Charlie Noonan amatőr néprajzkutató volt, aki az Egyesült Államok déli és délnyugati részén utazgatva gyűjtötte vidékiek hátborzongató meséit a természetfelettiről a huszadik század korai éveiben. A felesége, Ellie elmondása alapján Charlie egy nap hallott egy történetet egy Oklahomai farmertől, egy különös asszonyról, aki egyedül élte az életét egy elszigetelt földnyelven.
A farmer szerint az asszony nem is asszony volt valójában, hanem valami más, valami, ami valódi lényét egy fejkendő mögé próbálta rejteni és sohasem lehetett nagytestű kutyája nélkül látni. Noonan eleget hallott ahhoz, hogy felkeltse érdeklődését és elhatározta, hogy útra kel, és felkeresi a nőt. Ekkor látták utoljára.
Ellie Noonannel később kapcsolatba lépett egy tulsai ócskás, aki az újságokban olvasott a férfi eltűnéséről, miután megtalálta nevét egy fényképezőgépbe gravírozva, amit egy csavargó adott el neki korábban. A zálogos visszajuttatta a kamerát, Mrs. Noonan pedig előhívatta a benne talált filmtekercset abban reménykedve hátha talál valamilyen nyomot, ami közelebb viheti a férje hollétéhez, vagy legalább valami magyarázattal szolgál a rejtélyes eltűnésére. Egyetlen egy fotó volt a tekercsen. Szerencsétlenségére sem a helyre, sem az asszonyról mesélő farmer nevére nem talált utalást Noonan jegyzeteiben.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sötétedés Után //SZÜNETEL//
TerrorA storyk nem az enyémenk! Horror storyk, minden mennyiségben! Jó borzongást!