017 ( HERSCHREVEN )

1.2K 82 6
                                    

2 Maanden later

We zijn 2 maanden verder. Ik ben inmiddels 7 maanden zwanger en ik mag over 2 maanden bevallen! Mounir en ik zijn echt hecht geworden we zijn broer en zus. Younes en ik zijn elkaar veeeel beter gaan behandelen. Ik hou veel van hem. Yassine wou ik niet meer spreken, hij probeert me nog steeds te spreken maar ik wil hem niet meer zien. Ik wil hem pas zien wanneer ons dochtertje is geboren. Dan mag hij zovaak als hij wilt met haar zijn, maar het wordt nooit meer meer dan dat denk ik. Ik heb ook nieuwe vriendinnen gemaakt! Ik hou zoveel van ze.

* Chenoa is mijn beste vriendin, ze is 19 jaar en Volbloed Surinaams.

* Kayra is ook mijn beste vriendin, ze is net zoals mij 18 jaar oud en ze is volboed angolees.

* Soumayra is het halfzusje van Mounir, ze is ook 18 jaar en Half antiliaans en half Marokkaans.

'T was middag en ik zou vandaag met Mounir & Soumayra naar de stad gaan. Ik zou naar hun toe gaan. Ik ging lopen dat was best goed voor me deze tijd nu de baby lager begint te hangen. Ik riep Younes om me te helpen met me schoenen aan te doen. Hij liep naar beneden en deed mijn zwarte Timberlands voor me aan. Ik gaf hem nog een knuffel en liep naar buiten toe en liep naar Mounir's huis.

-

Na een paar minuten lopen zag ik Yassine. Hij zag me nog niet dus ik versnelde mijn tempo en maakte perongeluk geluid. Hij keek op en zag me, hij liep naar me toe en trok me terug naar zich toe "Yasmine kunnen we ehm praten?" Vroeg Yassine  "IK HAAT JE LAAT ME LOS NU" Ik probeerde mezelf los te trekken terwijl ik schold. Yassine probeerde me te kalmeren maar 't lukte niet " Ik weet dat je me niet haat, Geef me een kans "  zei hij. Ik lachte hem uit en schudde lachend me hoofd "Ik hield van je, Je hebt t verpest". Ik schreeuwde trok en duw totdat ik opeens iemand boos zag komen aanlopen. Mounir trok me los en trok me naar zich toe en keek Yassine boos aan "Raak haar niet meer aan Yassine. Je hebt t verpest voor jezelf " Zei mounir boos. Yassine begon te lachen en keek emotieloos naar ons " Je hebt een nieuw vriendje dus? Yasmine je verandert nooit wollah nooit. Gewoon zodat je het weet Yasmine, Mounir hier wilt je waarschijnlijk alleen maar neuken net zoals hij heeft gedaan met andere" Hij liep boos weg. Hij had gelijk, ik hou nog steeds van Yassine maar hij doet me veel te veel pijn, altijd. Mounir & ik liepen samen naar Soumayra toe. "Heeft hij je pijn gedaan?" Vroeg Mounir opeens aan me. Ik schudde m'n hoofd "Hij zou me nooit pijn doen, hij vroeg gewoon om een kans". Mounir schudde boos z'n hoofd. Hij was zeker teleurgesteld geweest in me want hij weet dat ik Yassine niet kan vergeten. Ik hou van hem. Mounir zegt altijd tegen me "Hecht je niet aan iemand die de bedoeling heeft om je te breken". Maar Mounir begrijpt dat niets... hij zegt zelf dat hij nooit verliefd is geweest. Hij pakt meisjes en gooit ze daarna weg, simpel voor hem.

-

Toen we bij Mounir z'n huis waren liepen we beide naar boven naar Soumayra. We gingen toen met z'n 3e naar de stad toe. Later zou Younes ook komen maar hij was iets aan t doen dus ja. Eerst gingen we naar kleding winkels om kleding te kopen en daarna gingen de naar de Prenatal kinderkleding kopen voor mijn baby'tje. Later een babybed en verf voor de babykamer en nog meer voor de baby. Vandaag zouden Mounir en Younes me helpen met de babykamer. Soumayra en ik liepen naar de Mac want Mounir was naar mijn huis al die babyspullen daar aan t zetten. We gingen boven zitten met ons eten en gingen een beetje praten.  "Je vind Mounir leuk he" Zei Soumayra opeens ik schudde nee "Yassine... Hij zit in m'n hart Sou. Ik hou van niemand anders dan hem" Zei ik en at rustig verder. "Mopp je moet Yassine laten gaan, hij sloeg je en hij ging daarna nog vreemd! Je bent verliefd op een flikker wollah eh" Ik sloeg haar op haar achterhoofd en keek der raar aan "Niet zo praten Sou hij deed meer voor me dan wie dan ook!, hij zou me nooit expres pijn doen. Ik ken hem". Ze at een beetje van haar broodje en milkshake en ging lachen. "Ik zeg het alleen maar a hond, mounir is sowieso beter voor je "  Ik schudde lachend m'n hoofd en keek der aan. Soumayra is echt een idioot maar ik hou van haar ze is Mounir's zusje. Heel de buurt heeft respect voor haar want ze doet niet aan vriendjes en ze is al geslaagd en gaat werken . Ik? Ik was gestopt met school toen ik 16 was en ging verkeerde dingen doen met jongens ....Spijt? Dat heb ik maar ik kan het niet veranderen.

-

Ik nam afscheid van Soumayra en ging naar huis. Toen ik thuis was liep ik naar de babykamer toe en zag Mounir & Younes er zitten, alles was af! Het zag er echt mooi uit. Ik maakte een foto van een deel van de kamer. 

 

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


"DANKJEWELLLLL ZO MOOIII JONGENS" Zei ik en liep naar ze toe. Ik gaf ze beide een knuffel en keek trots naar de kamer. Ik dacht aan m'n dochtertje ik hoop dat ze gezond word. Ik ga mijn dochter vernoemen naar mijn moeder. ' Nouara '. Yassine vond de naam ook mooi. Nouara krijgt wel mijn achternaam. Ik wil nooit dat ze dezelfde achternaam krijgt als Said en als Souhaila die achternaam krijgt nou... dat gun ik mijn baby niet. Ik ging naar beneden en ging bij Mounir en Younes zitten en eten.

- 23:00

Mounir ging naar huis. Ik gaf hem een knuffel en hij gaf daarna Younes een mannelijke knuffel en ging vervolgens weg. Younes en ik gingen de keuken opruimen en gingen een beetje praten over ditjes en datjes "En Younes hoe gaat t met de dames he?" vroeg ik hem . Hij keek me lachend aan en gaf me speels een klap op me achterhoofd " Jij bent de enige vrouw in m'n leven Yas" Zei hij.





Ik heb een nieuwe schrijfstijl.... Vinden jullie deze beter of gewoon dat oude? en 20 stemmen en dan komt er een nieuw deel! En van wie houden jullie t meest ? Mounir of Yassine ?

Leven van een hoer.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu