1 Maand later ~ Pov Yasmine.
14:00.
Ik slaap nu al een maandje bij Aliyah, mijn meeste kleding ligt nog bij Yassine. Ik heb besloten dat ik vandaag een beetje kleding ga halen bij hem, ik heb hem niet meer gezien sinds die dag. Ik belde wel eerst Yassine om te kijken of hij thuis zou zijn of met mensen was ofso. Ik belde hem en hij nam meteen op.
Y: Hallo?
Ik: Ik kom zo even thuis kleren wassen en kleren halen en daarna ga ik weg, je bent thuis toch?
Y: Ja maar waarom blijf je niet? Ik wil gewoon dat je weer naast me ligt, ik wil je warmte weer voelen.
Ik: Je moest maar na denken als je dingen doet, 't boeit me niet.
Y: Oke ik heb het tenminste geprobeerd, als je hierheen komt is er iemand die je wilt zien.
Ik: Oke.
Ik hing op en deed een zwarte broek aan en ik deed een Nike shirtje aan en nog Airmax 2016 in t zwart. ALL BLACK TODAY BISHESS. Daarna deed ik m'n krullen in een hoge staart, deed mijn Canada Goose jas aan en ik liep naar Yassine z'n huis.
30 minuten later.
Ik was aangekomen bij Yassine en stopte mijn sleutels in t slot en liep naar binnen.
Ik: Yassineee, ik ben er.
Ik liep naar de woonkamer en zag Yassine zitten op de bank. Ik hoorde in de keuken een jongen praten, ik vroeg me af wie het was dus ik liep naar de keuken toe en... ik zag mijn broer!!! Younes?! Ik sprinte naar hem toe en sprong op hem en gaf hem duizenden kusjes op z'n wang en knuffels. Tranen van blijdschap kwamen erbij kijken, ik was zo blij.
Younes: Hahahhaa, ik heb jou ook gemist kleintje.
Ik liet hem los en bestudeerde hem een beetje. Zijn opscheer zag er netjes uit en hij had een soort sikje laten staan. Zijn blauwe ogen straalden zo mooi.
Ik: Ik heb je gemist! ik was kapot lang alleen. Waarom liet je me alleen a flikker?!
Y: ik zorgde ervoor dat Yassine er was, zodat je niet eenzaam of alleen zou zijn.
Ik: Oh, ik kan wel weer naar huis vanaf vandaag toch en ook weer thuis wonen?
Y: Sowiesoooo a sukkel, ik ga je niet eeuwig bij deze sukkel Yassine laten.
Ik: dankjewel youn, wacht buiten maar op me ik ga even nog kleren inpakken en yassine gedag zeggen.
Y: Saff, doe wel snel.
Ik gaf hem een kus op z'n wang en hij liep naar de auto buiten. Ik ging naast Yassine op de bank zitten en keek hem gekwetst aan want zo voelde ik me ook eigenlijk.
Ik: Je wist dat Younes leefde he?
Yassine: Ja, ik moest je veilig houden en zorgen dat je hem niet ging zoeken zodat je geen problemen ging veroorzaken.
Ik: Je weet dat ik van je hield. Toen je me die avond in de steek liet voor je matties en dat alleen omdat je boos was. Dat vond ik zwak en je deed mij erdoor pijn.
Yassine: Ik weet dat je nog van me houdt. Geef me 1 kans om 't goed met je te maken. Alsjeblieft, wij 2 samen zouden nog zoveel kunnen doen.
Ik: Ik wil je niet weer kwijt zijn Yassine
Hij knikte en gaf me een kus op me voorhoofd en keek me trots aan
Yassine : Ik hou van je wollah, dan laat ik je niet gaan.
Hij gaf me een kus en deze keer op me lippen , Ik keek hem gelukkig aan en gaf hem knuffel en liep vervolgens naar de auto van Younes, we reden naar huis... De plek waar ik m'n ouders kwijt ben geraakt en mezelf... Maar de oude ik komt niet meer terug toch? Ik heb iedereen al teleurgesteld...
19:00
We waren thuis. Ik kleedde me om naar een psg trainingspak en deed me haar in een losse knot. Opeens voelde ik een steek van misselijkheid ik me opkomen, ik rende naar de wc en gaf over. Ik stond op maar dat blijkbaar te snel want voor ik het wist viel ik hard tegen de koude grond aan.
04:00.
Ik werd wakker en keek om me heen. Ik zag Younes naast m'n bed zitten met gedroogde tranen op z'n wangen.
