015 ( HERSCHREVEN )

1.3K 99 8
                                    

POV Yasmine

Ik werd wakker en merkte op dat ik in bed lag. Ik keek naast me en zag Yassine slapen, z'n arm lag over me heen. Ik kroop zacht en stiekem uit het bed en pakte m'n telefoon erbij en zag alle gemisten oproepen en appjes. 

5 Gemiste oproepen van Younes. 

8 gemiste oproepen van Souhaila. 

3 van een onbekend nummer. 

Ik belde eerst souhaila terug en ze nam gelijk op. Ik hoorde gelach op de achtergrond, waarschijnlijk van Said.

Souhaila: Ewaaaa, schatttttttt

Ik: Hoi, Hoezo belde je me gister? 

Souhaila: Niks, ik miste je gewoon. Maar ik wou vragen of je wilt komen naar m'n huis met Yassine. Er komen veel collega's van Yassine & Said eten bij ons en ik wil niet het enigste meisje daar zijn. Said vind het ook niet leuk als ik de enigste dame ben

Ik: Saff, hoelaat?

Souhaila : Kom jij maar om 20:00. 

Ik: Isgoed ciau.

Ik hing op en liep naar de keuken, ik ging pannenkoeken maken. Toen ik klaar was met eten, liep ik gelijk naar de douche en nam even een korte douche. Eenmaal uit de douche deed ik een Ceasars trainingspak aan en pakte witte Alexander McQueens. Ik deed m'n haar in een knot en pakte de Vespa van Yassine en reed naar de winkel en ging boodschappen voor hem doen. 

-14:00

Ik was klaar met boodschappen doen en liep met zware tassen naar de Vespa, maar 't lukte me niet. Ik schopte boos tegen de tas en zag dat er iemand naar me toe liep. 

....... : Hulp nodig ?

Ik keek omhoog en zag Said staan. Hij stak lief z'n hand uit. Ik gaf hem een tas en hij hielp me mee met de tas op de scooter te zetten. Ik Glimlachte naar hem en stapte op m'n scooter en reed weg. Ik vond Said altijd raar en eng maar ik durf het nooit aan Yassine te vertellen. Said blijft altijd lang naar me staren of probeert met me te praten en me aan te raken maar vaak negeer ik hem gewoon. Na 10 minuten was ik bij Yassine z'n huis en sjouwde de tassen naar binnen. Ik zag dat Yassine op de bank zat en toen hij me zag liep hij blij naar me toe en pakte alle tassen aan, hij nam ze zonder probleem mee naar binnen. Hij zette alle boodschappen op z'n plek en kwam toen naar mij toe en knuffelde me stevig en gaf me een kus in m'n nek.

Y: Ik heb je gemist.

Ik: Ik hou van je, En uh om 20:00 gaan we naar je broer.

Y: Wat? Nee sorry, wij gaan daar niet naar toe. Opkankeren met hem. 

Ik: M-M-M-Maar hoezo niet? Souhaila heeft me nodig, ik kan niet niet gaan?

Y: Weetje wat, ga alleen ik breng je naar haar toe en kom je ophalen. Ja schat?

Ik: Oke (zuchtend)

Ik trok m'n schoenen snel uit en ging bij Yassine op de bank liggen, ik rustte m'n hoofd in z'n nek en knuffelde hem stevig en nam z'n geur op. M 'n buik kon je wel al een beetje zien en ik wist het geslacht al, het word een meisje. Inmiddels was ik 5 maanden zwanger en soms schopte ze ook weleens. Ik keek omhoog en zag Yassine gefocust tv kijken, ik gaf hem nog een kus op z'n wang en ging verder tv kijken.

-

't was 19:00 en ik ging me omkleden. Ik deed een zwarte jurk aan tot m 'n knieën en nog zwarte instappers want hakken waren een beetje te pijnlijk voor me. Me buikje kwam zo mooi uit deze jurk. Ik ging m'n haar stijlen en omdat ik veel haar had duurde het ook best lang. Om 20:00 liep ik naar beneden en zag ik Yassine beneden zitten op z 'n telefoon. Toen hij me uiteindelijk zag keek hij me verbaasd aan en keek me toen raar aan.

Y: Loop naar boven, Je gaat een trainingspak aandoen!

