~3~

318 24 2
                                    

Vytáhl mě za ruku z místnosti. Chvíli jsme jen tak stáli na chodbě a on s provinilým výrazem hleděl kamsi za mě. Já jsem oči upírala na své špičky. Jeho silné paže mě najednou sevřeli v objetí. S radostí jsem mu to objetí oplatila. ,,Omlouvám se." chvíli se odmlčel. ,,Nevšiml jsem si že se ti libím a že ti tou provokací ublížím" Nevěděla jsem co říct.

Překvapilo mě hlavně to že si všiml že se mi líbí. ,,Brečela jsem protože jste se mi potom smáli" Když jsem domluvila stiskl mě ještě víc. Bylo vidět že je mu to líto. Najednou na chodbu vyšel J-Hope. Nestihli jsme se od sebe odstrčit. Jen co jsem viděla jeho výraz a jak vchází zpět do místnosti , ze které vyšel tak jsem věděla že je zle.

Na Jiminovi jsem nepoznala jestli mu to je jedno nebo ... vlastně jsem z jeho výrazu nepoznala nic. Podívala jsem se na hodinky a zjistila že už mi za tři hodiny končí práce. Domů bych se měla vrátit na oběd.

Když jsem tam stála na chodbě vedle Jimina, který evidentně ještě zpracovával co se stalo mě něco napadlo. ,,Jimine?" Chvíli jsem počkala až mi dá najevo že mě vnímá. ,, Nemohla bych tě zkusit nalíčit? Když jsem tady nic neudělala tak abych byla alespoň pro něco platná." Trošku překvapeně na mě koukal, ale asi na něj zabrali moje psí očka a nakonec souhlasil.

Vešla jsem do už známé místnosti a počkala než se moje oběť posadí. Koukala jsem co všechno tam mají za krémy a meckeupy a všechno možný i nemožný. Vzala jsem do ruky nějaký krém a začala ho roztírat Jiminovi po tváři. Všimla jsem si zaujatých obličejů ostatních hyungů. Pousmála jsem se a dál opatrně roztírala krém. Můj bože on má tak jemnou tvář. Vypadal roztomile když měl zavřené oči. Skousla jsem si spodní ret.

Uvědomila jsem si že na mě všichni koukají i Jiminovi se otevřelo jedno očko. Odstín mého obličeje se v tu chvíli rovnal rajčeti. Rudá až na prdeli jsem ale pokračovala dál. Nanesla jsem makeup, který jsem následně zapudrovala a udělala linky. Bylo hotovo a myslím že to vypadalo celkem obstojně. ,,Hotovo" usmála jsem se nad svým dílem.

Jimin na sebe koukal do zrcadla a jeho šest kamarádů střídavě na něj a na mě, jakoby nevěřili že jsem to vážně udělala já. ,,Je to jenom makeup kluci ne umělecký dílo rovný DaVincimu" Zasmála jsem se nad jejich pohledy. Jimin konečně promluvil. ,,Tu si zabírám!" To už jsem se neudržela a smála se na celé kolo stejně tak jako všichni ostatní.

Otevřeli se dveře a do místnosti vplula na pohled simatická brunetka. Podle nějakých spisů co měla v ruce jsem pochopila ze to nejspíš bude moje nadřízená. ,,Ahoj. Ty jsi Nashiro že?" přikývla jsem na souhlas a stiskla její drobnou řučku. ,,Já jsem KiuMing.Vedu to tady." očima sklouzka k Jiminovi. ,,To je tvoje práce?" zeptala se když si prohlížela Jiminovo obličej, který si chytla do dvou prstů. ,,Ano slečno." Pousmála se nad tím oslovením. ,,Můžeš mi říkat jeno Kiu." Kývla jsem na souhlas.

,,Líbí se mi tvoje práce. Jen tak dál" Se spokojeným úsměvem odecházela z místnosti. Před dveřmi se zarazila a otočila se na mě. ,,Zítra si na recepci vyzvedni vysačku ať tě odsud nikdo nevyvede.

