Ann Walker szelleme Nagy-Britannia egyik legismertebb paranormális legendája. Az esemény 1681-ben történt, amelyet James Graeme mesélt el. Egy nő jelent meg nála véresen, tele sebekkel és elmesélte a férfinek a meggyilkolása történetét. Ann terhes volt, amikor eltűnt és pár hétig senki sem találta meg. Állítólag Ann Walkert brutálisan meggyilkolták egy csákánnyal. Később kiderült, hogy a bűncselekményt Mark Sharp követte el.
Ann Walker szelleme visszatért. Elmondta, hogy Sharpot egy rokona bérelte fel, aki állítólag teherbe ejtette Annt. Graema nem cselekedett, ezért a szellem visszatért harmadik alkalommal és elmondta, hogy addig nem fogja békén hagyni a férfit, amíg nem jelenti a meggyilkolását.
A mai napig nem lehetünk biztosak abban, hogy Mr. Graeme mentálisan stabil volt-e, de az bizonyos, hogy a férfi a nyomozókat Ann Walker testéhez vezette, akit csákánnyal gyilkoltak meg. A gyilkosság helyszínén megtalálták Sharp véres cipőjét is, amely végül a férfi elítéléséhez vezetett. Végül Sharpot és Walkert kivégezték Ann Walker meggyilkolása miatt. Haláluk után Ann Walker elcsendesedett.
Kérdés, hogy vajon tényleg meglátogatta James Graeme-t Ann szelleme? Esetleg ő gyilkolta meg a lányt és kitalált egy nagyon jó történetet, hogy másra kenje a gyilkosságot?
KAMU SEDANG MEMBACA
Sötétedés Után //SZÜNETEL//
HororA storyk nem az enyémenk! Horror storyk, minden mennyiségben! Jó borzongást!