~1~

599 28 0
                                    

V ruce se mi nervozitou třásla letenka do Korei a představa na to že své milované Japonsko opouštím kvůli práci mi vháněla slzy do očí, ale zvolila jsem si sama že se chci živit tím co mě baví a to práce maskérky. „Tak jo to zvládneš" musela jsem se podpořit když jsem ukazovala pas a palubní lístek pánovi u přepážky.

„Takže slečna Nashiro Sayazumi." Nechápala jsem proč to ten chlápek řekl nahlas ale lepší neřešit. „Poprvé do Korei?" Asi to poznal podle nervozity, která byla určitě vidět víc než dost. Jen jsem přikývla na souhlas a dál už si nevšímala jeho pohledu, kterým mě přímo svlékal. „uchylák jeden" řekla jsem si spíš pro sebe a v dost velké vzdálenosti na to, aby mě neslyšel. Teda alespoň doufám.

                         ~

V moment kdy jsem klíčem odemikala svůj nový byt jsem se usmívala. Těžko říct proč. Možná proto, že jsem začínala novou fázi svého života nebo pro to , že jsem přežila let letadlem, který fakt nemám ráda. Můj byt byl celkem velký na to že nestál majlant. Měl i balkón s výhledem na nějaký park a náměstí což mě značně uklidnilo protože kdybych byla daleko od civilizace tak se do práce vůbec nedostanu vzhledem k tomu že se po Korei absolutně neorijentuju.

Na nic jsem nečekala a začala se zabydlovat. Čím dřív si zvyknu, tím líp. Teď akorát najít nějakou sámošku a jít nakoupit jídlo abych tady v ty Korei taky nějakej ten čas pobyla. Zbýval měsíc do mého nástupu do práce. Vím jen že budu líčit jednu kpop skupinu, ale ani nevím jakou a jak se moje budoucí práce jmenuje. Jo já vím jsem docela neinformovaná.

Ani se sama sobě nedivím. Ale hrozně bych si přála aby jsem mohla spolupracovat s Bts. Jsem na nich úplně závislá už od první písničky, kterou kdy nazpívali.Po téhle práci jsem sáhla hned jak se objevila na netu a vlastně mě okolnosti nijak moc nezajímali. Hlavně že jsem moji vysněnou práci dostala. Přešla jsem k zrdcadlu, které bylo u skříně v rohu mé ložnice a prohrábla jsem si své bílé vlasy.

Když jsem byla malá tak jsem měla přírodně platinovou blond což je na japonku docela neobvyklé, ale moje matka je původně z Anglie. Po svatbě se rodiče přestěhovali do otcovo rodného Japonska. Hned po tom co jsem se narodila nás otec opustil. Protože se moje matka už v Japonsku zabydlela a měla tam práci a přátele jsme tam zůstali. Otec nás opustil protože nechtěl holku.

Teda alespoň takhle mi to vyprávěla mamka, ale upřímně mi ti moc pravděpodobný nepřijde. Oči mám po otci ale vlasy po matce. Moje oči jsou taky hnědé po otci. No každopádně jsem se tedy vydala hledat nějakou tu samoobsluhu a případně nějaký obchod s dekoracemi. Nábytek jsem dokupovat nemusela. Předchozí majitel tam všechen nábytek nechal jen ty dekorace si odvezl.

Můj byt byl poměrně světlý, ale mě to nevadilo. Sedí i k mému jménu. Když jsem byla malá no vlastně i teď mi matka říká Shiro, znamená to bílá a já se toho nějak držím. Mé vlasy jsou bílé, oblíbená barva taky a to vůbec nemluvím o mé pleti. Občas jsme s mamkou jezdily na prázdniny do Anglie za babičkou, ale nikdy jsem se tam neopálila.

Po nějaké době procházení po náměstí jsem konečně narazila na nějaký obchod. Slušně jsem pozdravila, nakoupila co potřebovala a zase odešla.

~
Nařídila jsem budík na 6 ráno. Zítra mě čekal velký den. Hrozně jsem se těšila ale zároveň byla trochu nervózní. Musím na ně udělat dobrý dojem.

++++++

Rozjíždím novou knížku a taky moji první Fanfikci. Tohle mě bude ohromně bavit protože je to na moji oblíbenou skupinu Bts!!! Doufám ze to bude bavit i vás ... ;D pokud se moje první kapitola líbila nezapomeň zanechat hvězdičku... je to jako droga tak sup tam s ni :D u další kapči paaaaa

lie || p.jm.Kde žijí příběhy. Začni objevovat