Vypila jsem hodně alkoholu. Jakože opravdu hodně. Dostala jsem do té míry opilosti, kdy jsem byla schopná se svléknout do naha a tancovat na stole.
Naštěstí mě všichni zastavili. Nechybělo málo a už bych na sobě neměla opravdu nic. Oblékla jsem si na sebe mikynu a šla se provětrat. Při mém polonahém tanci ze mě trochu alkoholo vyprchalo.
Sice už jsem nedělala hlouposti, ale věděla jsem, že jsem hodně opilá. Dveře od jídelny se otevřely a z nich vyšel Jungkook s flaškou dalšího alkoholu. Soudě podle jeho lehce zamotané chůze měl taky něco připito.
,,Dáš si?" natáhl ke mě ruku s vodkou. ,,Jo, proč ne?" Zasmála jsem se a přijala láhev s průsvitnou tekutinou tvrdého alkoholu. Přiložila jsem ji k ústům a poradně si lokla.
Láhev jsem vrátila Kookovi, který zopakoval můj čin. Ještě párkrat se to takhle opakovalo než se mi začala motat hlava a v mém žaludku to nepříjemně bublalo. ,,Jsi v pohodě? Jsi zelená jak Shrek" jen jsem kývla. Bála jsem se, že kdybych otevřela pusu, tak by jsem se pozvracela.
Nemusela jsem svá ústa ani otevírat a obsah mého žaludku už končil v kytkách kousek od Jungkooka. ,,Dobrý?" zeptal se mě, hladíc má záda. ,,Už jo" přikývla jsem a vzala si od nej kapesník, který mi podával a otřela jsem si s ním pusu.
,,Asi půjdu ještě dovnitř." řekla jsem a otočila se. ,,Já už jdu na pokoj" usmál se na mě a odešel. Zaplula jsem do jídelny, kde byli už všichni minimálně v náladě. Nejhůř na tom skončila asi Shiro. Ta holka fakt neumí pít. Ležela na stole a vypadal, že vytuhla.
Došla jsem ještě k baru, kde jsem si jen sedla. Přišel ke mě Hobi a podal mi skleničku s nějakým drinkem. Ze slušnosti jsem ji přijala. ,,Co to je?" zajímala jsme se. ,,Víš, že ani nevím. Ale je to dobrý" z jeho odpovědi jsme chytli záchvat smíchu.
Obsah skleničky jsem do sebe kopla na ex. Cítila jsem, že jsem zase v předešlé fázi opilosti. Tentokrát mě ale napadla větší hovadina. ,,Jdu spát" zalhala jsem a odebrala se do svého pokoje.
Otevřela jsem dveře a zjistila, že je Jungkook nejspíš v koupelně. Našla jsem tedy ve svém kufru nějaký šátek a vydala se za ním do koupelny. Nekoupal se, což bylo momentálně plus.
Stal ke mě zády takže jsem využila situace a zavázala mu oči. Neprohodila jsme ani slovo za úmyslem toho, aby mě nepoznal. Nevypadal, že by mu moje počínání vadilo.
Za ruku jsem ho odtáhla k posteli a doslova ho na ní hodila. Sedla jsem si na něj obkročmo a přitom svýma rukama bloudila po jeho vypracovaném těle. Rty jsem se přisála na ty jeho. Spolupracoval.
Skoro mi to přišlo jakoby čekal, že se to stane. Své ruce jsem přesunula k jeho kalhotům a jedním tahem je stáhla. Mé oblečení bylo už dávno pryč. Protože nejsem žádná jeptiška, tak jsem věděla jak na to.
,,Ahh HyuJin" v momentě kdy vzdychl její jméno jakoby ze mě všechen alkohol vyprchal. Cítila jsem se střízlivější, než kdy jindy. Přetáhla jsem přes sebe svoje tričko a šátek odvázala. ,,Tak HyuJin jo?"
Po tváři mi stekla slza. Z jedné neposedné slzy se staly proudy. ,,J-jak jsem mohla být tak blbá a na-naivní, když jsem si myslela, že ke mě něco cítíš" vzlykala jsem mezitím, co jsem si sbírala oblečení ze země.
Jungkook na mě pořád jen šokovaně hleděl. Dveřmi jsem práskla, až jsem se divila, že jsou stále v pantech. S ubrečeným obličejem jsem došla do jídelny. Vyhledal její obličej. Doslova jsem k ní dodupala když jsem ji našla.
,,Couro!" zařvala jsem a vlepila ji facku. Najednou sál ztichl a napjatě sledoval situaci. Popadla jsem její ruku, za kterou si držela tvář a dotáhla jí do naší chatky.
Jungkook byl stále ve stejné poloze a snažil se vstřebat co se právě stalo. ,,Tady máš svojí HyuJin, když sis jí tak přál!" zaječela jsem a rozběhla se pryč.
,,Yu! Yu! Počkej kam běžíš?" ozval se za mnou známý hlas. Došla jsem k němu. ,,Jine" vydechla jsem jeho jméno a naplno se rozbrečela do jeho ramene. ,,Co se stalo?" hladil mě po zádech.
Bylo to tak uklidňující, že jsem nechtěla tuhle chvíli rušit myšlenkami na ty dvě odporné lidské bytosti. ,,Můžeme o tom teď nemluvit?"
++++++
Co k tomu říct? Zde je další kapitola. Zas v pátek. U další kapči papaa
Vaše ~Usagichan~
ČTEŠ
lie || p.jm.
Fanfiction„Poprvé do Koreji?" „Chyběla jsi mi,..." || lie Tuhle věc jsem psala opravdu hodně dávno, takže číst na vlastní nebezpečí. Je to trochu (dost) blbost.