Protivní fotografové. V mém životě jsou jen par dní a už bych je nejradši zabila. Nechápu jak je kluci už takhle tolerují čtyři dlouhé ruky. Po cestě přes celé, mě už známe letiště, která se zdála jako věcnost, jsme konečně došli k soukromému letadlu. Nebylo velké jako normální letadlo.
Přece jenom v normálním letadle lítáva i 300 lidi. Nás je osmnáct. Na takový počet bylo obrovské. Byla jsem ráda, že jsem se zbavila fotografů a mířila si to rovnou k letadlu.
Posadila jsem se k okénku a Jimin samozřejmě vedle mě, a třetí místo v naší řadě obsadil usměvavý Hoseok. Přes uličku také u okénka seděla Yu. Vedle ní se posadil Jungkook a Taehyung. Jungkook se na podíval na mě a pak na ní z otázkou v očích. Pochopila jsem co tím myslel, jelikož jsem viděla jak se na ní koukal.
Přikývla jsem a ještě na něj mrkla. Hned se usmál a Tae s ním. Otočila jsem hlavu zpět před sebe a nastavila si písničky na mobilu. ,,Co to bylo?" zeptal se mě J-Hope ještě než jsem si nandala sluchátka na uši. ,,Myslím, že se Yu líbí našemu maknaemu." usmála jsem se pyšně.
,,Ty jsi taky v podstatě maknae. Je ti teprve devatenáct. Jsi ještě mladší než Kookie." poznamenal blonďák sedící vedle mě. Hodila jsem po něm vražedný pohled. ,,Už mlčím" zvedl ruce na obranu. Jen jsem příkývla a už se snažila usnout. Tohle bude dlouhý let.
....
Probudilo mě, když se mnou Jimin zatřepal. Došlo mi, že už jsme přistáli. Ze sedačky jsem vyletěla tak rychle, že nestačil pomalu nic říct. Během pár minut jsem už byla venku z letadla a dýchala čistý vzduch. ,, Miluju tu slanou vůni" řekla jsem si pro sebe, ale přes to nahlas. ,,Víc než mě?" zeptal se pobaveně Jimin když mě zezadu objal. ,, Všichni se koukají" s těmito slovy a letmím polibkem jsem se od něho odlepila a šla k Namjoonovi vyfasovat klíče. ,,Díky Joonie" poděkovala jsem nadšeně a šla hledat naší chatku.,,Shiro?!" ozvala se za mnou Yu. ,,Ano?" otočila jsem se na ni s kufrem v ruce.
POHLED YU:
,,Můžu být na chatce s tebou?" doufala jsem, že odpoví kladně. ,,Promiň, ale já už jsem domluvená s Jiminem" vypadala, že ji to mrzí, ale je to její přítel. Na jejím místě bych udělala to samé. ,,Jasně, to je v pohodě. Nedošlo mi to" usmála jsem se na ni.Hodila po mě ještě omluvný pohled a připojila se k Jiminovi.
Já jsem se postavila stranou a pustila si písničky. Najednou někdo zavolal moje jméno, ale nepoznala jsem kdo,kvůli písničkám. Shiro to určitě být nemohla. Ta mi říkala Yu. Tenhle hlas mě oslovil celým jménem. Přišla ke mě tmavovláska. Stačil jeden pohled a já už věděla, že ji nemam ráda. ,,Už máš chatku?" zeptala se s falešným úsměvem. Prosím, že nebude se mnou. ,, Nemám." odpověděla jsem prostě. ,,Tak máš chatku číslo 20. RapMonster říkal, že už tam na tebe čeká spolubydlící." doufám, že můj spolubydlící nebude jako ona. ,,Dobře, díky. Už tam jdu" na úsměv jsem se tentokrát vykašlala a šla na určenou chatku.
Když jsem tam došla tak jsem vyvalila oči. Bylo to nádherné. Nějak mě moje spolubydlící nezajímala. Vlastně jsem ji ještě ani neviděla. No nevadí. Začala jsem si vybalovat. Po chvilce jsem měla vybaleno a šla jsem si to projít. Chatka nebyla moc velká, ale měla ještě terasu kterou jsem ani neviděla. Bylo to i poslední místo, které jsem ještě neviděla. Vyšla jsem z chatku na terasu a.... ,,No to snad ne..."
++++++
Ahoj! Jaká myslíte že bude Yuina spolubydlící? Pár kapitol bude teď nejspíš z jejího pohledu. Doufám že nevadí. Nebo budou kapitoly psány ze dvou pohledů. To zní jako plán! Nicméně doufám, že se kapitola líbila a u další kapitoly papaa Vaše Usagi-chan
ČTEŠ
lie || p.jm.
Fanfiction„Poprvé do Koreji?" „Chyběla jsi mi,..." || lie Tuhle věc jsem psala opravdu hodně dávno, takže číst na vlastní nebezpečí. Je to trochu (dost) blbost.