MI VAN AZ ÁGY ALATT?

1.3K 63 23
                                    

Mindenki ismeri azt a félelmet, amit gyerekkorában élt át a sötét szobában éjszakánként, mindenkinek voltak olyan napjai amikor úgy éreztük hogy van valami vagy valaki az ágyunk alatt. Mostanra aki felcseperedett, már nem fél az eféle dolgoktól, de vajon milyen múltból táplálkozik ez a félelem és mi állhat ez mögött valójában? Akkor vágjunk bele!
Gondolom elég nagyok vagytok már ahhoz hogy tudatosuljon bennetek az, hogy régen más világ volt. Más volt az emberi gondolkodás, más szokások voltak és máshogy éltek mint manapság. Köztudott hogy kb. 100 évvel ezelőtt még nem használtak hullaházakat, legalább is a falvakban biztosan nem. Amikor meghalt az egyik családtag, a testet otthon őrizték a temetés napjáig. Belerakták a hullát a koporsóba, majd azt betolták az ágy alá, általában a gyerekek szobájában valósították ezt meg, nem tudni mi okból. Aztán egyre több gyerek kezdett panaszkodni hogy mocorgást hallott az ágy alól a koporsóból, sőt morgó hangokat is. Persze a többiek nem hittek a gyerekeknek, akiknek ki kellett bírni azt a pár napot a halottal a szobában, míg el nem temetik.
Később elkezdték építeni az első hullaházakat, és ez a szokás kezdett elhalványulni. Viszont a gyerekekben a félelem továbbra is megmaradt, generációról generációra beléjük van kódolva a félelem, amit a sötét ágy alatti gonosz táplál.
Van egy legenda, miszerint ha éjszaka lelógatod a kezed az ágyról és megpróbálsz benyúlni az alá, a régi halottak szelleme elkapja a kezed és leránt maga mellé. Ugyanis a halott ott van az ágyad alatt minden éjszaka, és csak arra vár hogy a kezed lecsússzon!
Sok gyerek arról számol be még manapság is hogy mozgást érez az ágy alól, ezért úgy tesznek mintha aludnának, mert tudják hogy nem e világi dolog van ott. Ha bátor vagy, nyúlj le az ágyad mellé éjszaka a sötétségben!
-Na ezért nem lesz belőled író! Egy szar, nem pedig rémsztori. Kár volt elolvasni. A mai világban már senki sem szarik be az ágy alatti mumustól. Mondta Julie Peternek, majd idegesen a falhoz vágta az öccse noteszét, ami tele volt jegyzetekkel, majd elviharzott a szobából.
Peter ott állt csalódottan, dühösen, összetörve.
-Majd meglátjuk hogy ki lesz beszarva a mumustól! Gondolta Peter magában, majd sötét mosoly ült az arcára.
Egy héttel később, mikor Julienak már esze ágában sem volt ez a történet, Peter az éjszaka közepén beosont a nővére szobájába, majd az ágya alá feküdt. Furcsa, ijesztő hangokat kezdett kiadni, mire a lány ijedten felkelt, s némán pislogott körbe a sötét szobában. Peter hirtelen felnyúlt, s elkapta a lány kezét, mire az azonnal szívrohamot kapott az ijedtségtől és meghalt. Peter kiszaladt a szobából és elment aludni. Soha nem vallotta be hogy miatta halt meg a nővére. Viszont a tette nem maradt bűntetlenül. Julie szelleme minden éjszaka vissza tér furcsa hangokkal ijesztgeti az öccsét, aki már szinte csak nappal tud aludni.
Vigyázz te is, nem tudhatod hogy ki van az ágyad alatt!

Remélem tetszett! 😉

Sötétedés Után //SZÜNETEL//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora