POV Yasmine
"Wat wil je zeggen dan?" Vroeg ik Adam nieuwsgierig. Hij pakte een briefje uit z'n tas en gaf het aan mij "Younes lees met haar mee alsjeblieft" Zei Adam tegen Younes. Na een paar minuten zag ik Younes boos voor zich uit kijken. "Die kanker flikker Adam wollah ik maak hem dood, hij heeft onze jeugd samen verpest. " Zei Younes boos, hij had 't over onze vader. Ik keek bedroefd voor me uit en begon boos te worden, waarom zei Adam het niet gewoon. Ik had het echt wel begrepen... "Adam jij bent kanker schijnheilig, waarom zei je het niet vanaf het begin?" Zei ik woedend. Ik haalde Nouara uit haar stoel en liep naar m'n kamer toe. ik zette Nouara rustig op bed en ging een beetje aan haar mooie krulletjes zitten. Ze is echt prachtig ! Ze lijkt zoveel op Yassine ze heeft alles van hem..... Z'n grote lichtbruine oogjes en z'n mooie zwarte krullen. Ik heb iemand nodig om mee te praten, ik voel me niet goed. Na lang nadenken besloot ik naar Mounir te gaan want hij luistert altijd naar mij en begrijpt me. Hij woont alleen dus niemand stoort en Nouara kan daar eten en wat slapen. Mounir had toch toevallig wat babyspullen die nog van z'n nichtje waren die een tijdje daar sliep. Ik pakte Nouara in en zette haar in haar maxicosi. Ik deed zelf m'n Canada Goose jas aan en liep naar beneden . Adam pakte m'n arm vast "Yasmine sorry Wollah, je had gelijk ik moest het jullie zeggen maar je begrijpt het niet ik was bang. Hij bedreigde me " Zei adam smekend. Ik kreeg medelijden, veel medelijden zelfs "Je hebt gelijk maar ik ben nog steeds een beetje boos Adam, ik moet dit verwerken. Ik weet niet eens op wie ik boos moet zijn, jou, papa of mama" zei ik boos. ik zette Nouara in haar kinderwagen en liep naar buiten, ik liep naar Mounir die hier in de buurt woonde.
-
Even later zat ik voor z'n deur en belde aan. Mounir deed open en keek me verrast aan maar gaf me daarna en knuffel "Wat doe je hier kleintje" Zei mounir blij. Ik haalde m'n schouders op en liep met Nouara naar binnen en trok m'n schoenen uit. Mounir haalde Nouara uit de kinderwagen en hij ging samen met haar op de bank liggen.
Ik ging naast hem zitten en Nouara was al wakker en had een vieze luier "Mounir geef haar ze heeft gepoept" Zei ik tegen hem en probeerde haar van hem af te nemen maar hij pakte billendoekjes en een pamper en hij begon haar te verschonen "Jou toekomstige vrouw heeft later geluk met jou Mounir" Zei ik grappend. Hij keek me lachend aan en was klaar met Nouara verschonen en ze moest nu rond deze tijd eten "Mounir ik ga in de keuken een fles maken ze moet eten" zei ik en liep naar de keuken en deed alles wat ik moest doen om een flesje te bereiden. Toen ik klaar was met Nouara's fles liep ik naar Mounir toe en hij gaf Nouara haar fles en dit zag er zo schattig uit!
"Mounir wil je nooit zelf kinderen , Kijk hoe lief je bent met Nouara. Zelfs Yassine moet dit nog een beetje leren" Zei ik. Hij keek me lief aan "Ik wacht nog op m'n vrouw, Ik hou van haar maar ze is verliefd op een ander " Zei hij serieus.... Ik keek 'm lachend aan en deed me wenkbrauwen omhoog "En wie is die gelukkige dame?" vroeg ik nieuwsgierig. Hij gaf geen antwoord en focuste zich weer op Nouara en voor even leek het alsof hij gekwetst keek. "Mounir wat is er?". Hij liet Nouara boeren en ze viel rustig inslaap nadat hij haar kort suste en hij legde haar in haar kinderwagen "Yasmine ik hou van je maar je houdt nog van Yassine dus ik wacht op je " zei hij serieus. Ik wist niet wat ik moest zeggen, ik wist niet eens dat hij zich zo voelde "Sorry maar dit is gewoon moeilijk ik ben echt nog verliefd op Yassine en ik hou van je als broer maar ik weet niet of....." zei ik maar hij onderbrak me "geeft niet Yasmine ooit ga je van me houden maar ik vind t niet erg dat je nu niet van me houdt " zei hij. Hij is lief en rustig en bij Yassine ging alles zo snel.... "Mounir je weet dat ik van je hou als broer maar ik weet t niet.... Ben bang dat je mijn hart weer gebroken gaat worden " zei ik menend. Hij schudde lachend z'n hoofd "Nooit dat ik jou hart zou breken , Ik hou van je en zou alles voor je doen. Vergelijk mij nooit met die Yassine van jou. " zei hij. "Dankje voor je geduld daarom hou ik van je " zei ik lief. Hij knikte en ging tv kijken samen met mij.
-
Na uren gingen Nouara en ik naar huis. Nouara is echt rustig en lief, ze huilt niet snel en ze is echt schattig iedereen word gelijk verliefd op der ! Even later na het lopen hoorde ik iemand me naam roepen. Ik keek achter me en zag Yassine rennend naar me toe komen en even later stond hij naast me en nam Nouara's kinderwagen van me over en we liepen verder "Vanwaar kom je ? " vroeg hij serieus en keek me aan. Ik keek hem aan en keek weer weg, als ik te lang kijk ga ik huilen of so "Mounir" Zei ik en keek naar de grond, ik keek snel naar hem maar keek toch maar beter weg. Ik kon mezelf bijna niet meer inhouden z'n mooie bruine grote ogen keken me aan. Op die ogen was hopeloos verliefd maar het is al telaat. Yassine zwaaide met z'n handen voor me ogen en toen pas had ik door dat ik naar hem staarde "Yasmine kan Nouara niet een keer bij mij slapen ? " vroeg hij. Ik knikte "Kan wel ooit , Misschien dit weekend want dan word ik 19 en dan ga ik uit ofso en dan kan ze bij je blijven" zei ik. Hij keek naar Nouara en gaf haar toen een klein kusje op haar wang "Ze is onze prachtige geschenk "zei hij zacht maar hoorbaar. Ik knikte glimlachend naar hem en keek hem aan ik miste het wel als we samen waren kon hij altijd met z'n dochtertje zijn maar hij verpestte alles met die domme hoer. Ik dacht na en besloot het hem te vragen "Hoezo ging je vreemd ? " vroeg ik opeens en hij schrok van die vraag en keek toen gebroken voor zich "Ik weet niet , maar ik was dom. Het ging allemaal zo mee in het moment. En Yasmine ik zweer in het begin weigerde ik " zei hij. Ik knikte en ik zag dat we toen voor m'n huis waren, Yassine hielp me met Nouara binnen zetten en hij legde haar in haar bed. Toen ging hij weg en ik deed m'n schoenen uit en ging op de bank zitten en besloot na te denken, Kan ik van Mounir houden? Word ik ooit zo verliefd op Mounir als ik ben op Yassine? Van wie hoor ik echt te houden Yassine of Mounir?
20 stemmen!
JE LEEST
Leven van een hoer.
RomanceYasmine, 18 jaar. Beide haar ouders verloren en gestopt met school, enige die ze nog had is haar broer. Yasmine was een hoer, ze was overal te vinden en heeft al met zoveeeel jongens seks gehad. Totdat ze die ene speciale Yassine ontmoet en hij heel...