Pov Yasmine - (In Yassine's huis) Nog een week later!
Jullie vragen je wat er met mij is gebeurd he? In die lounge toen ik bijna door die enge grote jongens werd verkracht, kwam Yassine en hij nam me mee naar zijn huis en liet me hier in zijn huis slapen. Ik voelde me zo veel beter thuis hier dan bij Jevan. Yassine had me uitgelegd dat hij Younes kende etc en ik vond hem eigenlijk best aardig voor iemand die ik net pas kende. Ik zie Yassine echt als een broer. Hij is kapot lief en groot.
Maaar terug naar het verhaal ->
Ik was net wakker en ging douchen. Ik heb hier in zijn huis zelfs mijn eigen slaapkamer gekregen. Ik ging douchen en kleedde me daarna aan. Ik deed een Gray Kenzo shirt aan en een Grijze broek met krassen en deed adidas slippers aan met witte sokken. Ik deed cantu in me haar en liet me krullen los tot ze gedroogd zouden zijn. Ik deed nog beetje concealer op en ging koken. Ik ging pannenkoeken bakken want ik had er best wel zin in deze dagen dus ewaja. Na ongeveer 30 minuten waren ze klaar en ging ik met mijn eten naar de bank en ging naar mijn serie kijken (Jane de virgin). Later kwam Yassine in een korte Nike broekje zonder shirt binnen. Shit ik schaamde me. ik werd knalrood.Yassine: Voor wat word je rood? Moet ik een shirt aantrekken?
ik: Ja, beter.
Hij haalde zijn schouders op alsof het hem niet boeide en kwam gewoon naast me zitten. Hij gooide een arm over me heen en gaf mij een kus op mijn wang.
Ik: ieuwl. Wat geef je me kus? Nu heb ik ebola op mijn wang gadver.
Yassine: hahaa, doe normaal snel.
Ik ging lachen en leunde met mijn hoofd op Yassine z'n borst aan. We gingen verder serie kijken. Ik dacht opeens aan Younes, mijn lieve domme broer. Zo snel in zijn sterfbed... ik kreeg tranen toen ik hem aan hem dacht, Yassine keek me verbaasd aan.
Yassine: wat is er Yas?
ik: Ik mis Younes zo erg Yassine, ik kan dit echt niet man kanker zooi.
Hij knuffelde me en gaf mij een kus op mijn voorhoofd, hij veegde daarna mijn tranen weg.
Yassine : Weetje wat? Vandaag gaan we iets leuks doen. Misschien bios of de stad, ik weet nog niet. Ja?
ik: Isgoed!
Ik had al een outfit aan waarmee ik tevreden was. Maar ik ging m'n haar in strakke knot naar achter doen. Nadat ik klaar was met m'n haar ging ik even naar de kamer kijken om te kijken wat Yassine aan ging doen. Hij zag er echt mooi uit hè omygod! Mensen wacht, wacht, wacht. Ik ga hem nu voor jullie omschrijven. Hij had hetzelfde als mij aan. We zagen er samen echt leuk uit en deden beide witte Alexander mcqueens aan.
Yassine: Ben je klaar?
ik: Jaa, kom we gaan.
We liepen naar beneden. We gingen naar Yassine zijn auto en reden naar de stad toe. We gingen wat kleren halen en gingen we een nieuwe film kijken in de bios. Toen we klaar waren met dat alles gingen we nog eten in Happy Italy. Vervolgens rond 22:00 gingen we naar huis en was het genoeg geweest vóór vandaag.
2 uurtjes later
Ik had al een pyjama aan en we waren allebei klaar met eten. Ik ging op de bank naast Yassine liggen, hij keek me lang aan en ik merkte t.
Ik: Wat kijk je?
Yassine: Kijk... nee laat maar.
Ik: neee zeg! Nu heb je me al nieuwsgierig gemaakt.
Yassine: Nee klaar.
ik: tfoe kanker flikke.....
Voordat ik kon uitpraten, zoende Yassine me vollop op me mond. Ik zoende natuurlijk terug want ik kan er ook niks aandoen. Ik was toch al de hoer van Amsterdam toch? Uiteindelijk gaf hij mij een zuigzoen en bleef me kussen, hij tilde me op naar de kamer. ( Nu kunnen we niet meer terug Yasmine).
We weten allemaal wat er daarna gebeurde. Ik viel erna meteen in slaap samen knuffelend met Yassine. Niet denkend naar alle ellende die ik nu heb veroorzaakt...
Stemmennnnnn!!!!!!! Dit was een kort deeltje maar ik heb me best gedaan dus stemmen en reageer lief.
JE LEEST
Leven van een hoer.
RomanceYasmine, 18 jaar. Beide haar ouders verloren en gestopt met school, enige die ze nog had is haar broer. Yasmine was een hoer, ze was overal te vinden en heeft al met zoveeeel jongens seks gehad. Totdat ze die ene speciale Yassine ontmoet en hij heel...