Csak egy ház?!

3K 153 9
                                    


Nem sokan értik, hogy egy ház, ami elhagyatott miért tud olyan ijesztő lenni...

Péntek utolsó órában már mindenki percenként nézi az órát... Mikor végre kicsöngetnek a három jó barát Sarah Tom és Jessie elindulnak haza. Útközben Tomnak eszébe jut, hogy pár utcányival arrébb van egy elhagyatott ház, ami arról híres, hogy sok építész próbálta felépíteni, de különös módon mindegyik még a ház készenléte előtt elhalálozott. Elhatározták, hogy holnap este ott alszanak.
Sarah: -ez biztos jó ötlet?
-Miért félsz ennyire? Ez csak egy ház! -mondta Tom és Jessie



Szombat

Este jóval sötétedés után megérkeztek a kísérteties helyre. Elalvás előtt még rémtörténeteket meséltek, de nem sokkal azután el is aludtak. Éjfél volt.





Vasárnap


Koromfekete volt az ég. Sarah felriadt. Gondolta, ha már úgy is ébren van elmegy sétálni valamerre. Mire visszaért a házhoz nagy meglepetés fogadta, ami miatt nem repesedt az örömtől inkább a rémültségtől és az undortól.
A barátai fel voltak akasztva és a vérükkel melléjük volt írva;
"IGAZAD VOLT"

Sarah nagyon megijedt ezért hazaszaladt. A nappali közepén egy kisfiú volt felakasztva és ahogy jobban megnézte szembesülnie kellett azzal, hogy az a halott gyerek az öccse. A lány már sírva elindult a szobájába amikor egy sikolyt hallott az anyja szobájából. Az anyja véres holtteste terült el az ágyon. Sarah földre rogyott. Nem tudta mit csináljon... Leginkább azt kívánta bár őt is megölték volna a barátaival együtt. Sötét volt. Egyedül volt a hullák társaságában.

Másnap amikor kijöttek a rendőrök, a házban 3 holttestet találtak abból az egyik Sarah volt, akinek föl volt vágva az erre és mellé ez volt írva;
,,NE AGÓDJANAK! CSAK MEGLÁTOGATOM A TÖBBIEKET!"



Sötétedés Után //SZÜNETEL//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora