~14~

165 14 5
                                    

Ráno jsem se probudila dřív než Jimin. Ani jsem se nedivila když jsem se podívala na hodiny visící na zdi naproti posteli. Půl osmé ráno. Když jsem si uvědomila, že zítra touhle dobou se už budu chystat na odlet na Maledivy, jsem hned vystřelila z postele. Spáchala jsem pochybnou ranní hygienu a vrhla se do kuchyně.

Začala jsem chystat snídani. Sama jsem si svou porci snědla a nechala Jiminovi talíř na lince. Odebrala jsem se zpět do ložnice. Se značným překvapením jsem zjistila, že už Jimin konečně vstal. Ani jsem se ho nechystala hledat. Z koupelny byla slyšet tekoucí voda, takže jsem ani nemusela.

Na nic jse nečekala a vyndala kufr. Chvíli jsem na něj hleděla. Vzpomněla jsem si na hlavní důvod proč jsem odletěla do Korei. Při té vzpomínce se mi zaleskli oči slzami. Zakroutila jsem hlavou, jako bych tímhle způsobem mohla odstranit všechny tyhle myšlenky.

K mému velkému štěstí si mě Jimin všiml. Nebyla jsem připravena mu cokoliv z toho vysvětlovat. Informovala jsem ho proto o jeho snídani a dál pokračovala v balení.

Po dlouhých dvou hodinách jsem měla zbaleno pro nás oba. Bez Jiminovi pomoci by mi to s největší pravděpodobností zabralo ještě dýl.

....
Musela jsem si zacpat uši, jak jsou ty fanynky uječený. Kluci začali holky zdravit a tak dále. Jedna holčina si mě všimla a už se mezi skupinkou informace o mě šířila jako mor. Všichni se na mě v jednu chvíli podívaly. Bylo to pěkné děsivý. Stáhl se mi žaludek.

Polkla jsem knedlík v krku a vykouzlila úsměv. Některé se na mě jen znechuceně podívala. Přesněji všechny až na jednu. Ta mi oplatila úsměv a vydala se směrem ke mě. Jimin se na mě otočil a ujistil, že stojí při mě. Přišla až ke mě a objala mě. Vypadala jako slušná slečna.

Objetí jsem ji proto oplatila a svůj úsměv ještě rozšířila. ,,Ahoj Nashiro! Já jsem Yep Yu-Na" představila se mi. ,, Stačí když mi budeš říkat Shiro. Smím ti říkat Yu?" zeptala jsem se slušně. Kývla na souhlas. ,,S Jiminem ti to moc přeju" zasnila se Yu. ,,Asi jsi jediná" poznamenala jsem tak, aby to slyšela jenom ona. Naposled se ke mě nahla a pošeptala : ,, Jimin je fešák" musela jsem se zasmát.

,,Ale můj fešák" teď jsme se zasmály obě. ,,Neboj, mě se líbí Jungkook" mrkla na mě a pak se připojila zpět ke skupině holek. Tohle bude něco. Jsem ráda, že je tu alespoň někdo jako Yu. Je milá, slušná a moc hezká (viz. Obrázek)

,,Teď trochu organizačně" začal Namjoon. Super Joonie. Zkazil si mi plán se zaposlouchat do písniček. ,,Snažte se všichni teď nějak držet pohromadě. Nezůstávejte stát a nechat se fotit od fotografů. Nechceme aby jsme pro někoho museli chodit do ztrát a nálezů." pár holek se rádoby flirtovně zasmálo. Protočila jsem panenky.

,,Nejlepší by bylo, kdyby jste si udělaly dvojce a drželi se spolu." pokračoval Jin. ,,Nasedneme do připraveného soukromého letadla a až přistaneme, tak se rozdělíte do dvojic a dostanete klíče od chatky. Pak máte až do večera rozchod. Respektujte prosím, že na hotelu nebudeme sami." dokončil svůj monolog RapMonster. ,,To je k úvodu asi všechno. Teď pojďme." zavelel Yoongi.

Yu se hned připojila ke mě a Jiminovi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Yu se hned připojila ke mě a Jiminovi. ,,Nevadí když půjdu u vás?" zeptala se zdvořile Jimina. ,,Vůbec ne." usmál se na ni Jimin. ,,Jak se jmenuješ? " zeptal se hned. ,, Yep Yu-Na" odpověděla opět slušně. Usmála jsem se na ni a pokračovala v cestě k letadlu.

                       ++++++
Tady to pro dnešek utnu. Doufám, že se vám kapitola líbila a taky se tak strašně těšíte až budou na místě. U další kapitoly zase papaa
   Vaše ~Usagichan~

lie || p.jm.Kde žijí příběhy. Začni objevovat