,,Ahoj. Yu-Na, že? Víš, ale že je tohle 19. Jsi ve špatné chatce." zasmál se Taeho hluboký hlas. Zčervenala jsem a omluvila se. Během vteřiny jsem byla u dveří. ,,Někdy se zase stav" zakřičel, když jsem byla na odchodu. Jen jsem kývla a odešla do správné chatky. Než jsem vešla dovnitř, tak jsem se radši ujistila, že jsem správně. ,,Skvělý. Bez dalšího trapasu. Dneska už jich bylo dost." řekla jsem si pro sebe.
Vešla jsem dovnitř a žádné překvapení mě už nečekalo. Vevnitř to totiž vypadalo úplně stejně jako vedle. Teď jsem už konečně začala vybalovat do správné skříně. ,,Ta holka má divnej styl" řekla jsem si zase pro sebe. Někdy se divím, že mě ještě nikdo neposlal k psychologovi , protože trpím samomluvou.
,,To protože to není holka" objevil se za mnou Suga. Nadskočila jsem jak jsem se lekla. ,,Yoongie... Teda Sugo? T-ty bydlíš tady?" vykoktala jsem ze sebe mě neznámým způsobem. ,, Klidně mi říkej Yoongie jestli chceš. Ty drzé fanynky mi tak stejně říkají. A abych ti odpověděl tak..." nedořekl to protože ho někdo přerušil. ,,Ne, tady bydlím já. Teda my" pronesl Jungkook a ukázal mi své dokonalé zuby. ,,A-ale, jakto? Já myslela, že vy nemůžete bydlet s námi. Teda kromě Shiro."
,,Takhle to vyšlo. Jediný třílůžkový pokoj si zabral tady Yoongie s Namjoonem a Jinem." odpověděl na mou otázku. Kývla jsem ,že rozumím. Vyndala jsem si z kufru, ve kterém mi ještě zbylo pár věcí, svou oblíbenou a právě rozečtenou knihu.
Vyšla jsem na terasu a s sebou si ještě vzala mobil, kdyby mi volala nebo psala Shiro. Ať už by to bylo kvůli něčemu důležitému, nebo si chtěla proste jen povídat.
A ano. Už mi stihla dát svoje číslo. Ona je hrozně fajn holka a má nehorázné štěstí. Vlastně teď i já. Dostala jsem se mezi deset šťastlivců. Deset holek z několika milionů mají nehorázné štěstí. A ještě na mě vyšel pokoj z mým biasem.
Malém jsem vypískla, když jsem o tom takhle přemýšlela. Vyšla jsem ven na terasu a sedla si na sedačku hned vědle dřevěných schodů, vedoucí do velké místnosti v chatce, kde se nacházelo všechno kromě toalety a sprchy.
Chvíli jsem tam tak seděla a hleděla na dechberoucí výhled na moře. Po chvíli si ke mě přisedl Jungkook jenom v plavkách. No, nedostat z něho v plavkách a ještě když byl vědle mě krvácení z nosu je fakt nadlický úkol. ,,Měl jsi dobrý nápad. Jdu se taky převléct. Jsem z té cesty celá zpocená." řekla jsem už jednou nohou vevnitř.
Vyhrabala jsem své černé plavky (viz. Obrázek) a oblékla si je. Vyšla jsem ven trošku nejistá, jestli to není moc odvážné. Jungkook, který se ze sedačky přemístil na síť vedle, si mě přejel pohledem od hlavy k paťe a nenápadně se ušklíbl. Já jsem zčervenala, ale nedala na sobě znát, že jsem nervózní.
Nadechla jsem se a sebevědomně si šla lehnout na lehátko, s úmyslem se opalovat. Nasadila jsem si slunečný brýle. Místy jsem sledovala Jungkooka jak na mě pořad kouká. Neviděl, že já něj taky, protože jsem měla sluneční brýle.
Rozhodla jsem se. Za těch čtrnáct dní chci Jungkookovi uloupit alespoň jeden polibek. Lehla jsem si tak aby na mě měl lepší výhled a dělala, že jsem usla. Najednou mě z mého přemýšlení nad plánem, jak svést Jungkooka vytrhl hlas zmiňované osoby.
,,Nechceš se jít vykoupat Yu-Na? Je tu hrozné horko" zastěžoval si a trochu nafoukl tvářičky. No řekněte jak mu mám odolat. ,,Jasně proč ne." odpověděla jsem. ,,Jo a ještě. Říkej mi jenom Yu." stihla jsem říct než mě chytil a vzal si mě do náruče. ,,Jasně" souhlasil a usmál se. ,,C-co děláš?!" bušila jsem mu pěstmi do vypracovaného hrudníku, ale přesto se smála.
,,Chtěla jsi se jít vykoupat. Nádech" nestačila jsem odpovědět protože jsem už letěla do vody v jeho náruči. Ve chvíli kdy se naše těla ve vodě oddělili jsem vyplavala. On už byl na hladině. ,,Příště mě alespoň varuj" smála jsem se. ,,Kdybych tě varoval nechala by ses?" zeptal se mě.
Na tom něco bude. Radši jsem neodpověděla doplavala ke schodům, které vedli zpět na terasu. Když jsem lezla nahoru nemohla jsem si nevšimnout, že Jungkook kouká na určité partie mého těla. Ušklíbla jsem se s tím, že mi můj plán slušně vychází. Zní celkem jednoduše. Zbalit Jeon Jungkooka.
++++++
Ahůj! Další část tady! Co myslíte? Povede se Yu svést Kookieho? Nebo v tom bude někdo jiný?
.. No uvidíme. Doufám že se kapča líbila a další zase zítra. Papaa
Vaše ~Usagichan~
ČTEŠ
lie || p.jm.
Fanfiction„Poprvé do Koreji?" „Chyběla jsi mi,..." || lie Tuhle věc jsem psala opravdu hodně dávno, takže číst na vlastní nebezpečí. Je to trochu (dost) blbost.