Az idei év egyik legnagyobb dobása volt a Démonok köztcímű horror, melyről sokan hihették azt – elsőre többek között mi is – hogy a valós történet csak annyiban valós, hogy egy család egyszer tényleg vett egy házat, de ha kicsit kutakodunk, rájöhetünk, hogy a film alaptörténete valóban megtörtént eseményeken alapszik. Az elátkozott házba költöző Perron családot több démon és szellem is kísértette egyszerre. Az igazi család tíz éven keresztül élt a házban, természetesen miután a démonokat elűzték, sokkal nagyobb nyugalomban, mint az első hónapokban. A család később rész vett a horrorfilm forgatásain is, Mrs. Warrennel együtt, hogy a film minél hűségesebben dolgozza fel az ott történteket. A film sztorija szerint a házat egy boszorkány, Batsheba Sherman szelleme és átka kísérti, illetve annak áldozatai. Batsheba miután megölte gyerekét a Sátánnak feláldozva azt, öngyilkos lett és elátkozta a farm minden későbbi tulajdonosát.Batsheba története viszont nem valós – bár a személy valóban élt, igazándiból három gyermeke is született, akiket nem áldozott fel a Sátánnak, és ő maga is természetes halállal halt meg, öregkorában. A hölgyet viszont valóban vádolták boszorkánysággal, miután egy árva az ő felügyelete alatt hunyt el, méghozzá attól, hogy egy óriási tűt szúrtak a fejébe. Bár Batshebát a bíróság ártatlannak ítélte, a Warren házaspár szerint mégis ő kísértett a legerősebben a házban.
(A legrégibb fotó a házról, állítólag Batsheba is szerepel rajta)
A Perron család valós története ezzel a tűvel kezdődött el – az anyuka egy nap irtózatos fájdalomra lett figyelmes a délutáni olvasgatás közben és vérezni kezdett a lába, majd egy óriási tű nyomát fedezte fel vádliján, illetve annak mély – és megmagyarázhatatlan nyomát. A kopogások, a furcsa szagok és az éjjeli zajok ekkor kezdődtek el. A farm történelme már ekkor sem volt túl rózsás. A Peronok beköltözésekor már nyolc család is tragédiák sorát élte át, hiszen kevesebb, mint kétszáz év alatt a farm területén két akasztásos és egy mérgezéses öngyilkosság, egy erőszak, egy gyilkosság, két fulladás és négy halálra fagyás volt. A jelenlegi tulajok szerint a ház annyira nem kísértett már, ők csupán néha hallják úgy, mintha a szobákban idegen emberek beszélgetnének, néha vibrál egy szék, néha van egy kis kopogás, és egyszer köd is volt a házban. De amúgy persze semmi különös…
(A ház jelenleg így néz ki)
Remélem tetszett! 😊
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sötétedés Után //SZÜNETEL//
TerrorA storyk nem az enyémenk! Horror storyk, minden mennyiségben! Jó borzongást!