Szóval... Hol is kezdjem.
Először is sziasztok!
Tudom, hogy már rég nem volt rész.
És sajnálom, de pont ezzel is kapcsolatban írom most ezt.Ugyebár én idén végzős vagyok, és készülni kell a vizsgákra. De nem is ez a legfőbb oka annak, hogy nincsenek új részek.
Az utóbbi 2 napban hatalmas veszteség ért.
A kompjuteremben a vinyó kiégett.
Ezzel odaveszett több év emléke is. Egy csomó számomra nagyon nagyon fontos kép, videó és zene odaveszett. Lehet, hogy most azt gondoljátok, hogy túlzok. De nem, mert ez az igazság. Egy csomó megírt könyvem is odaveszett amit ide Wattpadra szántam. Egy csomó videó, kép amik fent tartották az emlékeket. Köztük egy csomó olyan kép amiket imádtam nézegetni, mert gyönyörű emlékeket jutattak eszembe. És ez számomra hatalmas veszteség.Jelen pillanatban életkedvem sincs a történtek miatt. Egyszerűen nem tudom feldolgozni, hogy minden oda, és már sosem láthatom újra.
Mivel egy csomó könyvet megírtam, köztük ebbe a könyvbe is egy csomó új résznek való anyagot elő készítettem dokumentumok formájában. Így teljesen elment a kedvem a könyv írástól. Azon is elgondolkodtam, hogy az összes publikált könyvem (szó ismétlés lvl kib@szott sok) törlöm. Ha mégsem törlöm, akkor vagy oda adom valakinek a Wattpad fiókom és had folytassa ő amit én elkezdtem. Vagy még egy jó ideig nem lesz rész. Kb addig amíg valahogy fel nem dolgozom a történteket, és míg meg nem jön a kedvem hozzá.
Remélem meg értitek, bár nem hiszem, hogy bárkinek is hiányozni fog a könyv. Míg nem döntök addig az összes könyvem megkapja a "Szünetel" cimkéket.
Köszönöm, hogy eddig velem voltatok és remélhetőleg még lesztek is. Köszönöm a megértéseteket, a rengeteg kommentet, voteokat.
Love U all!
Bye! 👋
ESTÁS LEYENDO
Sötétedés Után //SZÜNETEL//
TerrorA storyk nem az enyémenk! Horror storyk, minden mennyiségben! Jó borzongást!