- Donderdag 15:00.
Younes was vandaag voor de rechter gekomen en Mounir las zijn getuigenis af voor Younes zijn neus. Ik zag de blik vol walging die Younes aan Mounir gaf, ik had zoveel medelijden met beide. De geëiste straf voor drugs smokkel & handel was 10 jaar, Yassine en ik deden ons best om een goeie advocaat te vinden voor Youn en Martin was de beste uit de stad. We kregen de rechter zo ver om Younes 26 maanden te laten zitten. Dus Younes moest 2 jaar en 2 maanden vast zitten, gelukkig wel in een gevangenis vlak bij mijn nieuwe huis toevallig. Het brak echt mijn hart maar ik ga mijn broer zo vaak opzoeken als ik kan. Na de rechtzaak kwam Martin naar ons toe en wenste ons nog veel succes de aankomende 2 jaar. Ik bedankte hem. Hij deed tenminste zijn best.
-
Na de rechtszaak ging Yassine met Nouara naar beneden, ik nam afscheid van Younes. Toen ik naar beneden wou lopen kwam ik Mounir tegen, hij zag me en haastte naar me toe. "Yasmine stop alsjeblieft. Wollah ik kon niks anders. Ik moest Younes zijn naam geven zodat hun 1 concurrent minder hadden, ze haatte Younes. Deed ik het niet zouden ze me zusje verkrachten en misschien zelfs... vermoorden. Yasmine ik weet dat je nog van me houdt, zelfs meer dan van die klootzak Yassine". Hij zei het zo gebroken, alles wat hij zei meende hij. " Yassine is misschien een klootzak maar hij zou ze eerder zoeken en vermoorden dan dat hij Younes zou snitchen, en dat terwijl ze niet eens bevriend meer waren. Wat je deed was zwak, maar ja je hebt gelijk ik hou nog altijd van je." Ik gaf Mounir nog een stevige knuffel en liep weg. Dat is de laatste keer dat ik tegen hem praat. Door hem is mijn broer weg. Ik stapte in bij Yassine en we gingen weg.
-
Thuis aangekomen. Yassine nam Nouara mee naar zijn huis en ik zou mijn spullen in pakken om morgen naar m'n nieuwe huis te gaan. Ik werd gebeld en mag wat eerder intrekken. Ik zag Adam op de bank zitten. Ik gaf hem een stevige knuffel en plots kwamen er tranen " Ik wil Younes terug, jij bent nu nog de enige broer die ik heb. " zei ik huilend. Adam troostte me en zei me dat hij me nooit in de steek zou laten. Hij hielp me met al de dozen in te pakken en binnen een paar uurtjes hadden we al mijn spullen in gepakt. Toen we klaar waren met inpakken gingen we Younes zijn huis schoonmaken en we gingen door foto's. Oh ja Adam gaat in de tussen tijd wonen in Younes zijn huis. Ik zag Younes en mijn vader samen op een foto, geloof me ondanks die haat voor elkaar hielden ze vroeger zoveel van elkaar. Plots kwam ik op een idee. Ik denk dat ik mijn vader ga bellen, ik denk dat ik al zijn steun, liefde en bescherming kan gebruiken. Younes heeft het hem nooit vergeven maar ik hou van mijn vader. Nooit gestopt, alleen wat hij Adam heeft gedaan vind ik niet oke. Maar ik denk dat ik nog even daarmee zal wachten. Mounir appte me weer.
M : Ik kon het je vandaag niet zeggen maar ik hou ook veel van jou.
ik : Ik wil niet meer dat je tegen me praat, app me niet meer alsjeblieft.
Ik heb hem maar geblokkeerd ik denk dat dat ook beter is. Iedere keer als ik denk aan Mounir denk ik aan mijn broer die vast zit, allemaal omdat hij wou snitchen. Pff Yasmine het is niet alleen zijn schuld laat het maar gaan. Ik werd gebeld door Yassine.
