- 18:00
Ik werd met een knallende hoofdpijn wakker in dezelfde steeg, shit. Ik ging gewoon KO. Ik stond snel op en ging zo snel mogelijk naar huis, ik moest dit aan Mounir vertellen.Thuis aangekomen rende ik naar de woonkamer toe, ik zag Mounir bij het raam staan. " Mounir, ze hebben Sou meegenomen, ik zag het gebeuren. Wat gaan we nu doen, MOUNIR?!?!" Schreeuwde ik naar Mounir. Hij keek me emotieloos aan. " Ze hebben mij een sms gestuurd, als ik haar wil moet ik bepaalde dingen voor ze doen.". Ik schrok van wat hij zei... mijn beste vriendin is ontvoerd... Mounir liep opeens weg en ik hoorde de voordeur nog luid dichtgaan. Ik liep naar boven, trok mijn jas en schoenen uit en zag Younes vredig slapen met Nouara aan de andere kant. Ik maakte een foto, ik hou zoveel van Younes. Ik deed slaap kleren aan en ging naast Nouara liggen.
- 22:00.
Ik werd wakker doordat Nouara huilde, ik zag dat Younes er niet meer was. Ik stond op en verschoonde haar luier, later ging ik haar voeden en daarna ging ik naar beneden met Nouara die op me borst ging liggen. Ik zette haar in haar ligstoel en belde Younes.
Ik : " Hallo, waar ben jij man ?"
Y: " Yasmine blijf thuis, ga niet naar buiten. Mounir is gek geworden, hij heeft afgesproken met de mannen die zijn zusje hebben meegnomen. Hij is gegaan met een pistool. "
Ik : " Oke Youn, kijk alsjeblieft uit. Ik blijf thuis en zal op je wachten. Ik hou van je"
Y : " Ik hou ook van jou "Hij hing op. Ik ging eten maken. Ik maakte me eigenlijk echt zorgen, wat gaat er nu gebeuren met Mounir? En Soumaya leeft ze überhaupt nog?Komen er nu ook mensen mij halen door de dingen die Younes doet? Zoveel vragen. Opeens ging mijn telefoon 3x achter elkaar, ik kreeg appjes. Ik keek en zag dat Mounir mij appte.
M ; " Sorry voor wat ik ga doen "
M : " Yasmine vergeet nooit dat ik van je hou, maar ik wil ook me zusje op een dag weer terug kunnen zien. "
M : " Ik hoop dat je hierna nog van me houdt"Nadat hij deze berichten verstuurde blokkeerde hij me. Ik kon niet eens antwoorden wtf. Wat is nou zijn probleem, wat gaat hij doen? Iemand dood maken?.Ik raakte in paniek, wat ga ik nu moeten doen. Ik besloot te kalmeren. Ik ging naar mijn kamer toe en nam Nouara mee en ging eten, uit angst deed ik mijn kamer deur wel op slot en even later viel ik inslaap.
- Dinsdag, 13:00.
Ik heb zo lang geslapen wauw. Ik werd wakker gebeld door Yassine. Nouara sliep gewoon door...
Y: "Yasmine, Younes is opgepakt hij heeft me gebeld. Mounir heeft hem gesnitcht bij de politie voor iets wat hij niet gedaan heeft. Misschien moet Younes vastzitten voor drugsbezit.
Ik : "Wat ik moet doen zonder mijn broer ?!?! Kan ik hem niet spreken ? Alsjeblieft Yassine, je weet hoe belangrijk hij vóór mij is. "
Y : " Hij zei tegen mij dat hij jou morgen gaat bellen en alles uit gaat leggen, blijf alsjeblieft rustig oke? Kan je rustig blijven en vooral thuis blijven?Denk ook aan Nouara niet alleen aan Younes "
Ik : " Yassine, ik ben bang. Straks nemen ze mij of Nouara "
Y : " Doen ze niet, Younes heeft auto's op hoeken van de buurt staan om op het huis te letten, het komt goed. Ik kom in de avond even naar je toe oke, ik ga even zeker weten dat jij en Nouara goed zijn. "
Ik : " isgoed "
Y : " ik hou van je, ik kom zo ciau. "
Ik hing op. En ging eten maken voor mezelf en een fles voor Nouara, ik ga haar zo wekken. Ze heeft gewoon ongeveer een halve dag met me meegeslapen, maar betekent wel dat ze de dag door heel hyper gaat zijn maar ja hoort erbij. Ik ging Nouara wekken en gaf haar te eten. Toen ze klaar was met eten ging ik haar in bad doen, ik zette muziek op en sloot de box aan.
Toen ik klaar was deed ik een Grijze Nike romper aan voor Nouara met een Grijze hoofdband en Grijze sokjes. Ik zette wat vet in haar krullen en ik maakte een foto van haar en zette het op snap. Toen ik het had gezet reageerde veel mensen erop met dat ik een prachtdochtertje had, ik was het wel met ze eens.
-
Het was eenmaal 20:00 en Yassine belde aan, ik deed open en groette hem met een knuffel. " Waar is Nour " Vroeg Yassine, ik wees naar het kleedje in de woonkamer waar Nouara op haar buik aan het liggen was. Hij liep naar binnen en pakte haar op toen hij haar optilde ging Nouara gelijk lachen. Nouara houdt veel van haar vader en vaak kent ze het verschil tussen Yassine en andere jongens. " Oke yasmine, Younes zei dat hij om 20:15 je zou bellen" , ik knikte ik was gewoon blij dat ik uiteindelijk weer met mijn broer mag praten.
Minuten later ging mijn telefoon, ik nam gelijk op. " Hallo? Younes hoe gaat het met je?!",
" Maak je niet druk kleine, zodra je in je nieuwe huis mag wonen ga dan gelijk weg. Ik denk dat ik een paar jaar ga moeten zitten, ik ga eerst een goeie advocaat proberen maar zelfs dan denk ik niet dat het me lukt. Kanker Mounir " Zei Younes boos. Aan de ene kant vindt ik het zielig voor Mounir hij moest het wel doen voor zijn zusje, maar hij kon het anders oplossen. Hij kon het samen met Younes oplossen, ze konden ze zoeken en spijt laten krijgen maar ja jammer. "Maarja, ik denk dat de enigste die ik voor nu 100% vertrouw Yassine, Adam en jij zijn. Ik moet mezelf echt uit deze kanker zooi krijgen Yasmine " Hij klonk echt bezorgd. " Yassine en ik gaan je echt proberen te helpen uit deze shit, ik beloof het. Ik laat je nooit een paar jaar rotten in de gevangenis. I got you." Terwijl ik die woorden zei keek in naar Yassine die me knikkend aankeek. Ik ga mijn broer nooit een paar jaar laten zitten door Mounir.20 Stemmen dan zet ik een nieuwe online, kus.
JE LEEST
Leven van een hoer.
RomanceYasmine, 18 jaar. Beide haar ouders verloren en gestopt met school, enige die ze nog had is haar broer. Yasmine was een hoer, ze was overal te vinden en heeft al met zoveeeel jongens seks gehad. Totdat ze die ene speciale Yassine ontmoet en hij heel...