~24~

138 12 1
                                    

Na přání jedné slečny je kapitola už dneska. Doufám, že se bude líbit @Mrs_Jiminie.(na obrázku HyuJin)

Uběhlo pár dní od Jungkookovo a Yuino konverzace. Oba dva se spolu skoro nebaví a ani nevídají. Kolem Jungkooka se začala točit Shiro obávaná HyuJin. Přesně jak si Yu myslela. Ticho před bouří.

HyuJin Jungkooka uchvátila svým šarmem a krásou. Měl oči jen pro ni a zcela zapomněl na Yu. Také na to, že měla dnes slavit své 18. Narozeniny.

Yu:

Ráno mě probudilo prásknutí dveří. Jungkook. Při pomyšlení na to, že už se se mnou vůbec nebaví a vůbec ho nevídám mi stekla po tváři osamocená slza. Rychle jsem ji setřela. Dnes nesmím být smutná. Dnes je můj den.

S pozitivní náladou jsem vstala z postele, provedla ranní hygienu, převlékla jsem se a vydala se na snídani. Vešla jsem do jídelny, kde mě čekalo překvapení v podobě dortu a přichystané oslavy na mou počest.

,,Všechno nejlepší!" vykřikli všichni najednou. Do očí se mi nahrnuly slzy štěstí. ,,Díky" přešla jsem k Shiro a objala jí. ,,To ty?" zeptala jsem se potichu, když jsem jí svírala v objetí. Záporně zakroutila hlavou. ,,Kluci"

Nevěřila jsem svým uším. Můj pohled mé překvapení jen podporoval. ,,Všechno nejlepší ty 18" přišel ke mě Tae s dortem v ruce. Sfoukla jsem svíčky. Vzala jsem od Jina nůž a nakrojila dort.

Každý dostal kousek. Teda až na Jungkooka a jednu holku. Myslím, že se jmenuje HyuJin. Ty tady totiž nebyli. Počkat. HyuJin?! Nevyprávěla mi o ní Shiro? Není to náhodou ta slizká maskérka co ucumlávala Jimina?

Měla bych být šťastná ale když jsem viděla ty dva jak vešli do jídelny spolu a oba byli trochu červení tak mě bodlo u srdce. Jungkook si všiml mého zraněného pohledu, ale dál si mě nevšímal.

Od stolu jsem se zvedla tak rychle, že židle, na které jsem seděla, spadla na zem. Stejný scénář se odehrál i u Shiro. Naší neverbální konverzací jsme si domluvily sraz venku. ,,Viděla jsi je?" vychrlila jsem na ni hned jakmile jsme byly obě venku.

,,Jo" pronesla a chytla se za hlavu. ,,Ta děvka. Já ji už fakt utopím někde." Shiro zněla dost nastvaně. Já jsem jen stála a hleděla před sebe. Snažila jsem se z hlavy vymazat nechutný obrázek těch dvou, jaký se s největší pravděpodobností odehrával před tím, než přišli do jídelny.

Dveře od zmiňované místnosti se najednou rozrazily. ,,Co to bylo? Proč jste najednou tak zmizely" ptal se Taehyung. Když viděl můj ubrečený obličej pochopil. ,,Ty ho máš ráda viď." řekl a objal mě. ,,Víc než to" zamumlala jsem mu do ramene.

Ještě chvíli jsem byla se Shiro venku. Když jsem se plně uklidnila, tak jsem šla dovnitř, kde byla zábava v plném proudu. Přece si nebudu Jungkookem a jeho Ehm děvkou kazit oslavu narozenin. Tančila jsem, zpívala a hlavně pila.

Možná jsem to s alkoholem trochu přepískla...

++++++
Kapitola je kratší protože původně být neměla. Nemůžu vás moc rozmazlovat 😂 Další zase v pátek normálně podle plánu. Takže v pátek papaa
   Vaše ~Usagichan~

lie || p.jm.Kde žijí příběhy. Začni objevovat