~27~

114 9 0
                                    

Na přání doubi17  je kapitola už dřív. Ale nebojte zítra bude taky. Snad se ti zlepší nálada Doubísku ❤️

Ráno jsem se probudila a Tae ještě spal. Chvíli jsem na něj jen tak koukala. Jenže pak mi to přišlo neslušné, a hlavně, co kdyby najedou otevřel oči a přistihl mě, jak na ne něj zírám. Asi bych nevzbudila moc dobrý dojem.

Pomalu jsem se zvedla z postele abych ho neprobudila. Mé kroky směřovaly ke koupelně, kde jsem si umyla vlasy a tělo a provedla ranní hygienu. Vyšla jsem z koupelny a Taehyung byl už vzhůru.

Nebo se spíše právě probudil. S ručníkem na hlavě jsem došla ke skříňce, kde jsem vzala nějaký krém a obsah tuby jsem si vytlačila na dlaň. (Vím že je to divně napsaný, ale snad chápete)

,,Brý ráno" zívnul Tae. ,,Dobré" popřála jsem nazpět a šla si sednou na terasu, kde jsem si vmasírovala krém do rukou. ,,Jdu se taky umejt. Pak půjdem na snídani ne?"

Představa, že bych tam měla být s Jungkookem a tou Ehm Ehm holkou, se mi trochu příčila, ale můj žaludek reagoval jinak. ,,Jasně" odpověděla jsem jednoduše a dál se věnovala výhledu.

Po chvíli přišel Tae jen v kraťasech, ručníkem kolem krku a s kartáčkem v puse. ,,Jak ti je?" zahuhlal co nejsrozumitelněji, ale tak, aby mu neukápla pěna utvořená ze zubní pasty.

Svou odpověď jsem si musela dobře promyslet. Byla jsem... naštvaná a smutná zároveň? ,,Ani nevím. Jsem trochu naštvaná, ale pořád mě mrzí co se stalo"

,,Hlavně v klidu. Snad ho to přejde."odpověděl a šel vyplivnout pastu. Já jsem jen mlčky seděla. Když přišel, tak se posadil vedle mě. ,,My všichni víme, že ty by jsi pro nej byla lepší. Nevím co to do nej vjelo a ani jak dlouho bude trvat aféra s HyuJin. Já osobně doufám, že ho to co nejdřív přejde"

Jen jsem přikývla. Není to tak, že bych se nechtěla vyjadřovat. Jen měl pravdu, takže nebylo jak dál se o tom bavit. ,,Tak já se obleču a pujdem ne?" zeptal se a už se zvedal ze sedačky, na které do teď seděl. ,,Jenom si vysuším hlavu" odpověděla jsem a vydala se k fénu.

Zhruba po dvaceti minutách jsem měla konečně suchou hlavu. Taehyung na mě čekal na posteli s mobilem v ruce. ,,Můžem?" zeptal se. ,,Jo, jdeme"

Vyšli jsme s chaty a došli do jídelny. Usadila jsem se na své obvyklé místo u stolu, kde seděla Shiro a kluci. Pokusila jsem se o úsměv. Vzhledem k jejich celkem normálním pohledům jsem usoudila, že se mi to i podařilo.

Nandala jsem si na talíř něco k snídani  a pustila se do jídla. Do jídelny vešli i Jungkook s HyuJin a vypadali přesně jako když přišli na mé narozeniny. Červení a udychaní. Žeby ranní aktivity?

Svůj talíř plný jídla jsem odstrčila od sebe. ,,Ty už nebudeš?" zeptal se jak jinak než Jin. Když jde o jídlo, tak hned reaguje. ,,Při pohledu na ně mě přešla chuť." řekla jsem když byli ještě dost daleko na to, aby mě neslyšeli.

,,Dobré ráno" věnovala všem úsměv HyuJin. ,,Dobré" oplatili jsme ji všichni jak pozdrav, tak i úsměv. S tím rozdílem, že ten náš byl falešný. Ještě hodnou chvíli jsem tam seděla, ale pak jsem odešla. Neměla jsem chuť tam s ním a s ní sedět.

Věděla jsem, že k němu v hlouby duše ještě něco cítím. To nevyprchá za jeden den. Své city jsem ale uzavřela hluboko uvnitř svého srdce a lásku nahradil vztek. Čistá zloba.

Rozhodla jsem si jít pročistit hlavu. Zbývá už jen pět dní a budeme muset tohle krásné místo opustit. Došla jsem si tedy do chaty pro foťák a šla si udělat pár snímků tohohle ráje.

Po cestě do parku, která vedla kolem chatky nejstarších jsem potkala Yoongiho s foťákem kolem krku. Stejně jako já. ,,Napadlo tě to samí?" zeptala jsem se.

,,Jak vidím tak jo" usmál se a dál jsme pokračovali spolu. ,,Jsi v pohodě? Vypadala jsi dost naštvaná když ty dva přišli" konstatoval. ,,Taky že jsem. Jungkooka mám pořád dost ráda, ale je to pitomec. Jak nemůže vidět co je HyuJin zač?" pronesla jsem trochu sklamaně.

,,Je zaslepený láskou. Co dál ti na to mám říct?" odpověděl otázkou. ,,Nic, máš totiž pravdu" řekla jsem popravdě. Pak už jsme pokračovali o něčem jiném a mezitím fotili tohle dechberoucí místo.

++++++
Doufám, že se kapitola líbila. Je maličko delší než předešlá, ale to jste snad ocenili. Zítra u další papaa
   Vaše ~Usagichan~

lie || p.jm.Kde žijí příběhy. Začni objevovat