Ik: Nee jou collega's komen en dan ga ik een trainingspak aandoen? 

Y: Nee want ik ben er niet bij,  Wie weet welke rare mannen aan je gaan zitten of naar je kijken. Ik vertrouw niet al die collegas Yas.

Ik: Dan ga je toch gewoon meee! Ik wil niet eens alleen gaan...

Y: Pfff jij bent echt moeilijk he, Oke wacht ik ga mee.

Hij trok z'n jas, ik deed hetzelfde en we liepen naar z'n auto toe en reden naar Said. Na korte 20 minuten waren we er en stapten we uit de auto en liepen samen naar binnen. Yassine deed nog snel z'n arm om mijn middel en we liepen naar binnen en zagen heel veel mensen zitten in de woonkamer. Ik voelde dat er veel ogen op me gericht stonden maar t boeide me niet en ik liep weg van Yassine en gaf Souhaila een knuffel.

Ik: Hey Sousou van me!

Souhaila: Je bent laat, kijk al die mannen tfoe. Bij iedere stap die je maakt kijken ze je aan hahaha, fucking honden. 

Ik: Daarom is Yassine hier toch. (giechelend)

We gingen ergens zitten en gingen praten over ditjes en datjes, Uiteindelijk moest ik naar de wc. Ik stond snel op maar werd aan me arm getrokken. Ik draaide me geïrriteerd om en zag Yassine naar me kijken.

Y: Waar ga je?

Ik: De wc.

Ik liep naar boven en hoorde iemand naar me toe lopen, opeens werd ik kapot hard tegen de muur aangedrukt. Said keek me recht in m'n ogen aan ik probeerde te gillen maar hij zette z'n hand voor m'n mond. Terwijl hij dat deed begon hij me zuigzoenen in m'n nek te geven en me aan te raken. Ik probeerde om hulp te gillen maar t werkte niet, uiteindelijk trapte ik hem in z'n b****** ik hoorde hem nog wat zeggen voordat ik weg haastte...

S: Als je wat tegen Yassine zegt, Maak ik je leven een hel Yasmine.

Ik rende snel naar beneden, ik had tranen. Shit laat me die snel wegvegen. Ik liep naar de woonkamer, ik zag Yassine kijken naar me nek... Shit.

Y: Yasmine, wat is dat? Maak me niet boos, die zijn niet door mij gezet. 

Hij trok me naar de gang zodat niemand mee kon luisteren en keek me woedend aan. Z'n ogen kregen een zwarte gloed. Hij was woedend. 

Ik: U-U-Uhmm, eh nikss joh. Ik was gevallen in de wc

Y: Niet liegen tegen mij. Zeg de kanker waarheid 

Said liep naar beneden en deed zijn arm om me heen.

S: Ze was echt gevallen, ik hielp me schoonzusje alleen opstaan. Ik heb t ook gezien. Eh broer niet boos tegen haar doen he. Vergeet niet hoe mooi ze is, iedere man hier wou haar.

Ik: Yassine ik wil naar huis .

Hij knikte en pakte onze jassen en we liepen naar de auto, Ik keek heel de rit stil uit het raam toen we thuis waren kleedde ik me om en ging op de bank liggen en nadenken. Maar ik hield 't niet vol, de tranen stroomden naar beneden en Yassine zag het.

Y: Als je me niet gaat zeggen wie die kanker zuigzoenen hebben achtergelaten, Dan ga je zien of weet je wat. Said gaat dan zien.

Ik: neeee niet said! Alsjeblieft Yassine, niet boos worden. Said heeft dat gedaan.. Ik probeerde je te roepen, echt! Hij hield z'n hand voor mijn mond, ik kon niks doen. Yassine ik voel me zo vies nu. 

Y: Wat? Yasmine ik ga hem doodmaken, MAAK GEEN KANKER GRAPJES.

Hij liep boos rond en pakte een vaas en gooide die tegen de muur en begon de muur te slaan er kwam bloed uit z'n knokkels en hij stopte niet, ik rende naar hem toe en hij sloeg me hard in m'n gezicht ik viel achteruit en begon te huilen.

Ik haat je said, ik wens je niks anders dan ongeluk toe wollah.

18 stemmen dan komt het volgende deel!


Leven van een hoer.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu