Younes lag daar, onder buisjes & bloed. De dokters zeiden dat hij buiten door een paar jongens werd neergestoken. Bij die gedachte kreeg ik nog meer tranen. Ik greep z'n hand vast en fluisterde heel zacht.
Ik: Je bent mijn enige familie, word wakker alsjeblieft. Ik heb je nodig, ik kan niet zonder jou... als je wakker word zweer ik dat ik geen hoer meer zal zijn! Ik zal veranderen voor je, ik beloof het.
Ik kreeg nog meer tranen. Ze stroomden als watervallen naar beneden, opeens voelde ik zijn hand mijne rustig raken en wat strakker vasthouden.
Younes: Ik heb... pijn Yasmine, Ga weg alsjeblieft. Ik wil niet dat je me zo zwak ziet.
Ik : Youn Als ik teveel voor je doe, krijg ik pijn doordat je me wegduwt. Maar als ik weinig voor je doe dan is het niet genoeg.
Younes verliet een kreun van pijn.
Hij had echt veel pijn, ik raakte in paniek en haalde een dokter.
Ik: Dokter mijn broer!! hij .... heeftt pijn help hem snel! Alstublieft !
De dokter rende naar zijn kamer en liet me buiten wachten.
1 uur later - Pov Younes
Ik werd wakker en zag de dokter zitten.
Dktr: U mag morgen naar huis meneer, maar u moet wel wat rustiger aan doen in verband met uw buik en verwondingen.
Ik: Meneer als het goed is staat buiten een meisje met krullend haar beetje getint. Je moet tegen haar zeggen dat ik ben gestorven ben. en dat het beter is als ze mijn lichaam ook niet meer ziet.
Dokter: Oke, maar eigenlijk mag ik dit niet doen en is het heel onprofessioneel.
Ik: Alstublieft?
Hij knikte en liep de kamer uit.
Pov Yasmine.
De dokter liep naar mij toe, Ik dacht dat Younes zich mischien gewoon weer goed voelt.
Dokter: Gecondoleerd maar Younes R, heeft het helaas niet gehaald ....
Ik wou huilen maar toen bedacht ik me, ik ga naar huis. Ik ben de belangrijkste persoon ter wereld verloren. Ik ben er klaar mee.
Ik liep naar huis (Jevans huis) klopte aan, Jevan maakte open en knuffelde me.
Jevan: Ik heb het gehoord, het ging snel rond.
Ik: Raak me niet aan met je kanker handen.
Ik liep boos weg en ik besloot vandaag weer naar een lounge te gaan. 't was inmiddels toch al 20:00 dus ik ging even voor een uurtje relaxen.
21:00
Dus ik maakte me klaar om te gaan en deed een kort en zwart jurkje aan tot m'n knieën. Ik belde Aliyah op.
Ik: Hey bitch!, Kom je vandaag nog naar lounge?
Aliyah: Kijk je weet dat ik nu Jayden heb, ik kan niet meer in de lounge zitten...
Ik: Tfoe dus door een of andere kanker izan wil je niet meer naar de lounge ?!
Aliyah: Sorry schat. Wordt verliefd en dan snap je waar ik vandaan kom.
Ik hing boos op, besloot vandaag maar met iemand anders te gaan. Ik scrolde door me contactenlijst en zag opeens een nummer van een oude kech vriendin van me, ze heet Helena.
H: Hallo?
Ik: Heyy mop, wil je vandaag met me mee naar de lounge ?
H: Jaaaa! swsss a matsko.
Ik: Oke, ik kom zo naar je toe schatje.
Ik deed nog Louboutin hakken aan. Ik stijlde me haar en liep naar buiten naar mijn auto. Ik stapte in en reed in een snel tempo naar Helena toe.
Na 30 minuutjes was ik bij haar huis, ik belde aan en ze deed blij open.
Helena: hey moppie lang niet gesproken, Oke aii laten we gaan nu.
Ik knikte en stapte in en reed naar de lounge die niet zover van hier was. Na een tijdje rijden waren we er en liepen naar binnen. Nadat we in de rij stonden en onze ID lieten zien, Mochten we naar binnen. We liepen gelijk naar de bar toe en kochten een beetje alcohol en dronken het en gingen nog beetje dansen , Heel even vergat ik Younes.
02:00
Ik was moe van het dansen en ging even naar de wc, ik was onderweg en opeens kwamen er 3 jongens naar me toe lopen.
jongen 1: Sow dushi ik zag je net dansen he, Kom je niet met me mee naar huis?
Ik: Vandaag niet man, je kan me bellen ! (knipoog)
Ik liep verder door naar de wc, ik werd hard tegen de muur aangeduwt door een van de jongens.
Jongen 1: nee je gaat nu mee, we gaan zelfs met z'n drieën lekker genieten van je lichaam.
Ik werd bang en begon te gillen, ik hield m'n ogen dicht. Ik deed ze weer open en zag opeens dat alle 3 de jongens op de grond lagen, er kwam een grote jongen naar me toe rennen. Het enige wat ik aan hem opmerkte was z'n bos vol met krullen.
Onbk: Yasmine ben je gek wat doe je hier, je kon verkracht worden door die drerries!
Ik keek hem aan, hij had zwart krullend haar, mooie bruine ogen en een klein baardje.
ik: Wie ben jij precies ?!
Onbk: Wejoow je kent me niet eens meer ...
JE LEEST
Leven van een hoer.
RomanceYasmine, 18 jaar. Beide haar ouders verloren en gestopt met school, enige die ze nog had is haar broer. Yasmine was een hoer, ze was overal te vinden en heeft al met zoveeeel jongens seks gehad. Totdat ze die ene speciale Yassine ontmoet en hij heel...