Emberek a húsdarálóban - 6. rész (befejező rész)

168 21 0
                                    

Russel Wally detektív

Az eltűnési esetekben nyomozó rendőrtiszt

Kérdező: Jó reggelt, Wally detektív!

Wally: Jó reggelt, és köszönöm a kávét!

Kérdező: Szívesen. Ön nyomozott a Bell's-hez köthető eltűnések ügyében 1977-ben. Elmesélné, mit sikerült kideríteni?

Wally: Igen, engem bíztak meg a nyomozással, ami a közvélemény aggodalmát okozta pár éve. Először azt hittük, gyilkosságsorozattal állunk szemben, de aztán kiderült, hogy ez az eset egészen más jellegű. Végül sikerült összekapcsolni az események láncolatát, de hangsúlyoznám, további nyomozásra van szükség.

Tíz rendőrtiszt kutatta át az üzemet az irányításom alatt, eredménytelenül. A jelentés az „emberi hús a kolbászokban" van összefoglalva. A botrány kirobbanása után emberi szövetmaradványokat találtunk a Bell's húsdarálója körül elszórva. Ebből azt a következtetést vontuk le, hogy az áldozatok beleestek a darálóba, és ezáltal a maradványaik belekerültek a kolbászokba. Ezt alátámasztotta Mr. Dwayne tanúvallomása is, amit a menedzser lányával való találkozásáról tett, ezenkívül természetesen a daráló alatt talált maradványok. Szomorú kötelességünk volt tájékoztatni a családokat a szerencsétlen halálesetekről, de az még nyomasztóbb érzés volt, hogy ilyen... szokatlan módon történtek.

Kérdező: Meg tudná nevezni a lehetséges okát annak, hogy az áldozatok a darálóba kerültek? Mennyire tartja valószínűnek a bogarakkal kapcsolatos magyarázatot, amit Jones professzor állít?

Wally: Találkoztam Jones professzorral annak kapcsán, hogy megvitassuk, hogy az áldozatok szenvedtek-e valamilyen mentális betegségben. És igen. Azt hiszem, határozottan állíthatjuk, hogy ezek a teremtmények okozták a halálukat. Ott mászkálnak mindenhol, így megmarhatták az áldozatokat. Az áldozatok gondolkodását befolyásolhatta ez a rendkívül erős méreg, ami hormonális elváltozásokat okoz, így kergetve depresszióba és öngyilkosságba őket. Ami a haláluk elsődleges oka volt.

Ez a legpontosabb, amit bizton állíthatunk erről az „elmeirányítós" elméletről, noha azzal továbbra sem vagyunk teljesen tisztában, miért pont a darálóban vetettek véget életüknek. De nem zárhatjuk ki, hogy éppen a méreg programozta őket arra, hogy idejöjjenek. A teremtmények tudták, hogy van egy húsdaráló az üzemben, és ezt a tudást képesek voltak felhasználni a saját érdekükben – a mérgükkel irányítani az áldozatokat, hogy ezáltal bőséges táplálékkal lássák el a kolóniájukat. Sokan azt mondják, ez a teória nevetséges, mert „Az Isten szerelmére, hogyan is lehetne egy pók képes az elme irányítására?", éppen ezért folytatjuk az eset feltárását.

Az viszont tagadhatatlan hogy nagyszámú mutáns, tízlábú pókot fedeztünk fel a húsdaráló alatt. Teljesen belepték a szobát és százával csöngtek a daráló alján, ami miatt nehéz volt észrevenni őket. A laborban elvégzett tesztekből kiderül, hogy az állati eredetű húsok nem érdeklik őket, de határozottan vonzódnak az emberi húshoz és vérhez, amit szívesen fogyasztanak. Ez megmagyarázza miért csak csekély mennyiségű maradványt találtunk szétszórva az áldozatokból. A teremtények felfalták a nagyobb részét amint az kikerült a darálóból, a maradék nagyobb darabok – amiket képtelenek voltak elfogyasztani – belekerültek a kolbászba, amit a Green's-hez szállítottak.

Visszatérve a mutáns pókokra: ez egy teljesen új faj, még hivatalos neve sincs, úgyhogy nem mennék bele a további részletekbe, mert félő hogy valami butaságot mondanék, viszont nyugodtan kérdezze Jones professzort a pontos részletekért. Amit viszont mondhatok ez valami olyasmi, amivel az emberiség még sosem került szembe. Egy új fenyegetés, ami képes irányítani az elmét egyetlen apró csípéssel, úgyhogy ha találkoznának is eggyel NE PRÓBÁLJÁK ELKAPNI. Kerüljék a kontaktust mindenáron, csak hívják az illetékeseket, és mondják be hol látták.

A Bell's üzeme bezárt a felfedezés évében és a szivárgó nukleáris rektort szintén leszerelték. A hatóságok begyűjtöttek minden fellelhető teremtményt olyanokkal egyetemben, amiknél fennállt a mutáció lehetősége. De továbbra is rengeteg lehet belőlük szabadon és aközben is szaporodnak, mialatt mi itt beszélgetünk. A rovarok bámulatos ösztönei és ezeknek a mutánsoknak az intelligenciája alátámasztja a teóriát, hogy kapcsolat van az eltűnések között

Mert a teremtmények ott vártak a daráló alatt az emberi húsra. Valószínűleg figyeltek minket, és tudták, mi fog történni.

 Valószínűleg figyeltek minket, és tudták, mi fog történni

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

A nyomozás tovább folytatódik. A hatóságok kiadtak egy közleményt, hogy az emberek kerüljék az erőmű és a Bell's Húsüzem környékét. Ha felfedezne egyet a fent említett teremtmények közül, vagy egy olyat, ami feltehetően ki volt téve radioaktív sugárzásnak: NE ÉRJEN HOZZÁ. Vonuljon biztonságos távolságba, és értesítse a hatóságokat azonnal!

Sötétedés Után //SZÜNETEL//Onde histórias criam vida. Descubra agora