014 ( HERSCHREVEN )

1.2K 97 1
                                    

POV Yassine.

Ze ging er eerst in mee maar na een paar minuten duwde ze me weg, ze durfde me niet eens meer aan te kijken. Diep van binnen voelde ik me fucking gekwetst. 

Ik: Sorry...

Yasmine: Het maakt niet uit.

Ik ging maar op m'n Iphone en ging paar appjes beantwoorden etc. Na 10 minuten was Said er maar hij ging snel douchen en aankleden. Later kwam hij naar beneden. Hij gaf Souhaila een kus op haar wang en liep met mij mee naar de auto en we stapten in.

Said: Kom lounge? Iedereen is daar Souf, Mo, Ibrahim, Mostafa , Kleine mo, Zakaria , Isma...

Ik: hahaha oke ik weet het wel broer, ik zeg je eerlijk... ik weet niet of ik wil gaan. Het voelt niet goed tegenover Yasmine man broer. 

Said: Kifesh voelt niet goed? Jij hebt het zelf nog uitgemaakt hou je bek en focus je op de money en niet op kechs. Het enige waarvoor je die keb nog nodig hebt is je kleine broer.

Ik greep hem bij z'n keel door de dingen die hij over Yasmine zei, zo praat je niet over haar. Over mijn vrouw... althans dat was ze. 

Ik: Noem Yasmine nooit meer kech, NOOIT MEER. Doe het nog een keer en ik ga je laten zien hoe Souhaila is, wollah ik haal die kanker hoeren kant uit haar, heb je gehoord of wat?

Said: Maar voor dat ik mijn vrouwtje kende was ze nog maagd en zij gaat naar school, wat bereikt jou vrouwtje behalve tienermoeder zijn? 

Ik: Wat voor een kanker broer ben jij? Bloed is zehma dikker dan water? jammer dat wij hetzelfde bloed hebben. Opkankeren uit me auto, nu. 

Hij stapte gelijk uit en ik reed naar Younes z 'n huis. Ik ga met hem praten, hij gaat mij niet van zijn zusje weghouden. Zij word mijn vrouw, ik weet het zeker.

-

30 Minuten later was ik daar. Ik zag Younes voor de deur roken, ik liep naar hem toe en ging naast hem staan zonder ook maar iets te zeggen.

Younes: Eh broer, hahah weet je je hebt lef om te komen. Eerst zeg je tegen haar dat je haar niet meer wilt zien en nu kom je zeker weer voor haar?

Ik: Ik hoefde haar nooit te zeggen dat ik haar niet wou zien als je niet steeds probeerde mij en haar uit elkaar te hebben, kanker hond. 

Younes:  Luister broer, vergeet niet je bent voor mijn huis. Praat nog 1 keer zonder respect en je gaat spijt krijgen.

Ik: Younes eerst had ik respect voor je maar nu? Nu heb ik schijt aan je. Ik ga met jou zusje trouwen en jij? Vind een vrouw, geen hoeren dan ga je weten wat ik bedoel.

En met die woorden liet ik hem verbaast achter en ik liep weg naar de auto en reed naar huis. Na een paar minuten was ik thuis want mijn huis is niet al te ver van hun huis af! Ik liep naar binnen en zag Yasmine slapen op m'n bank zo mooi.. zo onschuldig.

Ik pakte een deken en zette die over haar heen. Ik gaf haar een kus op haar voorhoofd en liep verder naar de keuken en zag een briefje hangen aan de koelkast.

Yassine

Als je dit briefje leest slaap ik sowieso, sorry ik probeerde echt te wachten op je. Ik was hier om je te vragen om nog 1 kans. Younes gaat echt niks verpesten, ik beloof het. 3 maanden lang heeft mijn hart alleen maar gehuild om jou. En ik wil zo graag mijn dochtertje een moeder en vader geven die zooo verliefd op elkaar zijn, hopelijk wil jij dat ook. Ik wil gewoon een gelukkig gezin zijn...

 X yasmine 


Morgen nog een deel denk ik want heb lang niet geudate enzo en ik ben in die schrijfmood! 12 stemmen?

Leven van een hoer.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu