Zondag - 12:00
Ik was me aan het aankleden want Yassine zou mij en Nour rond 1 uur komen halen zei hij. Ik deed een Ballin Paris shirt aan en nog een zwart gescheurde broek en deed zwarte huaraches aan . Voor Nouara deed ik precies het zelfde aan en ik deed een beetje olie in haar krulletjes en ik gaf haar te eten, daarna liet ik haar in haar bed spelen. Lina & Younes waren samen naar de stad gegaan en Adam was gewoon thuis maar hij lag te slapen. Ik liep naar z'n kamer toe en deed de deur open ik zag hem luid snurken. Ik rende snel naar beneden en pakte een beker met water en liep weer naar boven en liep naar z'n bed n gooide het water op hem en filmde tegelijkertijd "YASMINE SHITMAN MIJN KENZO SHIRT OPDONDEREN" Riep hij hard. Ik ging helemaal stuk "WHAHAHAHAH SORRY BABY LOVEYOU" Zei ik lachend. Hij rende naar me toe en gaf me een harde klap "ADAM DIE WAS KAPOT HARD " Riep ik, en zo belandde we in een gevecht we waren aan t lachen en stoeien.
Even later hoorde we de bel ik gaf Adam nog 1 stoot en liep daarna naar beneden en deed de deur open ik zag Yassine voor de deur staan "Yasmine kom snel " zei hij. Ik liep naar boven haalde Nouara en zette haar in haar maxicosi en liep naar de auto en zette haar in de auto. Yassine liep naar Nouara toe en gaf haar een kusje "Papa's prinsesje" zei hij. Hij stapte in en we reden naar z'n moeder toe.
-14:00
Toen we daar waren was het niet druk. Het was stil we liepen naar de woonkamer en niemand was daar ik deed Nouara haar jasje uit en zette haar weer terug in haar maxicosi op de grond en ze viel inslaap. Nouara is echt rustig het enige wat ze wil is eten en slapen en spelen maar meer niet! Yassine kwam naast me zitten en begon vragen te stellen "Heb je al iemand anders?" zei hij, Ik schudde m'n hoofd "Nee de enige die ik nodig heb is m'n dochtertje en m'n broers" zei ik, Hij knikte en was opgelucht.
-
Even later hoorde we de moeder van Yassine binnenkomen en ze was met een meisje van ongeveer mijn leeftijd. Ik groette Yassine's moeder met 3 kusjes en dat meisje groette ik ook maar ze keek me vies aan en negeerde me. Dan niet kanker bitch dacht ik. Ik liep naar de keuken en hielp Yassine z'n moeder "Gelti wie is die vrouw in de woonkamer?" Vroeg ik nieuwsgierig. "Yassine z'n toekomstige vrouw" zei ze ik werd nerveus en liep naar de woonkamer "Yassine kom is naar de gang nu!!" zei ik boos. Hij kwam mee en deed de deur dicht "Wat is er " ze hij boos. "Wie is die meid?" vroeg ik hem woedend "Oh dat is me nichtje Chaima " zei hij normaal. "Zijn jullie verloofd ofso" vroeg ik hem weer. "Nee wollah niet , Maar waarom" zei hij. Ik slikte en keek weg "Je moeder zei dat je met haar zou trouwen". Hij keek me aan en knuffelde me stevig "De enige vrouw waarmee ik wil trouwen ben jij " zei hij menend. Ik gaf hem een klein kusje op z'n lippen en knuffelde hem stevig terug.
Kort deel 15 stemmen?
JE LEEST
Leven van een hoer.
RomanceYasmine, 18 jaar. Beide haar ouders verloren en gestopt met school, enige die ze nog had is haar broer. Yasmine was een hoer, ze was overal te vinden en heeft al met zoveeeel jongens seks gehad. Totdat ze die ene speciale Yassine ontmoet en hij heel...