Younes: Je bent wakker bolle, je hebt me wel laten schrikken.
Ik: Stil joh homo, je weet dat ik je nooit zou verlaten.
Opeens kwam de dokter binnen. Hij liep naar me toe en deed wat testen. Toen hij daarmee klaar was kondigde hij wat aan.
Dokter: Mevrouw alles gaat oke, u had wat vitamine tekort. Ik kan u wat goeie voorschrijven die goed zijn voor u en de baby gedurende zwangerschap.
ik: baby? zwangerschap ?
Dokter: Oh voor het geval u dit nog niet wist. U bent 4 weken zwanger. Gefeliciteerd.
Hij gaf me een zwak schouderklopje en liet mij en Younes alleen achter. Ik voelde Younes zijn boze blik branden.
Younes: Yasmine, hahah. Zeg me alsjeblieft niet dat je hebt geneukt met Yassine. ZEG ME ALSJEBLIEFT NIET DAT DIT WAAR IS?!
Ik: ...
Younes: GEEF ME EEN KANKER ANTWOORD, IK WIST AL DAT JE EEN HOERTJE WAS. WOLLAH KANKER VIEZE SLETJE JIJ. Wauw.....
Hij stampte boos naar de deur en gaf me nog 1 bepaalde blik. De blik die hij had toen onze ouders overleden.
Younes: Ik dacht dat je was veranderd, Voor mij en Yemma...
Ik: Ik hou van papa en mama en jou youn-......
Younes: Hou je kanker bek, ik wil nooit meer iets van je horen. Jij verandert nooit, ik dacht dat je vóór mij zou veranderen.
Ik huilde en er brak iets. M'n hart brak. Ik wilde mijn moeder die me zou knuffelen en me zou zeggen dat Younes alleen maar dom deed. Dat ze met hem zou praten en hij zometeen niet meer boos is... Maar ze is er niet meer.
Ik ging huilend Yassine bellen om me te komen halen, ik wou weg.
Ik: Hallo?
Yassine: Yo habiba.
Ik: Yassine kom me halen alsjeblieft , Ik ben in Ziekenhuis '......'
Yassine: Wat doe je daar?
Ik: KOM GEWOON, alsjeblieft snel.
20 minuutjes later.
Yassine en ik kwamen thuis aan, ik trok me jas uit en me schoenen uit en sprong wild naast Yassine op de bank.
Yassine: Ewa ga je me nog zeggen wat er is gebeurd? Of hoezo je überhaupt in een ziekenhuis was om 04:00
Ik: Niet boos worden oke, als je me hierna niet meer wilt begrijp ik dat.
Yassine: Isgoed. Ik ga je sowieso nooit met rust laten.
Ik: Ik belandde in t ziekenhuis. Gewoon door wat vitamine te kort en bullshit maar toen kwam ik er ook achter dat ik zwanger ben... van jou. Al 4 weken.
Yassine: Nee, je liegt.
Ik: Sorry echt... als je me hierna niet meer wilt. Snap ik dat.
Yassine: Ik ga even... nadenken. Ik kom zo.
Hij trok z'n jas aan en ging weg. Ik zat een beetje na te denken over m'n baby en Yassine. Ik hou van Yassine maar als ik dit alleen moet doen dan doe ik het alleen.
1 uur later
Ik hoorde opeens de deur open gaan. Yassine kwam binnen met een grote glimlach.
Ik : hoezo lach je ?
Yassine: Omdat ik van je hou a dikzak. Ik wil deze baby. Ik ben nog nooit zo blij geweest.
Ik: Ik ook van jou ezel, ik ben echt blij dat je dit allemaal samen met me wilt doen.
Ik gaf hem een kus. En we gingen zittenen ging met hem op de bank liggen op de bank. Ik dacht nu vooral aan younes. Ik wil dat mijn baby zijn oom in zijn of haar leven heeft. Younes was altijd al zo belangrijk voor mij.
Nieuw deel! Ik ben echt lief he , Ik heb jullie gegunt want ik had niet eens 10 stemmen ? Maaar stemmennn! Bij 8 stemmen komt er nieuw deel
JE LEEST
Leven van een hoer.
RomanceYasmine, 18 jaar. Beide haar ouders verloren en gestopt met school, enige die ze nog had is haar broer. Yasmine was een hoer, ze was overal te vinden en heeft al met zoveeeel jongens seks gehad. Totdat ze die ene speciale Yassine ontmoet en hij heel...