007 ( HERSCHREVEN )

1.9K 80 1
                                    

1 WEEK LATER - POV Younes.

Jullie denken zeker hetzelfde als iedereen die ik dit plan heb uitgelegd, waarom zou ik m'n zus laten denken dat ik dood ben? Kijk ik ben echt neergestoken door een groep jongens dat is geen leugen. Onze vader doet aan drugs en hij gebruikt het. Hij verkoopt het zelfs door. Maar laatst wou hij dus contact met mij. Ik wou dat niet want mijn zusje heeft genoeg pijn gehad. Ik dacht laat me hem is laten zien wie hij echt kanker moet gaan missen toch? Ik belde hem en zei tegen hem dat ik hem wou zien en dat we even moesten gaan praten. Vervolgens hadden we afgesproken in een soort wijk waar alleen maar dealers wonen en drugsverslaafde etc snap je? Dus toen ik hem zag had ik hem geschopt tot hij op de grond viel en ik bleef hem slaan tot ik m'n woede had geuit voor wat hij mijn moeder, mij en Yasmine heeft aangedaan. Paar weken later heeft hij mij laten neersteken door een paar boys van hier. Hij had ze betaald ervoor, die kanker homo. Nu zijn we hier en ik heb m'n zusje laten denken dat ik dood ben, ik wil niet dat ze dit alles moet gaan meemaken of dat ze zelfs eraan denkt om toch weer een band te hebben met onze vader. Ik ben gewoon bang want mijn zusje is mijn alles. Ik wil haar niet kwijtraken...

Back to the story.
Ik werd ontslagen uit het ziekenhuis. Toen ik ontslagen werd en naar huis mocht belde ik gelijk een vriend van mij om op Yasmine te passen zodat ik ondanks alles nog steeds kan weten hoe 't met haar gaat en ik wil dat ze goed zit.

Ik: Ewa Yassine, hoe gaat het met Yas?

Yassin: Gaat goed, Ik heb tegen haar gezegt dat ze beter bij mij kan komen wonen. Ze heeft niks te zoeken meer bij Jevan. Ik ga haar goed zetten.

Ik: Raak haar aan en ik maak je dood Yassine, ik maak geen grapjes over Yasmine.

Yassine: Broer... Ze is als een zusje voor me, kifesh je praat zo?

Ik: Hahahahha, ben nog bezig met die shit. Geef me een week of misschien zelfs 2. Enige wat ik van jou vraag is om op me zusje te letten meer niet. Als het moet geef ik je geld ervoor.

Yassine: Isgoed broer, voor jou en vooral Yasmine heb ik het over. Ik hoef je geld niet. Ik doe dit sowieso vanuit mijn hart.

Ik: Raak der niet aan bro.

Yassine: Saff stop met zeuren nu.

Ik hing op en ging naar een hotel toe rijden in de buurt van m'n vader z'n huis. Ik parkeerde voor t hotel en liep gewoon naar binnen naar de balie en reserveerde een kamer, Ik liep toen naar m'n kamer en ging al mijn kleding uitpakken en nam een snelle douche van 20 minuten.

1 uurtje later.

Ik heb gedoucht en heb me aangekleed. Ik deed een zwart Kenzo shirt aan met een zwarte D2 broek aan en nog een Canada Goose jas. Ik liep naar buiten en ging onderweg naar Mounir en Lorenzo, Ik ga met hun 2 zaken afhandelen met die flikkers die me hebben gestoken. Ik stapte in m'n auto en reed naar Lorenzo z'n huis. Hij woonde toevallig maar 25 min van het hotel af.

25 Minuten later.

Ik was aangekomen bij Lorenzo. Ik liep naar binnen want de deur zit niet toch nooit op slot. Ik liep naar binnen en zag Lorenzo en Mounir op de bank liggen. Deze 2 dieren he haha wejow.

Ik: Ewa clannies!

Mounir: Yo.

Lorenzo: Hallo hoerenzoon.

Ik schudde lachend m'n hoofd en gaf ze een box, ik ging naar de keuken en pakte een blikje Redbull uit de koelkast. Later liep ik weer naar de woonkamer toe en ging bij hun zitten.

Ik: Oke, kom we gaan naar die kanker honden.

Lorenzo: Ai, kom.

We liepen naar de huurauto van Mounir en reden naar t adres van die jongens die me hebben gestoken. Ze zaten met z'n alle in een safehouse maar een rat heeft me verteld waar de locatie was voor wat geld. We gaan gewoon zaakjes met ze afhandelen toch?

1 uurtje later.

We waren bij t soortig huis van die kanker sukkels. We maakten ons klaar, Ik zette een mes aan m'n heup & een pistool in m'n jas. We liepen naar binnen, een meisje rond de 18 deed open ik duwde haar opzij en ze gilde van de pijn. (Heel even had ik medelijden) Maar dat hield snel op, Ik liep met schijt langs het meisje. Ik haalde m'n pistool erbij en schoot op iedereen die ik zag.

Ik: Lekker he, Je wou me toch neersteken voor geld! Ga dood voor geld.

Ik spuugde in z'n gezicht, Ik zag dat Mounir & Lorenzo al klaar waren met waar ze mee bezig waren. We liepen naar de gang. Ik zag het meisje weer liggen bij de deur op de grond. Ze was bang en was aan het huilen en had op de een of andere manier bloed.

Ik: Hou je kanker bek. Ik krijg hoofdpijn, stil ff voordat je de volgende bent.

Ik liep harteloos weg en stapte in de auto en we reden met z'n 3e weg.

1 uurtje later.

Ik lag al in bed, ik pakte m'n telefoon en zag een foto van mij en Yasmine met onze moeder. Wat een waardevolle foto, 2 belangrijkste vrouwen in m'n leven. Ik ga ervoor zorgen dat ik Yasmine nooit kwijt raak. Ik ben haar beschermer en zal dat altijd zijn.

Leven van een hoer.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu