Yasmine R
Donkerbruin krullend haar, bruine ogen, half Marokkaans(vaders kant) & Half Surinaams(moeders kant). Ze heeft een lichaam om u tegen te zeggen! Ze gaat niet meer naar school & is bekend als de kech van de wijk(doordat ze met veel 'boys' uit de wijk heeft geslapen). 18 jaar oud en heeft een hele hechte band met haar broer Younes.Younes R
20 jaar oud, oudere broer van Yasmine. Hij heeft krullend bruin haar en blauwe ogen. Helaas rookt hij, maar hij is een hele lieve jongen die veel om z'n zusje geeft en hij heeft een hart van goud ondanks hij niet aan relaties doet(hart gebroken).Back to the story😊.
Ik werd wakker. Hmm heb zo lekker geslapen. Ik pakte mijn telefoon erbij en keek hoelaat het was: 15:00 uur. Ik liep gelijk naar de douche en ging ff een uurtje douchen.16:00
Ik kleedde me aan. Vandaag ga ik even met m'n vriendin Aliyah naar de stad. Zij was de enige die me steunde toen m'n vader overleed. ik was toen 14/15. Ik was toen nog heel jong en ik ging toen ook nog naar school, maar toen me vader dood ging stopte dat al. Ik ging niet meer naar school, ik was een hoer geworden. Ik liet m'n eer afgepakt worden en was iedere dag met jongens bezig.En hier ben ik nu... de grootste hoer van de wijk, maar ik heb spijt van niks.
Dit was m'n outfit met witte Fila's. ( Alleen de outfit, niet de persoon ).
Toen ik aangekleed was ging ik lopen richting Aliyah's huis. Haar huis is niet zo ver van het mijne. Dusja ik liep en onderweg naar daar zag ik een groepje jongens. Ik hoorde ze fluiten & al die dingen. Ik keek ze aan, schonk ze een knipoog en likte m'n lippen en liep verder. Toen ik was aangekomen bij Aliyah's huis opende ze de deur. We begroette elkaar net zoals altijd met een knuffel.
JE LEEST
Leven van een hoer.
RomanceYasmine, 18 jaar. Beide haar ouders verloren en gestopt met school, enige die ze nog had is haar broer. Yasmine was een hoer, ze was overal te vinden en heeft al met zoveeeel jongens seks gehad. Totdat ze die ene speciale Yassine ontmoet en hij heel...