teď jsem si naprosto jistej že do mě budou rejpat taky.
"Dobře." řekla dala mi pusu. Odemkl jsem dveře a šel dovnitř.
"Kluci jsme doma!" zařval jsem i za Zayna. Vešli jsme všici do obýváku. Kluci hráli na x-boxu. Jak jinak. Když jsme vešli Louis se otočil.
"AAAA náš kasanova je doma. A vede sebou Zayna a dvě pětiny Little Mix." řekl. Já jen protočil oči a radši Nikol odvedl do kuchyně.
"Omlouvám se za Louího. On je prostě Louis a nikdo ho nezmění." začal jsem.
"Neomlouvej se. Já to chápu. Jen se ty kvůli němu nenech vyvést z míry." začala mluvit. "Půjdeme za nima do obýváku" dokončila svuj krátký mobolog.
"Dobře." řekl jsem já a šli jsme. Už nehráli na x-boxu. Jen si tak nezávazně všici povídali. Šel jsem si sednout do křesla a Niky jsem si stáhnul na klín. Jen co mi dosedla do klína dal jsem jí pusu na nos.
"Já to věděl, že spolu něco maj." začal zase Louis.
"Ale no tak Louis. Už ho nech konečně bejt. Přej mu to, že konečně našel svojí princeznu." ozval se dost vážně Liam. Konečně rozumná řeč. Koukl jsem na Liama pohledem alá díky bro. Zřejmě pochopil a přikývl.
"Jo je moje přítelkyně. Tak se prosím chovej slušně. Byl bych ti vděčný kámo." řekl jsem. Louis se na mě kouknul omluvným pohledem.
"Promiň. Však víš, že jsem to myslel ze srandy. Hrozně ti to přeju a doufám, že ti to vydrží." řekl a přitáhl si k sobě Hazzu. "Stejně jako mě a tady mýmu myšákovi." dodal.
"No jo vy jste dokonalej pár. Stejně jako Zayn a Perrie. Ty s Hazzou a Zayn s Perrie jsou jediný dva vztahy na který u vás pěti věřim." začala povídat Nikol. "Liame promiň, ale tvuj vztah se Sophií neni nic moc. Vypadá to jako kdyby s tebou chodila jen kvuli slávě. Prostě mam pocit, že když je s tebou tak vypadá jako: koukněte na mě jsem holka Liama Payna jsem duležitá. Nechci jí nějak souditm protože jí neznám, ale prostě mi to tak přijde. A Eleanor nemluvím. To je přece Trů Láv!" pokračovala. Kluci na ní koukali s pusou dokořán. "Jéje....trapas.....asi sem se moc rozpovídala co Nialle?" řekla nakonec.