,,Chceš to odlíčit?" Podívala jdem se na Jimina, který se stále prohlížel v zrcadle. ,,Jak chceš" I když řekl ať si dělám co chci bylo poznat že chce abych se ho zase dotýkala. Vzala jsem tedy do ruky odličovák a nějaký tampónek a začala sundavat makeup.

Sice se mi moc nechtělo protože se mi to opravdu líbilo, ale co bych pro něj neudělala. Ještě jsem mu do pleti vmasírovala zbytek odličovače co mu zbyl na obličeji. Podle jeho výrazu si to užíval. Těžko říct jestli je to kvůli tomu že to dělám já nebo je mu prostě příjemné když mu někdo masíruje obličej. Po chvíli přemýšlení jsem první možnost vyvrátila. Přece jen mě zná teprve pár hodin.

No jo hodiny. Koukla jsem se na hodinky a zjistila ze už bych mohla pomalu jít domů. Začala jsem si balit věci, které jsem měla roztahané zpět do kabelky. ,,Tak já jdu domů. Ahoj zítra kluci" už jsem mávala na rozloučenou v tom mě zarazil Jin. ,,Nechceš s námi zajít na jídlo?" no jo Jin a jídlo. Ale vzhledem k tomu ze se mi vařit nechtělo, měla jsem hlad a žádnou restauraci jsem neznala tak jsem souhlasila.

Nasedli jsme do většího auta. Já jsem nasedla jako poslední takže mi zbylo místo vedle Taeho. Celou cestu jsme si povídali. O mě, o nich , o práci a tak různě. Jin se do debaty moc nezapojoval protože se soustředil na řízení.

Zastavili jsme před velkým domem v docela klidné čtvrti. Docela mě udivilo že tu nebyla ani jedna restaurace. Když Namjoon odmykal dveře tak mi došlo že mě vzali k nim do dormu. Jasně kdyby byli v restauraci tak by je mohl někdo poznat. Vešli jsme dovnitř a jak je zde zvykem tak jsem se hned zula a odložila si.

,,Páni" vypadlo ze mě když jsem vstoupila hlouběji do jejich domu. Jungkook, který stál vedle mě se uchechtl. ,,Čemu se směješ já tak luxusní bydlení nemám" řekla jsem rádoby naštvaná. ,,Ale nestěžuji si" dodala jsem ještě když mě začal tlačit do kuchyně ke stolu kde už Jin ohříval nějaké jídlo. Připletl se k němu Namjoon a začal mu pomáhat. ,,Aby jsme nevyhořeli Joonie" zavtipkoval Suga.

Začala jsem se smát, ale můj smích ustal když se přede mnou objevilo jídlo a já na to koukala jako na zjevení. Vedle mě si sednul Hobi, který už taky značně slintal nad jeho porcí. ,,Vypadá to moc dobře Jine" vzala jsem do ruky hůlky a nabrala si na ně jídlo. ,, A taky chutná" pochválila jsem ho. ,,Máš recht" dal mi Suga za pravdu.

Jin mě odvezl domů když bylo asi jedenáct v noci. Povídala jsem s nima dlouho. Dali mi i jejich čísla ale už jsem musela domů i když se mi vůbec nechtělo. Nemohla jsem si nevšimnout já na mě Jimin koukal když jsem něco vyprávěla. S úsměvem na rtech jsem usnula a těšila se na další den v práci a a na další den s Bts.

++++++

Další kapitola je tady! Snad se vám všem líbila a u další zase papaaa ;D
  Vaše ~Usagi-chan~

Další kapitola je tady! Snad se vám všem líbila a u další zase papaaa ;D   Vaše ~Usagi-chan~

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Shiro s trošku barevnými vlásky, ale nebojte v příběhu je má pořad bílý.

lie || p.jm.Kde žijí příběhy. Začni objevovat