023 ( HERSCHREVEN )

1K 79 4
                                    

1 Maand later - Vrijdag , 16:00.

Nouara was bij Yassine en ze was al zo groot aan t worden! Younes & Adam waren weg "Dingen aan t fixen ' zei Younes maar ik geloof geen shit van dat. Lina en ik zaten te eten aan tafel en waren aan t praten over van alles.

- Lina is de dochter van Younes, Lina haar moeder Samira heeft haar hier achtergelaten en kwam daarna ook niet meer terug. Lina is 4 jaar. Younes en ik gaan binnenkort een test doen om te kijken of Lina echt van Younes is, als ze niet van hem is brengen we haar naar de politie en hun lossen het dan op.

"Tante Yasmine wanneer komt mama terug?" zei ze. Ik slikte en werd nerveus hoe ga ik een kind van 4 uitleggen dat haar moeder haar achterliet bij haar tante en haar vader en oom. "Ze komt snel weer schat , zullen we Nouara gaan halen bij oom Yassine " Vroeg ik om van onderwerp te veranderen. Ze knikte blij en rende naar de gang en pakte onze jassen en gooide ze op de bank "Lina rustig want anders gaan we nergens!" zei ik streng terwijl ik m'n jas aandeed. Ze trok haar jas rustig aan en we liepen beide naar buiten en liepen naar Yassine z'n huis.

-

Toen we daar aankwamen belde ze aan, Yassine deed open en Lina sprong op hem "OOM YASSINE IK HEB U GEMIST " Zei Lina schreeuwend. Lina hield veel van Yassine en was zo druk bij hem en praatte veeeel maar bij Mounir of de meiden is ze rustig en stil, ze zegt dat ze hun eng vindt maar bij Yassine doet ze als een beest. Yassine begon te lachen "Ik heb je ook gemist hoor Lina , Wil je Nour zien?" Vroeg Yassine aan haar. Ze knikte en we liepen alle 3 naar binnen en even later zagen we Nouara in de woonkamer ze lag op een dekentje op de grond te spelen met speelgoed. Ze kon niet zitten etc. daar was ze veel te jong voor ze is 1 en een paar dagen maand oud. Maar ze kon wel haar hoofd een stukje optillen en brabbelen.

Lina liep naar Nouara toe en pakte rustig haar handje vast en ging met haar spelen "Hoooi nour " zei ze. "Yasmine , Me moeder is Zondag jarig en ik wou vragen of je dan met me mee wilt gaan?" zei hij. Ik dacht na maar Yassine z'n moeder is echt een lieve vrouw en heeft me de afgelopen maand geholpen met Nour enzo dus ik ga toch wel gewoon "Jaa ik kom wel met Nour " zei ik. "Nee ik kom jullie halen " zei Yassine snel. "Oke isgoed" zei ik. De afgelopen weken zijn Yassine en ik gewoon vrienden geworden maar ik wil niet veel met hem praten want ik ga nooit vergeten wat hij heeft gedaan. Ik liep naar Nouara toe en deed haar Moncler jas aan "Yassine hou Lina vast en loop met me mee naar buiten, ik kan ze niet allebei dragen shit man!" riep ik boos. Yassine liep naar beneden en kwam naar me toe en nam Lina over "Rustig Yasmine". Hij liep met me mee naar buiten daarna zette hij Nour in haar kinderwagen en Lina bleef gewoon naast me staan. Yassine gaf Nouara een kus en daarna gaf hij mij een knuffel "doei Lina "zei hij . Lina gaf hem een kus "Lina, geen kus geven !" zei ik Yassine begon te lachen " jaloers nigh?" Vroeg hij met een wenkbrauw omhoog. Ik werd rood en draaide me snel om "Lina kom we gaan " zei ik snel, ze kwam aanrennen en we liepen met z'n 3 naar huis.

-

Toen we thuis waren gaf ik Nouara te eten en daarna zette ik haar in haar stoel, Lina ging tv kijken. Ik ging naar de computer ik was huizen aan 't bekijken want ik kan niet eeuwig bij Younes wonen en ik vond dat ik een last ben voor dit huis . En opeens zag ik een huis in Amsterdam zuid het had 3 kamers en ik kon t betalen. Ik belde de verhuurder en hij zei dat ik Maandag kon komen kijken. Ik hoorde Nouara huilen ik liep naar haar toe en tilde der op "Sssttt mama's poppetje " Zei ik zacht. Ze werd al een beetje rustiger "Binnenkort wonen we samen alleen met z'n 2 lekker rustig en stil."

Ik ga ook Dagen en tijd erbij doen want soms is t een beetje onduidelijk toch? 20 stemmen.

Leven van een hoer.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu