A család barátja állatorvos hátborzongató dolgot fedez fel. Egy házaspár egy jó hírű étteremben vacsorázott, és mikor hazaértek már éjszaka, nappalijukban a kutyájuk fogadta őket fuldokolva. A férj részeg volt, és rögtön elájult, míg a feleség hívta régi barátját, az állatorvost. A nő elvitte a haldokló állatot a rendelőbe, majd úgy döntött, hogy inkább hazamegy, és lefekteti a férjét aludni. A férj nagy nehezen magához tért, de még mindig alkoholmámorban úszott, a feleség nagy nehezen felterelgette a férjét a lépcsőn, amikor megszólalt a telefon. Először hagyni akarta, majd végül arra gondolt, hogy biztos fontos lehet, ha valaki ilyen későn hívja. A telefonba az állatorvos szólt bele rémülten és megkönnyebbülten.
Hosszú ismertségük miatt a feleség megbízott az állatorvosban, így szót fogadott, és kimenekült a házból a férjjel együtt. Később kiderült, hogy a házaspár kutyája egy emberi ujjtól fulladozott. Ez indította arra az állatorvost, hogy szóljon a házaspárnak és a rendőrségnek, akik, amikor megérkeztek egy férfit találtak a hálószobában.
Sziasztok! Nagyon sajnálom, hogy nem volt rész, de nagyon sok házim volt a suliba. De amikor tudok, teszek ki részt. Nagyon köszönöm az 5K megtekintést és a több mint 400 vote-ot. Fantasztikusak vagytok! Legyen további szép napotok, sziasztok!
ESTÁS LEYENDO
Sötétedés Után //SZÜNETEL//
TerrorA storyk nem az enyémenk! Horror storyk, minden mennyiségben! Jó borzongást!