Ha igazán borzongató szellemtörténetet keresünk, akkor egy elhagyatott vidéki út remek kiindulási alap, főleg akkor, ha ezt egy nagyon furcsa fogadó követi, amiben semmi se az, aminek látszik.
Ilyen szellemtörténetet mesélt egy Melinda nevű nő, aki egyedül utazott hajnali fél háromkor. Az eltévedt nő egy olyan helyen lyukadt ki, ahol nem volt térerő, majd hamarosan megtalálta a „Granny Grace Fogadó" nevű helyet.
Melinda bement a fogadóba, amit egész kényelmesnek talált. A helyet vezető idősebb özvegy elmondta Melindának, hogy a telefonok ott sem működnek, majd felajánlotta a nőnek, hogy maradjon éjszakára.
Melinda ezt először visszautasította, ám hamarosan meglátta, hogy kilyukasztották az autója kerekeit, tehát a maradás volt az egyetlen választása. A nő attól tartott, hogy ő lesz az egyetlen vendég, de Granny elárulta, hogy néhány szobában laknak.
Melinda számára ez furcsán hangzott, mert egyetlen autót sem látott a fogadó előtt. A dolgokat még rejtélyesebbé tette az, amikor Granny megkérte a nőt, hogy mindenképpen maradjon addig a szobájában, amíg nem világosodik. Úgy tűnt, hogy nem Melinda az egyetlen, aki az antik épület fogságába esett, hanem Granny Royce is, aki a szellemek táborát erősítette
!Hi everyBODY!
!!!!Hatalmas köszönet mindenkinek!!!!
Nem olyan régen melett a 12K, és már meg van a 12,7K. Hát én ezt nem hiszem el. Mikor neki kezdtem ennek a könyvnek, sosem mert arról álmodni, hogy meg lesz a 12K.
Nem tudom elégszer hangsúlyozni, hogy mennyire IMÁDOM az olvasóimat!
Ha esetleg Veled aki ezt olvassa, történt elég fura és para dolog, üzenetben várom, és publikálom mint részt.
Legyen további szép napotok!
!Sziasztook!
ESTÁS LEYENDO
Sötétedés Után //SZÜNETEL//
TerrorA storyk nem az enyémenk! Horror storyk, minden mennyiségben! Jó borzongást!