POVINNĚ PŘEČÍST MOJE KECY TAM DOLE !
Už jsme se uklidnili a mohli konečně jít za mým doufejme budoucím šéfem. Vyjeli jsme ještě jedno patro výtahem a ve mě stoupala nervozita.
Začali se mi trochu potit ruce. Co když mě nepřijme? Začala jsem být trochu skeptická. Tae u Namjoon to na mě nejspíš vypozorovali. ,,Buď v klidu. Potřebujeme jenom jeho podpis." snažil se mě Namjoon uklidnit.
,,Nemáš se čeho bát." přišel ke mě Tae a chytil mě za ruku. Namjoon se jen usmál při pohledu na naše ruce a na můj červený obličej.
Trochu jsem si upravila oblečení před tím, než jsme vstoupili do velké místnosti. Uprostřed byl stůl, za kterým seděl šéf a za ním velké okno.
Nevěděla jsem co mám říkat. Jen jsem na prázdno polkla. Díky bohu mě od mluvení zachránil Namjoon. Díky Joonie. ,,Máme ty papíry ohledně přijetí nové maskérky."
Řekl ledovým klidem. Jak může být tak klidný? Z pána zhruba ve středním věku, který seděl za tím mohutným stolem čišil takový respekt. Je pravda, že to z Namjoona taky.
Kdyby si neuměl zachovat autoritu tak by nemohl být leader no ne? ,,Ano, podej mi ty papíry Namjoone prosím." pronesl hlubokým hlasem.
Za chvíli byly papíry na jeho stole. Pan Si-Hyuk si je ještě pročetl a podepsal. ,,Pfffuuu, je to za mnou. Byla jsem hrozně nervózní." přiznala jsem se, když jsme vyšli z jeho kanceláře.
V klidu jsme došli zpátky do zkušebny. ,,Tak co?" přiběhla ke mě hned Shiro. ,,MÁM PRÁÁÁCI!" zaradovala jsem se.
,,Supeeeer!" objala mě hned. ,,Teď se uvidíme často." pronesl hned Hoseok. ,,Už se těším." řekla jsem popravdě a usmála se. Lehla jsem si na zem a snažila se vstřebat novinku v mém životě, která se mi právě stala.
,,Nechceš to zavolat rodičům?" zeptal se Tae. Tak a co teď? Nevěděla jsem jestli jim říct pravdu. Určitě ne všem. Chytla jsem proto Taeho za ruku a vyvlekla ho z místnosti.
Věřím mu nejvíc proto to řeknu právě jemu. ,,Normálně bych to udělala, ale.." zasekla jsem se. ,,Ale?" naléhal Taehyung. ,,Ale" pokračovala jsem. ,, Ale moji rodiče jsou rasisti a nebyli by nadšení." řekla jsem mu pravdu.
,,Počkej, co to je za blbost. Jak můžou být tvoji rodiče rasisti na vlastni rasu." nechápal Tae. ,,Moji rodiče totiž nejsou asiati. Jsem adoptovaná. Můj biologický otec mě opustil když maminka umřela při porodu. Sem se přestěhovali z nutných důvodu, které mi nechtějí říct." stekla mi slza.
,,Aha, to jsem netušil. A neplač." řekl a objal mě. Aniž bych sama chtěla, tak jsem v jeho objetí rozbrečela víc. Po chvíli jsem ho pustila. Hřejivě se na mě usmál a já se začala utvrzovat v tom, co cítím.
V mém přemýšlení mě přerušil klapot podpatků a následné otevření dveří. Ale ne. HyuJin je tu a Jungkook jí jde naproti. ,,Lásko!" zapěla svým slizkým hlasem HyuJin. ,,Ahoj!" Teď zase Jungkook. ,,Rychle pryč než se pozvracím" procedila jsem mezi zuby, když jsem se snažila alespoň o falešný úsměv. ,,Souhlasím"
Rychle jsme odešli zpět do zkušebny. ,,Proč Jungkook tak rychle odešel?" zeptal se Jimin. ,,Lásko!" naimitovala jsem hlas HyuJin a pro větší efekt jsem prohodila vlasy. ,,Náš maknae se teď na chodbě pravděpodobně oblizuje s tou ježibabou." řekl Tae znechuceně.
,,Fuuuuj! Co na ní vidí? Jako jo hezká možná je, ale je strašně zkažená." řekla otráveně Shiro. ,, Z vlastní zkušenosti říkám, že jim to moc dlouho nevydrží. Dávám tomu tak dva týdny." odhadnul Jimin. Po chvíli ty dva přišli. ,,Tak já mizím. Mějte se všichni." řekla jsem a už se měla k odchodu.
,,Počkej, jdu taky. Co to někde oslavit? Jenom my dva?" zastihnul mě Tae na chodbě. Chvíli jsem nad tím přemýšlela. ,,Ale jo proč ne." usmála jsem se. ,,Ale co si vezmu na sebe!?" zhrozila jsem se. Tae pochopil a začal se hned smát. ,,Přesná HyuJin, už podruhý dneska."
++++++
Za prví. LIDI JSTE ŠÍLENÍ?! 1,1K PŘEČTENÍ?! nechápu jak jste to zvládli a čím jsem si to zasloužila. Každopádně strašně moc děkuju! JSTE NEJLEPŠÍ, MILUJU VÁS!!!
Za druhé. Příští kapitola bude poslední. Pak ještě plánuju bonus, kde se vysvětlí jedna věc a bude to celkově takový epilog. Už vůbec nevím co do téhle knížky psát. Je to hrozně otevřené a kdybych psala ještě dál, tak by mě to přestalo bavit a kvalita kapitol by se logicky snížila.
Z TŘETÍ! Budu psát novou novou knížku, která bude vycházet místo Lie. Bude to Taekook (omlouvám se všem neyaoistům) JENŽE! nenapadá mě žádný originální koncept. Proto Vás moc prosím! Budu nesmírně vdečná, když mi něco vymyslíte. Nápady buď sem do komentářů nebo mě do zpráv. Moc díky!
U další kapitoly zase papaa
Vaše ~Usagichan~
ČTEŠ
lie || p.jm.
Fanfiction„Poprvé do Koreji?" „Chyběla jsi mi,..." || lie Tuhle věc jsem psala opravdu hodně dávno, takže číst na vlastní nebezpečí. Je to trochu (dost) blbost.