5. part

183 13 3
                                    

Ahoj jsem tu po dlouhééééé době zase s novym dílem. Moc se omlouvám těm, kteří to četli. Je mi to moc líto. Ale jsem zpět. Doufám že zase naberu čtenáře. Je dost krátká, ale snad se bude líbit. :)

Šly jsme rovnou na zkoušku. Byli jsme tam o něco dřív než ostatní. Takže jsme si sedli na sedačku a jen tak nevinně jsme se mazlili. Najednou se rozrazili dveře a vešla Perrie se Zaynem. Zaynův pohled byl k nezaplacení.

"Co tak koukáš? Si nikdy neviděl dva lidi co se mazlí? A neříkej mi že se s Perrie taky nemazlíš?" řekla Nikol a začala se smát. Jak se smála tak jsem neodolal a s úsměvem jsem jí šťouchnul špičkou nosu do tváře a ona se začala ještě víc culit. Mimochodem Zayn pořád nebyl schopnej slova.

"Halo Země volá Zayna!" luskl jsem mu před obličejem "prostě se smiř s tim že už na mě nebudeš mít narážky." řekl jsem a začal se taky smát jak Niky.

"No jak vidím tak s tím budem muset přestat. Ale šli jste na to nějak rychle děcka." jasně to by nebyl Zayn kdyby si přece jen nerejpnul. "A Nialle pamatuj: Stačí kapka a seš taťka."

"Zayne nepřeháněj to, jo?" řekl jsem naštvaně.

"Ne, promiň. Já tě nechci naštvat. Přeju ti to bro." řekl, přešel ke mě a poplácal mě po rameni.

"Dík." řekl jsem a dal pusu do vlasů Niky. Je to dobrej pocit. Mám holku. Mám jí rád. Mám jí hodně rád. Ale asi měla možná pradu je brzo. Nechci se s ní rozejít to ne, ale je brzo na to říkat, že jí miluju.

Po chvíli přišli ostatní holky. Taky nevěřili, ale přáli nám to. A prej že s takovouhle se Niky stane hodně brzo slavnou. A Little Mix to prej nebude. Docela jsme se zasmáli. Celou zkoušku jsme spíš dělali kraviny než aby holky zkoušeli.

Když skončila zkouška sebral jsem všechnu odvahu. "Niky, nechceš jet k nám?" zeptal jsem se jí.

"Jak jako k vám? Jako k tobě a klukům?" zeptala se nejistě. Byla roztomilá.

"Jo přesně to jsem myslel. Ale jestli nechceš tak-" nestačil jsem to dopovědět.

"Pujdu ráda." řekla usmála se a pak mě políbila.

New memberKde žijí příběhy. Začni objevovat