Fekete Napló a Túlvilágról

713 34 0
                                    

1999.03.06


Magyarország/Budapest


10:06



Az egyik parkba egy nő brutálisan megöltek. Felakasztották az egyik nyírfára és hasba szúrták. Az arcát egy fekete színű zsák rejtette el. A fára fel volt akasztva és a hasában egy kést szúrtak. A nő neve Keszegi Anasztázia. 32 évesen halt meg. A nő alatt egy fekete napló találtak. Néhány csep vér volt rajta, de el lehetet olvasni, hogy mivan rajta. Egy "napló" fel írat volt rajta. Körülötte meg csomó firkák amik ki olvashatatlanok voltak. A naplóban nagyon sok öngyilkoságra utaló jelek jelentkeztek.



A naplóban:



Kedves naplóm


1987.07.17



18 éves lettem. Édesanyámtól kaptam ezt a naplót. Legalább ebben minden titkomat be írhatom. Nem ismertem az igazi apámat. A mostoha apám meg egy alkoholista. Nem tudom, hogy az anyám miért pont őt választotta. Folyton csak ver engem. Múltkor ő miatta tört el a karom. És.....most mennem kell a mostoha apám már megint részeg.



Kedves naplóm


1987.07.27



A mostoha apám megverte az anyámat. Azután bejött a szobámba és....olyan szörnyű....megmolesztált. Le szorította a karom és oda tolt a falhoz. Én ezt nem bírom tovább ő neki menni-e kell. Ha nem megy el én ölöm meg.



Kedves naplóm


1988.01.06



Megtettem. Megöltem a mostoha apámat. De az anyám elárult. Utálom őt! Ki hívta rám a rendőröket. Ők elkaptak engem és börtönbe vittek. Az "anyám" azt mondta, hogy őrűlt vagyok. Nem vagyok az! Csak megvédtem magam. A bíróságon be valottam, hogy megöltem, de csak védelemből. 4 évet kaptam. Francos 4 évet. Remélem, hogy túl élem.



Kedves naplóm


1990.05.08



2 év telt el. Anyum múltkor meglátogatott. Azt mondta, hogy ha ki engednek a börtönből vissza mehetek vele a házába és tovább él hetem az életemet. Én csak annyit mondtam neki, hogy rohadjon meg és elmentem. Ütögette az üveget, hogy menjek vissza. De nem tettem meg. Vissza mentem a cellámba. Az egyik cella társam emily mindenki csak Tigrisnek nevezik, mert úgy néznek ki a sebei mit a tigrisen a csíkok. Ki kapta a naplómat a kezemből és el olvasta. Azt mondta, hogy "elégé egy rossz életed volt a börtön előtt". Most mennem kell naplóm majd írok majd.



Kedves naplóm.


1992.12.14



Ki engedtek a börtönből. Egy fekete autó várt engem a börtön előtt. Egy férfi szállt ki belőle. Úgy 40-50 évesnek nézett ki. Azt mondta, hogy száljak be. Megkérdeztem tőle, hogy maga meg ki? Ő csak annyit mondot, hogy az anyja küldöt engem. Én rögtön azt mondtam, hogy nem az a lány vagyok akit keres és tovább álltam. Nem izgatott engem annyira, hogy mégis mi történt anyumal. Csak...nem akartam vele többet találkozni.



Kedves naplóm


1996.02.26


Ki bételtem egy kis szobát, ahol tudok lakni egy kis ideig. Megismertem valakit. Ő is börtönben volt 3 évig. A neve Reményi Ferenc. 29 éves. Én most vagyok 28 éves. Együtt lakik velem. Csomó tetoválása van a karján és a hátán. Ő azért volt börtönben, mert megölt egy férfit. Hogy félnem kéne tőle? Nem hiszem. Én is azért kerültembe a börtönbe, mert megöltem valakit.



Kedves naplóm


1997.08.27



Nem tudom miért, de megöltem egy nőt. Éppen egy erdős úton mentem amikor szemben jött az a nő. Nem tudom miért....én csak....csak...nem tudom! A testét eltemettem a parkban az egyik fa alá pontosan 00:07. Senki sem vett észre, hogy mit csinálok éppen. Egy szörnyeteg vagyok. Nem akartam ezt tenni vele. Én csak megláttam és...megöltem....



Itt már néhány lap ki volt tépve vagy olvashatatlanok voltak. A következő oldalon olvasható volt.



Kedves naplóm


1999.03.06



Pontosan reggel 6 óra van. Itt vagyok a parkban. Pontosan azzal a fával vagyok szemben ahol eltemettem az a nőt. Itt van nálam egy kötél egy fekete zsák és a kedvenc késem. Készen álok arra, hogy megöljem magam. Itt a vége kedves naplóm. Örülök, hogy velem voltál ilyen sokáig. Hogy ha valaki megtalálja az életelen testemet és e naplót kérem hívja föl a rendőrséget és mutassa meg ezt a naplót.



Az utólsó lapra nagy betűkel ez állt:


ÉN NEM VAGYOK SZÖRNYETEG!!!!



A nő testét levették a fáról és értesíteték a rokonait. Keszegi Anasztázia öngyilkos volt. Ha nem ilyen szörnyűségek közt kellet volna élni-e akkor egy szép és hosszú élete lett volna. A halott nőt akit Keszegi megölt kiásták és újra temették. Az idegen nő nevét sajnos még nem jöttünk rá. Ez a legborzasztóbb önygilkoság amit az emberek valaha is hallottak vagy láttak. 18 év telt el azóta, de még senki sem felejtette el ezt az esetett.

Remélem tetszett! 😉

Sötétedés Után //SZÜNETEL//Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang