Hij was gestopt met de muur te slaan en rende in een snel tempo naar me toe en tilde me op. Hij zette me neer op de bank en controleerde of alles goed met me ging. Ik had geen bloed en geen verwondingen maar de val was wel hard en ik was nog steeds een beetje in shock maar dat is niks ergs. Yassine ging z'n handen wassen die vol met bloed zaten en ging naast me zitten.
Yassine: Sorry, Ik heb van me moeder geleerd nooit vrouwen te slaan. Tfoe kijk wat ik heb gedaan.
Ik: geeft niks. Het doet niet eens pijn.
Hij schudde schuldig zijn hoofd en liep weg naar boven. Ik pakte mijn tas en deed een paar kleren erin en was van plan om naar huis te gaan. Hij is te boos, ik laat hem met rust. Ik pakte mijn autosleutels, voordat ik ging liep ik naar boven naar Younes toe en gaf hem een kort kusje
ik : ik kom over een paar dagen terug, ik ga even naar Youn. Ik hou zoveel van je.
Ik ging naar beneden, pakte mijn auto en reed naar Younes toe. Ik kwam later thuis en liep naar binnen toe, Younes was er volgens mij nog niet. Ik zag alleen een jongen in de woonkamer op de bank playstationen. Hij glimlachte lief naar me toen hij me zag binnenkomen.
Ik: Waar is younes?
...... : Even iets gaan kopen ofso zei hij, hij komt zo.
Ik knikte en liep naar boven en zette al m'n kleren in de kast. 'T was heel laat en Souhaila sliep denk ik al dus ik kon haar niet bellen om haar mijn problemen te vertellen. Ik kleedde me om in een Nike tech en deed m'n steile haar in een knot en liep naar beneden en ging wat eten maken. De jongen van de woonkamer liep naar me toe en kwam me helpen.
Ik: Dankjewel!
...... : Geen probleem, Ik heet Mounir en jij?
Ik; Yasmine, ben 't zusje van Younes.
M: Ah, je bent ook vrouwtje van Yassine toch?
Ik knikte zwak en keek bedroefd voor me uit denkend aan Yassine die boos was. Mounir gaf me opeens een knuffel en aaide over me hoofd.
M: 'T komt wel goed. Wat het ook is waar je mee zit.
En hij liep weg. Ik pakte m'n eten, liep naar de bank en ging naast Mounir zitten op de bank. Ik ging eten en keek stil naar hoe hij aan t spelen was. Soms keek Mounir me kort aan en ging daarna weer verder spelen en soms vroeg hij willekeurige dingen zoals hoe oud ik ben en welke afkomst etc. Na een uurtje hoorde ik Younes binnen komen en we hoorden veel gelach en we zagen hem dronken naar binnen lopen. Ik zuchtte diep en hield Younes zijn arm vast en Mounir de andere en we hielpen hem naar boven lopen.
Y: Fakaaa zusjeee, je was toch bij y-yassine ( hikkend )
Ik negeerde de vraag en ik liep naar z'n slaapkamer, ik legde hem neer op z'n bed en hij viel gelijk in slaap. Mounir en ik liepen naar beneden. Mounir pakte z'n jas en deed hem aan, hij trok ook z'n schoenen aan.
Ik: Waar ga je ?
M: Ik ga naar huis, Ik moet me moeder helpen. Ze is een beetje ziek dus ik verzorg haar deze dagen.
Ik: Oh wanneer kom je weer terug?
M: Morgenochtend, Ga slapen ik ben er sowieso als je wakker word.
Ik: Isgoed, doei.
Ik liep naar boven en deed me Pyjama aan en besloot te gaan slapen. Het werd toch al laat. Ik pakte mijn telefoon en reageerde nog op een paar appjes.
-14:00.
Ik werd wakker en pakte gelijk me telefoon, Ik reageerde op appjes. Eerst op een paar berichten van Yassine.
Y: Sorry voor gister, Kom vandaag om 18:00 naar me toe en ik maak het goed x.
Ik negeerde het en las daarna de appjes van Souhaila.
S: Waarom ging je zo vroeg weg, Said zei dat je ziek was. Bel me snell!