Y : Kom even naar hier Yas. Neem Adam mee, we gaan vanavond allemaal bij mij eten.
Ik : Oke, zal het wel zeggen tegen Adam.
Ik hing op en vroeg aan Adam of hij wou eten bij Yassine, hij wou het dus we deden onze jassen aan en gingen weg. We namen de scooter.
Eenmaal aangekomen bij Yassine belde ik aan en hij deed de deur voor ons open. Ik gaf hem een kus op zijn wang en liep naar binnen. Adam gaf hem een boks en we gingen naar binnen. We gingen voor het eten allemaal eerst zitten in de woonkamer bij praten. Ik had Nouara op me schoot en zat tegenover Yassine en Adam.
Ik : " Mounir zei vandaag dat hij nog van me hield... , hij zei zelfs dat ik nog meer van hem hou dan van Yassine... "
Adam : Yasmine luister goed, Yassine heeft je heel vies gedaan. Je hoeft hem niet te vergeven dat vraag ik je niet. Maar denk eraan, wil je echt met iemand gaan die een snitch is? Nog wel je eigen broer?
Yassine : Als je verliefd bent op Mounir blame ik je niet, ik was een hond tegen je. Ik hoop wel dat je weet dat ik verliefd op jou was sinds de dag dat ik je mee nam van de jongens in die club. En ik werd nog verliefder op je toen de dag kwam dat je me zei dat je zwanger was. Maar Mounir heeft je nooit zo behandeld en daarom begrijp ik het. Als je echt van hem houdt snap ik dat.
ik : Nee dat is het niet, ik ben verliefd op Yassine maar gaan we Mounir nu haten? Ik hou zielsveel van hem, kom op ik ken hem sinds klein?!Hij was er ook voor ons. Hij hielp Younes weet je! Ik denk niet dat ik verliefd zou kunnen zijn op Mounir, in mijn ogen is Yassine er alleen denk ik. Maar Adam denk alsjeblieft ook aan Mounir, heel de buurt haat hem nu.
Adam : Ik heb erover nagedacht, zelfs onze buit is omlaag gegaan. Door hem zit ONZE broer kanker vast Yasmine. Nu moeten we zelfs minder geld uitgeven puur zodat we meer kunnen verdienen. Als ik hem zie vermoord ik hem. Als hij in jou buurt is wanneer ik dat zie, dan vermoord ik hem.
Ik : Oke, ik laat hem met rust Adam. Ik vindt het niet erg maar ik bedoelde gewoon van jij houdt ook van he-
Adam : Yasmine maak de dag niet erger dan hij al was alsjeblieft, ik hou niet van die hond. Mijn broer is 2 jaar weg. Besef je dat niet?!
Yassine wenkte me naar de keuken, Adam was boos dus ik liet hem maar beter met rust. Ik zette nouara in haar stoel en gaf haar een speeltje, wij gingen later aan tafel en gingen eten. Later gingen Yassine en ik naar boven en stopte we Nouara in want ze zou hier blijven slapen. We gaven haar een kusje en zagen hoe ze langzaam in slaap viel. Ik hield Yassine vast bij zijn heupen en rustte mijn kin op z'n borst. " Jij bent nogsteeds ondanks alles de liefde van mijn leven, ik hoop dat je dat weet " zei ik en gaf hem rustig een kusje. Hij zoende me en stopte en zei " Ik zal nooit stoppen met houden van je ".
25 stemmen en dan komt een nieuw deel. Btw, ik update heel snel als jullie allemaal gewoon echt gaan stemmen ipv. spooklezers te zijn. Anders gaat dit niet werken met dit boek.
JE LEEST
Leven van een hoer.
RomanceYasmine, 18 jaar. Beide haar ouders verloren en gestopt met school, enige die ze nog had is haar broer. Yasmine was een hoer, ze was overal te vinden en heeft al met zoveeeel jongens seks gehad. Totdat ze die ene speciale Yassine ontmoet en hij heel...