Mint halak a vízben

695 32 0
                                    


Nyüzsgőtt az élet a kapitányságon. Minden közrendor, nyomozó, rendőr tiszt a dolgát végezte. Hangos kilátások voltak az irodába, a leggyakoribb ami el hangzott a "nem én tettem" mondat volt.

Rendőrkapitány papírokat töltőt ki amikor egy közrendőr vre lépet az irodájába:
-El nézést uram, de ezt látni kell.
-El foglalt vagyok, csak tegye az asztalomra és távozon
-De uram ez halaszthatatlan!

A kapitány át vette a borítékot, amire az volt írva:"én meg tettem"

A levélben ez ált:

"Tisztelt kapitány én meg tettem amire maguk nem voltak képesek. Igazságot szolgáltattam a húgom gyilkosainak. Talán már nem is emlékszik az ügyre. 8 éve a húgom és pár barátja el mentek bulizni a síksági tóhoz. Azonban ez a buli csak azért volt hogy meg szivasák a húgomat. Szegény nem volt valami szép lány és ezen a vastag szemüvege sem segített. Nagyon kedves, hiszékeny volt és csak arra vágyott hogy egy fiú komolyabban érdeklődjön felőle. Be vitte az egyik fiú a hálószobába. Rá vette h le vegye a pólóját. Amikor le húzta a srác le buritotta egy pohár vízzel, egy másik srác be rohant és lisztet öntött rá. A többiek is be jöttek és kamerával fel vették ahogy meg alázák. Ki rohant a házból, a többiek pedig utána. A stégnél próbálta le mosni szemiről a lisztet, amikor az egyik csaj meg lökte és a vízbe esett. Nagyon jól szórakoztak, visszonz a húgom nem tudott úszni és amikor nem jött fel a víz alól be pánikoltak. Mindezt el meséltek a rendőrségnek, azonban a bíróság fel mentette őket, a bizonyítékok ellenére. Én nem bocsáltottam meg. Tegnap éjjel pedig bosszút álltam. Mindenkit aki akkor ott volt el hívtam egy bulira a tóhoz. Hihetetlen szinte el is felejtették hogy mit is műveltek itt. Este mikor már mindenki élvezte a bulit el kezdtem a küldetésemet. Anna és most már a férje Sándor szobára készültek. A terepet már korábban előkészítettem. Be mentek egy szobába, én pont a felettük lévő szobában voltam. Le térdeltem a padlóra óvatosan ki lazítottam egy deszkát. Pont rájuk láttam. Azt akartam hogy mind úgy haljanak meg mint a húgom. Meg fuladva. Egy fém lándzsát helyeztem a nyílásba és amint a meg felelő pózba kerültek át szúrtam a nyakukat és úgy hagytam őket. Mikor mentem le a lépcsőn láttam hogy Szandra keresztbe fogja húzni a szandékaimat, mert azon az ajtón kopogott, ami mögött két hulla van.
-Srácok mit csináltok bent? Az az én szobám! Öltözetek fel mert most be megyek.

Közbe kellet lépnem
-Szia Szandi minden rendben van?
-Igen csak a srácok be mentek a szobámba, nekem meg szükségem lenne tamponra a táskámból.
-Gyere adok én neked. Többet is hoztam, mint amennyire szükségem van.
-Nem kell köszi, jobban szeretem a sajátomat, de azért kedv...

Akkor be nyitott a szobába és le fagyot. Intézkednem kellet. Gyorsan ki húzta a cipőmből a fűzött és hátúról a nyaka köré tekertem. Szerencsére gyenge és könnyű lány volt így nem volt nehéz felülkerekedni. Mikor a teste a földre rogyott, be tuszkoltam a szobába és be zártam.

Már csak egy rohadék volt hátra. Az a szemét Gyuszi aki az egészet ki találta annak idején és aki le vetette a húgommal a pólóját. Vele már nem akartam húzni az időt. Senki más nem volt már rajtunk kívül életben. Fel vettem egy piszkafát és azzal el indultam. A girlnél ált.
-Oh szia berni, mi a helyzet?
-Semmi különös, ép a srácokkal voltam, most szeretnék rád is időt fordítani.
-Oh ez nagyszerű. Most sütöm a húsokat, te hogy kéred?
-Véresen.
-Reeeendben akkor ezt oda is tudom adn...

Nem vártam tovább. Bokán vágtam a piszkavassal, amitől meg rogyott, el kaptam a nyakát és a fejét bele nyomtam a tűzbe. Ordított fájdalmában, de ez zene volt a füleimnek. El engedtem és a földre esett. Amíg ott szenvedett én ki húztam a grillt a stégre, vissza mentem érte, a stéghez húztam őt is, lábait a girllhez kötözttem és bele löktem a vízbe. Most hogy igazságot szolgáltattam le írom a folyamatát és mire maguk ezt olvassák én már nem élek. Ki fogok menni a stéghez és fejbe lövöm magam."

A kapitány a levél mögül fel nézet és oda szólt egy rendőrnek:
-Azonal küldjön egy egységet a síksági bányatóhoz, én is velük tartok!

Mikor ki értek a nyomozók látták a borzalmas helyszínt. Összesen 4 halottat számoltak, ebből egy a stégnél pisztollyal a kezében. A Rendőrkapitány állt a test fölött egy nyomozó társaságban.
-Amikor a levelet olvastam azt reméltem hogy ez csak valami vicc
-Hát a poén itt se volt jó. Ez egy egyszerű vendetta eset. Nem több, nem kevesebb.
-Sajnos. Minden esetre jobban utána kell járni mindenek, ki zárva az esetleges segítőket. Van kedve foglalkozni az ügyel?
-Lene,de egy kis városba kell utaznom ahol történt jó pár halál eset és még több eltűnés.
-Akkor nem is tartom fel. Sok sikert az ügyhöz Lexington
-Viszont kívánom uram.

Remélem tetszett! 😉
Szerintem ez nagyon morbid. De tetszik! 😂

Sötétedés Után //SZÜNETEL//Où les histoires vivent. Découvrez maintenant