Ik ga Souhaila wel bellen wanneer ik aangekleed ben. Ik liep eerst naar beneden en zag Younes op de bank zitten met Mounir. Ik keek heel blij en gaf Younes een kus op z'n wang en groette Mounir met een knuffel
Y: Ik dacht dat je bij Yassine was?
Ik: Ja plannen gewijzigd, ik ga vanavond weer terug.
Hij knikte en ging verder praten met Mounir, Ik liep naar boven en ging douchen etc.
POV Mounir - 50 min later.
Ik was met Younes aan t praten over z'n vader. We moesten iets voor hem handelen etc. Opeens zag ik Yasmine van de trap af komen met een zwart kenzo shirt en nog een zwarte gescheurde broek en zwarte airmax. Ik vond haar altijd al zo een mooi meisje! Vroeger toen ze nog 9 of 10 was kwam ik altijd Younes op halen om buiten te chillen. Zij zat dan altijd binnen haar moeder te helpen. Maar toen ze ouder werd vergat ze me. Ik vond haar altijd mooi en lief, maar nu heeft ze een relatie met mijn neef Yassine. Ik respecteer datwel. Fuckt up wel, maar ik laat hem met zijn vrouwtje genieten.
Ze liep naar ons toe en ging naast Younes zitten en knuffelde hem. Gevoelens heb ik niet voor haar nee... Ik vind der wel mooi en aardig. Ik ben de grootste player van deze wijk. Ik hou niet van lange relaties. Meisjes breken je hart en verpesten een mooi hart dus dat gebeurt nooit meer. Fuck liefde!
POV Yassine.
Ik maakte alles klaar, ik dekte de tafel en bestelde eten. Ik belde Souhaila om te komen om me te helpen met een cadeau te kopen voor Yasmine en het huis klaar te maken. Na 10 minuten was Souhaila er en hielp me met het huis klaarmaken etc. Toen we klaar waren gingen we naar een juwelier en kochten een ketting met haar naam erop en we liepen weer terug naar huis.
-
Rond 16:00 ging Souhaila t eten maken voor Mij & Yasmine. Ik liep naar haar toe en gaf haar een knuffel en bedankte haar, ze zei dat 't geen probleem was enzo en toen keek ze me opeens aan en keek me diep in m'n ogen, opeens sprong ze op me en begon me te zoenen. Na een paar minuten tegen stribbelen ging ik ermee in en we liepen naar de kamer en we weten allemaal wel wat er gebeurde.
-
Opeens hoorde ik iemand binnenkomen en paar seconden zat Yasmine in de kamer en keek ons betraand aan. Ze gooide de bloemen op me en spuugte op me vervolgens liep ze naar souhaila en trok haar aan haar haar en krabte haar en sloeg der. Ze liep erna boos de kamer uit, ik heb spijt... En deze keer ga ik het niet kunnen goed maken denk ik.
POV Yasmine
Ik liep huilend en boos naar huis toe. Ik moest langs een groepje jongens lopen opeens hoorde ik iemand me naam roepen, ik keek naar achter en zag Mounir rennend naar me toe komen en hij liep met me mee naar huis.
M: Hoezo huil je Yas?
Ik stopte even met lopen en er kwamen meer tranen. Hij knuffelde me stevig en aaide weer over me hoofd.
Ik: Hij ging vreemd... Ik hou van hem en kijk wat hij doet, wauw ik ben gewoon dom.
M: 'T komt goed kleintje, ik beloof het je.
Hij deed z'n arm om me heen en we liepen naar mijn huis. Hij deed de deur open, blijkbaar had hij sleutels.
Ik: Hoezo heb je sleutels?
M: Ik blijf hier even een tijd slapen, leuk toch. Kunnen wij wat beter bevriend worden.
Ik: Wil je dat?
M: Ja tuurlijk! Ik zie al dat wij best goed kunnen worden. Wij worden echt de beste vrienden Yas.
POV Mounir
Ooit hoop ik dat het meer word....
20 stemmen !
JE LEEST
Leven van een hoer.
RomanceYasmine, 18 jaar. Beide haar ouders verloren en gestopt met school, enige die ze nog had is haar broer. Yasmine was een hoer, ze was overal te vinden en heeft al met zoveeeel jongens seks gehad. Totdat ze die ene speciale Yassine ontmoet en hij heel...