Ik werd wakker met een hele erge hoofdpijn, shit ik lig in t bed van Aliyah. Ik keek naast me en zag Jayden me starend aankijken.
J: Ehm.... gaat het?
ik: Ja tuurlijk! Het gaat helemaal perfect met me want ik heb blijkbaar laatst seks gehad met de vriend van mijn beste vriendin, shit ik voel me zo dom kanker zooi. Wat? neuk je heel amsterdam ook of?
J: Ten eerste ik heb in de afgelopen 6 maanden alleen seks gehad met jou dus eigenlijk hoef ik van jou geen grote kanker bek te horen.
Ik: Sorry hoor, ik wil gewoon niet dat Aliyah dit te weten komt en me dan vervolgens gaat haten. Laten we het gewoon stil houden en nooit meer doen. Waar is Aliyah eigenlijk?
J: Ze is naar de winkel gegaan, spullen halen.
Ik: Oke, ik denk dat ik naar huis ga er is genoeg gebeurd voor vandaag.
Ik liep naar Aliyah der kast en pakte een Spijkerbroek en een normaal wit shirt. Van mezelf had ik al Grijze huaraches bij me dus die trok ik dan aan.
Toen ik vervolgens naar de deur liep om weg te gaan trok Jayden me aan me arm als teken dat ik moest blijven.
Ik: Wat doe je man fucking mongool!
J: Jij blijft hier?
Ik: hahahaha, dat was grappig laat me nu los en naar huis gaan
Opeens trok hij mij dichterbij en onze gezichten waren 1 centimeter van elkaar af. Voor ik het wist zaten zijn waren zijn lippen op de mijne.... Ik trok hem na een tijd van me af en keek links en zag dat Aliyah ons gekwetst aankeek.
Ik: Aliyah dit is ... niet wat t lijkt...
A: IK HEB JE GEHOLPEN. IK WAS ER ALTIJD VOOR JE, ZELFS TOEN JE MOEDER DOOD GING EN KIJK HOE JE ME BEDANKT DOOR M'N VRIEND TE GAAN AFLIKKEN? Jij yasmine... hahah jij bent echt walgelijk en je bent een hoer iedereen had gelijk. Opkankeren uit mijn huis nu.
Ik: M-M-Maar Aliyah ik kon er niks aandoen je weet dat ik niet zo ben en.....
A: Hou je kanker bek en ga weg, Jayden jij ook. Donder op. Een hoer wauw ik had het kunnen verwachten van je, ik was dom.
Die deed pijn.
Ik heb genoeg gedaan en luisterde naar Aliyah en ging maar beter weg.
Thuis aangekomen.
Ik thuis en deed een Pyjama aan en liep naar boven en ging bij Younes kijken, uiteindelijk voelde ik me slecht en hij maakt het altijd beter voor me. Niet wetend dat vanaf vandaag mijn band met Younes verpest gaat zijn....
Ik: Heey Youn.
Y: Hey Kleintje , Hoe gaat het.
Ik wil zo graag zeggen dat het goed met me gaat , Maar t breekt mijn hart om dat te zeggen.
Ik: Het G-Gaat goed.....
Ik kon het niet meer aan teveel pijn. Ik zakte in met m'n rug tegen de muur aan en tranen stroomden naar beneden en hielden niet op met stromen.
Ik: Younes ik ben gewoon een vieze hoer. Ik verdien helemaal niks, ik verdien jou niet eens als mijn broer.
Y: Nee Yasmine, je bent een goed meisje. Je bent mijn zusje ! Ik ken jou 't beste.
JE LEEST
Leven van een hoer.
RomanceYasmine, 18 jaar. Beide haar ouders verloren en gestopt met school, enige die ze nog had is haar broer. Yasmine was een hoer, ze was overal te vinden en heeft al met zoveeeel jongens seks gehad. Totdat ze die ene speciale Yassine ontmoet en hij heel...