Maandag - 12:00
Nouara was aan het huilen en had een vieze luier. Ik verschoonde haar en gaf haar eten "Mama's prinsesje" Fluisterde ik naar der. Vandaag zou ik het huis gaan bezoeken samen met Adam hij zou me ernaartoe rijden en met me meekijken. Nouara zou bij Younes hier blijven met haar. Lina is volgens de politie al terug gebracht naar de politie, Lina was niet van Younes. Ik denk dat Younes gek gaat worden van Nouara, sowiesoo. Nouara deed ik een roze rompertje aan en sokjes en ik liep naar Younes z'n kamer, hij zat op zijn bed met z'n buik op het matras en met z'n rug naar me toe "Younes hier neem Nouara , Adam is nog niet eens wakker " Zei ik en gaf hem Nouara. Hij nam haar en legde haar op het bed en ging met haar een filmpje kijken. Ik liep naar Adam z'n kamer en sloeg hem op z'n hoofd "ADAM STA OP WANT ANDERS GA IK JE DOODSLAAN , OPSTAAN NU". Hij keek me aan en stond en en rende snel naar de badkamer en ging douchen,ik liep naar beneden en keek op m'n telefoon en wachtte op adam.
-
Adam en ik zijn al terug en het huis was gewoon te mooi voor woorden! De verhuurder zei dat we veel kans hadden om het huis te krijgen want niet veel mensen hebben gereageerd en ik zou het vrijdag horen. Nouara lag te slapen in mijn kamer en Younes zat met Mounir in de woonkamer. "Mounir waar is Soumayra ?" vroeg ik "Ik weet niet ze zei dat ze naar Chenoa zou gaan en daarna naar jou" . ik keek hem verbaasd aan, Soumayra zei mij niks en zou vandaag naar Rotterdam gaan zei ze tegen mij. Ik deed me jas gelijk weer aan en besloot haar te zoeken. Nouara bleef toch rustig bij Younes.
-
Toen ik in 't park was besloot ik even te zitten ik was kapot. Toen ik even voor me keek merkte ik dat er iemand naast me zat. Ik besloot opzij te kijken wie het was en het was Souhaila. De Souhaila die met Yassine naar bed ging, mijn zogenaamde 'Vriendin' die ze was vieze kk hoer! " Wat doe je hier?" Vroeg ik haar. " Yasmine wollah sorry echt!" zei ze. " Grappig dat iedereen laatste tijd sorry zegt weetje. Ik heb iedereen vergeven maar jij bent die ene persoon die ALLES heeft verpest. Door jou was ik Yassine kwijt, ik zat in het ziekenhuis en had letterlijk niemand meer WEETJE HOE DAT VOELT SOUHAILA? OM NIEMAND MEER TE KUNNEN VERTROUWEN OF VAN IEMAND HOUDEN" Schreeuwde ik. Ze liet tranen vallen en zette snel der handen voor haar ogen "Ik heb echt spijt, sinds ik dat heb gedaan dacht ik heel de tijd aan jou. Ik ging zelfs naar Yassine toe om sorry te zeggen maar hij bedreigde me, hij zei dat tie alles is kwijtgeraakt ' zei ze in 1x door. " Als je iedere dag die pijn voelde die ik voelde zou je huilen van zwakte maar gek genoeg overleef ik die pijn aangezien ik alleen met pijn leef Sou " zei ik en liep weg.
-
Toen ik onderweg naar huis was hoorde ik geschreeuw van een meisje. Ik rende snel ernaartoe en zag Soumayra meegenomen worden door 3 jongens met mutsen op. Ik kon niet zien wie het was "SOUMAYRAA SOUMAYRAA , BLIJF VAN HAAR AFF " Ik rende naar der toe en probeerde der te trekken maar ik werd in m'n gezicht geslagen en t werd zwart. Shit blackout.
JE LEEST
Leven van een hoer.
RomanceYasmine, 18 jaar. Beide haar ouders verloren en gestopt met school, enige die ze nog had is haar broer. Yasmine was een hoer, ze was overal te vinden en heeft al met zoveeeel jongens seks gehad. Totdat ze die ene speciale Yassine ontmoet en hij heel...