009 ( HERSCHREVEN )

1.8K 108 13
                                    

Volgende Ochtend.
Ik werd wakker naast Yassine en dacht weer aan gisteravond. Ik heb met de beste vriend van mijn broer seks gehad. Kanker zooi! Ik stond op en liep naar de douche en nam een ​​fijne douche, ik ging ook meteen me haar wassen en deed alles wat ik moest doen.

1 uur later.

Ik ging de douche uit en deed een CK setje aan en deed een spijkerbroek aan met een Daily Paper trui, ik pakte witte sokken erbij want ik besloot vandaag binnen te blijven als ik later niks te doen heb. Toen ik klaar was met alles liep ik naar de keuken toe en pakte een redbull blikje en maakte een snelle broodje gezond voor mezelf aangezien Yassine nog sliep. Ik werd opeens gebeld.

Ik: Hallo?

A: Heeeey baby, wat doe je?!!

Ik: Niks, ben thuis jij?

A: Kom... hierrheeeeen... dan...

Ik: Aliyah, ben je dronken?

A: Mischien, een klein beetje... hahaha ja ik ben dronken. Fucking dronken zelfs.

Ik: Wejoow, oke blijf daar. Ik kom eraan.

Ik hing op en trok me schoenen en mijn Canada Goose jas aan. Ik liep naar de auto toe en reed naar Aliyah -> tien minuten later kwam ik bij Aliyah aan. Ik belde aan en ze opende de deur.

Shit deze meid is echt dronken, ze liep naar me toe en gaf me een knuffel. Ze stonk naar drank & kots, bah.

Ik: Oke Ali, loop naar de douche ja? Ik ga hier alles schoonmaken voor je.

Aliyah: Oke Yas!

Ze liep naar de douche en ging douchen. Terwijl ik het huis schoonmaakte, dacht ik weer aan Yassine wauw ? Vind ik hem leuk ? Neh.

Yassine el B22 jaar oud -> Volbloed Marokkaans -> Zwart krullend haar, hij heeft een tatoeage in zijn nek en heeft een broertje van 18

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Yassine el B
22 jaar oud -> Volbloed Marokkaans -> Zwart krullend haar, hij heeft een tatoeage in zijn nek en heeft een broertje van 18.

Ik dacht aan Yassine, hij maakte me GEK. Terwijl ik aan hem dacht belde hij me, haha gesproken over de duivel.

Ik: Hallo?

Yassine: Hey schat.

Ik: Wie noem je schat?

Yassine: Zo gemeen, gister avond was je niet zo gemeen hoor.

Ik: Yassine, Ik heb geen zin om daarover te praten. We praten erover als ik thuis ben.

Leven van een hoer.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu