Emberek a húsdarálóban - 5. rész

149 19 0
                                    

Prof. Miranda Jones

Biológus a New York-i kutatóintézetben

Kérdező: Jó reggelt, Jones professzor!

Jones: Önnek is.

Kérdező: Hadd kezdjem az interjút egy kérdéssel arról az alanyról, aki megőrült és szélsőséges öngyilkossági hajlam jeleit mutatta. Mit találtak?

Jones: Igen, a kórházból hozták be a férfit a vérvizsgálatának eredményével együtt. Nagyon meglepett mikor először megláttam. A szemei teljesen élettelenek voltak. Tisztán látszott, hogy teljesen kétségbe van esve, mintha nem lenne ura a saját elméjének.

Először csodálkoztam, hogy miért hozták ebbe a kutatóintézetbe. Pennsylvaniából jött az pedig jópár mérföldre van innen. Nem lehetett volna elhelyezni egy helyi vagy legalábbis közelebbi kórházban vagy elmegyógyintézetben? Aztán kiderült, hogy az orvosok azért küldték hozzám, mert a vérében felfedeztek valamilyen teljesen abnormális anyagot, amikor elvégezték a teszteket.

Kérdező: Kérem, meséljen ezekről a vérmintákról!

Jones: A vére tartalmazott valamilyen ismeretlen, ragacsos, fekete szemcséket, minden mintában más arányban. Bizonyos esetekben összeálltak, mint a folyékony bitumen, vérrel keverve pedig tintára emlékeztettek.

Kinyertünk egy mintányit a fekete anyagból, és teszteknek vetettük alá. Egyfajta méreg volt, ami pókok DNS-ét tartalmazta, ez pedig nagyon felkeltette érdeklődésünket. A méreg hatása teljesen irreálisnak tűnt, a vérbe kerülve egyfajta hormonként viselkedett. Mr. Cartert szélsőségesen depresszióssá, szuiciddá és erőszakossá tette nem csak másokra nézve, hanem saját magára is. Több sérülés okozott magának a karján és a fején.

A kutatócsoportommal elutaztunk Pennsylvaniába, hogy olyan teszteket végezzünk, mint például talajminta-vétel és a hozzá kapcsolódó vizsgálatok, hátha sikerült találnunk valamit. Az első pár napban semmilyen eredményre nem jutottunk, de később egyik munkatársunk rémisztő áttörést ért el a kutatásban.

Felfedeztünk egy tízlábú, pókféle élőlényt, amit azonnal visszaküldtünk a laborba további vizsgálatokra. A pók lényegesen nagyobb volt a megszokottnál, testének mérete háromszorosa volt a honos fajokénak, és nyilvánvalóan ott volt az a pár extra láb. Feltételeztük, hogy kapcsolatban állhat a pennsilvanyai nukleáris erőmű sugárzó anyagával. Mennyit tudtunk begyűjtöttünk belőlük további vizsgálatok céljára és természetesen a közbiztonság végett, de feltételezhetően nem sikerült mindegyiket elfogni.

Wally detektív véleménye szerint ezek a teremtmények lehetnek felelősek az áldozatok haláláért. Neki áll módjában további információkkal szolgálni a későbbi fejleményekről.

Sötétedés Után //SZÜNETEL//Onde histórias criam vida. Descubra agora