Hij kwam naar me toe en gaf me een kus op me voorhoofd. "Mijn mooie dochter " zei hij, hij keek toen naar iedereen en z'n ogen stopte bij Adam "Wat doe jij hier fucking mislukkeling"zei mijn vader tegen adam. " Mijn vrouw is dood toch kom je hier weer aandacht zoeken bij MIJN kinderen " zei m'n vader schreeuwend terwijl iedereen toekeek, Adam werd boos en wou naar hem toe lopen en hem slaan maar Mounir hield hem tegen. Younes stuurde m'n vader weg m'n vader luisterde met tegenzin en ging weg later ging iedereen weg want de vibe was gekilt. Iedereen ging weg behalve Mounir,Soumayra, Younes en adam. Soumayra zat met Nouara te spelen, Younes zat op te ruimen en Mounir en Adam waren al m'n cadeau's aan t opruimen. Ik was in shock, mijn vader leeft nog...
-
Ik zat naast Soumayra te liggen in m'n bed en Younes, Adam en Mounir waren beneden aan 't playstationen "Ik vind Younes echt zo mooi, respectvol en lekker he pff " zei Soumayra. Ik keek der raar aan en sloeg der op der achterhoofd "Ben je gek nee ! Soumayra ookal is hij me broer , Hij kent geen liefde" zei ik quasi boos. Ze schudde boos der hoofd "Laat maar " zei ze kort. Soumayra en ik liepen samen naar beneden en Ik ging naast Adam zitten en Soumayra naast Mounir en we gingen film kijken.
-04:00
Ik ging even iets maken in de keuken. Ik maakte Broodjes met kaas en sucuk en ik bracht ze naar de woonkamer en redbull erbij, we gingen allemaal eten. Toen we klaar waren met eten gingen Soumayra en ik opruimen, Soumayra ging later naar de wc en opeens werd Younes gebeld.
Y: Yo
...... : ......
Y: Nu? Broer tis kanker laat !
...: ......
Y: Oke, ik kom met Mounir
Ze gingen met z'n twee weg. Ik ging bij Adam zitten en besloot hem een paar vragen te stellen "Adam heb je nog foto's van mama van vroeger"zei ik. Hij knikte en liep naar z'n tas en kwam terug "Hier kijk ik heb er zelfs een paar van jou en mij"zei hij. Hij gooide een paar foto's naar me. Ik keek ernaar en zag opeens een foto van mij en een jongen en Younes, ik was sowieso 10 ofso en de jongen stond naast mij en Younes. Ik keek wat beter en zag toen dat het Mounir was samen met mij. We waren aan 't lachen samen en Younes keek boos naar ons Volgens mij was Younes toen 13 ofso of 14 en Mounir ook! Ik maakte een foto van die foto en zette hem op snap met de tekst 'My Bestfriend since wayback!' , even later reageerde veel mensen erop met "Heb je een relatie of "Wie is die knappe kil!". Ik reageerde niet en liet ze op blauw want nu ligt het ingewikkeld en weet ik het zelf niet eens meer wat Mounir van me is ? Ik denk niet dat het ooit meer wordt, ik ga geen vriendschap verpesten.
-
Volgende ochtend
Soumayra lag nog te snurken en ik was boos wakker geworden door der kutgesnurk. Ik liep naar de douche en deed m'n ding vervolgens deed ik een zwart gescheurde broek aan en nog een zwart shirt met m'n naam erop en daarna deed ik m'n haar in een knot. Ik liep naar beneden en zag alleen Younes & Mounir "Waar is Adam" vroeg ik aan ze. Younes keek me aan en keek weer weg "Terug naar Marokko " zei Younes droog. "WAT WAAROM ZEGT HIJ NIKS?"Zei ik verbaasd, Mounir keek me boos aan "Hou je bek tis kanker ochtend man Yasmine"zei hij. Ik keek hem verbaasd aan en begon nog bozer te worden "TEGEN WIE SCHREEUW JIJ VRIEND, WEETJE WAT MOUNIR NOOIT MEER TEGEN MIJ PRATEN KANKER FLIKKER!" Riep ik en deed m'n CG jas aan en liep naar buiten, Nouara was bij Yassine dus ik ging toen naar zijn huis om haar te halen want ik mis mijn prinsesje!
-
Toen ik er was belde ik aan en Yassine deed open. Hij zag er echt goed uit hij had een Ceasars Trainingspak aan en had zwarte Valentino's aan en z'n opscheer zag er goed uit! "Ik kom Nouara halen?", Hij keek me aan en keek toen naar binnen "Ze ligt boven te slapen maar ik zou met haar naar m'n moeder gaan", "Ik wil eigenlijk haar meenemen ik mis haar echt erg " Zei ik snel, Hij keek teleurgesteld en knikte "Ze ligt boven pak haar maxicosi in de woonkamer en haar kinderwagen ook". Ik liep gehaast naar boven en zag m'n 'Prinsesje' liggen. Ik rende naar haar toe en zag dat ze wakker was ze was aan 't lachen toen ze me zag en ik smolt! Ik deed haar Moncler jas aan en der sokjes en ik legde haar in haar kinderwagen, "Yassine ik ga weg wil je nog afscheid nemen van der ofso?" riep ik. Hij kwam naar me toe en gaf me een knuffel en gaf Nouara en kus en aaide over haar mooie krullen en vervolgens hielp hij mij met haar naar buiten te gaan en ik ging met Nouara naar huis. Toen ik eindelijk thuis was zag ik Mounir en Younes op de bank zitten en ze merkten me op. Mounir wou me helpen met Nouara maar ik werd boos "Mounir laat me niet schreeuwen tegen je, Ga weg of ik ga je steken wollah speel niet met mij!" zei ik boos. Hij liep weg en riep Soumayra en Sou gaf me een knuffel en samen gingen ze weg naar Mounir z'n huis denk ik. Ik haalde Nouara uit haar kinderwagen "Younes hou Nour is effe vast" ( Nour is gewoon Nouara der bijnaam voornu) Hij liep naar me toe en hield haar vast en ging met haar spelen en lachen "Wie is je favo oom? OOM YOUNES A MATSKO " Riep Younes. Nouara zette een pruillip op en begon te huilen en stopte niet.Ik schudde m'n hoofd en nam haar over en suste haar " Ssstt poppetje" zei ik kalm. Even later stopte ze en Younes keek me verrast aan "Ehm ik wou haar alleen zeggen dat ik haar favo oom ben "zei hij ...... "Aghjzoer ". Hij begon te lachen en opeens klopte iemand aan Younes deed open. Opeens kwam er een heel mooi meisje binnen met een Meisje van ongeveer 4 of 5, "Younes habibti ik heb je gemist! , Dit is jou dochter Lina " Zei ze.
JE LEEST
Leven van een hoer.
RomanceYasmine, 18 jaar. Beide haar ouders verloren en gestopt met school, enige die ze nog had is haar broer. Yasmine was een hoer, ze was overal te vinden en heeft al met zoveeeel jongens seks gehad. Totdat ze die ene speciale Yassine ontmoet en hij heel...