Sofia povestește:
Heii..eu sunt Sofia,Sofia Cook. Fiica lui Ryan și Ally Cook,cei mai de succes oameni de afaceri. Într-adevăr, suntem niste oameni bogați,însă..niciunuia din familia mea nu-i pasa de avere.
Deci.. revenind,eu am 19 ani,sunt la facultate,o iau pe urmele părinților mei,și eu studiez contabilitatea,la fel și fratele meu. Eu sunt o fata,de fel mai timida,dar nici nu mă las călcată în picioare. Familia mea e foarte importantă pentru mine. Ii iubesc enorm de mult pe oamenii care m-au crescut. Sunt niste oameni minunați,de treabă și foarte haioși. Daca i-ai vedea,nu ai zice că sunt adulți,ci adolescenți. De fiecare data când vin fetele la mine..mă roagă să vină și mama sa stea cu noi, deoarece doamna Cook este foarte de treabă.
Erica este prietena mea cea mai bună,e ca și sora mea. Iar David și Derek sunt frații mei. Ok..Derek nu e fratele nostru de sânge,însă,am crescut ca frații. Eu,David,Derek și Erica am crescut cu toții împreună. Părinții noștri sunt prieteni de familie,avem casele foarte aproape.
Astăzi e prima zi de facultate. Off... păcat că Erica este mai mică ca mine cu aproape 2 ani și nu putem fi împreună.
Sofia:Neața mami,neața tati,spun sii îi sărut pe obraz pe amândoi.
Tata:Neața Prințeso
Mama:Ai dormit bine scumpo?
Sofia:Da..astăzi e prima zi de facultate. Am un pic emoții
Tata:Aud eu bine sau fata mea are emoții?
Sofia:Da,ce e rău în asta?
Mama: E normal să ai emoții,îți vei face prieteni noi,vei cunoaște oameni noi.
Tata:Vor fi și băieți..Hm..Dacă unul din băieții ăia se dau la fata mea,atât le trebuie.
Sofia:Waw..când voi avea vreodată un prieten, Amintește-mi să nu ți-l prezint, spun și mama începe să râdă.
Oricum..e Derek cu mine (între mine și Derek e diferența de câteva luni,iar David și Erica au aceeași vârstă)
Știi doar că nu lasă pe nimeni sa se apropie de mine.
Ally:Da..oricum..ești mare acum. Poți avea un prieten. La vârsta ta eu și tatăl tău eram împreună de foarte mult timp.
Ryan:Da iubito,la noi a fost alta. Însă..ea e fata mea. Trebuie să fiu un tata protectiv.
Sofia:Ce m-aș face eu fara voi! Dar Neah..stai liniștit.. băieții sunt niste dobitoci.
Ryan: Exact așa ziceam și eu.
David: Vedeți că v-am auzit. Spune fratele meu îndreptându-se către noi.
Mama: Neața scumpule
David: Neața
Tata:Neața. Ai uitat că ai școală azi?
David:Cum as putea sa uit ? E coșmarul meu!
Când deodată se aude un claxon. Clar! E Derek,numai nebunul de el poate trezi tot cartierul.
Tata:Ce se aude așa?
David:A,probabil s-a rupt piciorul de la scaunul ăla..scuze..l-am stricat eu zilele trecute.
Tata:Nu aia,cine claxonează?
David:A,e Derek.
Spun și ieșim cu toții afară.
Derek:Neața familie Cook ,cum o Mai duceți?
Mama:Bine draga Derek,tu ce faci?
Derek:Uite, Trebuie să ma duc la așa zisa facultate.
Ryan:Ai tăi ce fac?
Derek:Au plecat la firmă.
Erica: Neața la toată lumea!
Ryan:Neața scumpo,ce faci?
Erica: Bine..am venit și ei la gașca mea nebuna.
Hei scumpo,ce faci?
Sofia: Bine..Derek,putem să plecăm și.noi astăzi? Nu vreau sa întârzii din prima zi.
Derek:Ok soro,stai așa că vorbeam și eu cu o fata. Încă puțin o agățam.
Sofia:E plina facultatea de fete. Le cucerești tu.
Derek e un mare cuceritor al fetelor,toate fetele ii cad la picioare. El și fratele meu sunt Cuceritorii.
Am pornit la drum. I-am lăsat pe Erica și David la liceu, după care am pornit spre facultate
În 10 minute ajunsem. Spre fericirea mea,nu am întârziat. Mai erau încă 8 minute până se sună.
Nici bine nu am intrat in facultate,și deja o șatră de fete săriseră pe Derek.
Derek:Ușor fetelor.
Xenia:Frumos și atrăgător,ca întotdeauna.
Derek:Pentru tine scumpo.
Dap.. Derek si Xenia sunt împreună. Sau doar așa crede ea. Derek oricum nu se poate îndrăgosti de nimeni.
Derek:Sofia,să ai grijă de tine,dacă ai nevoie de ceva,e nevoie doar să mă strigi,voi veni într-un suflet la tine.
Sofia:Stai liniștit frățioare,in caz de ceva.. apelez la tine..oricum avem mate prima ora,ai grijă să nu întârzii.
Derek:Ok scumpo.
Spune și se îndepărtează de mine,iar eu mă apropii de dulap pentru a-mi lua cărțile. Observ că lângă dulapul,este și dulapul unei fete roșcate foarte drăguțe.
Mă apropii de ea.
Sofia:Heii,spun și deschid dulapul.
Fata:Heii..spune ea foarte zâmbitoare. Cum te numești? Eu sunt Ema
Sofia:Îmi pare bine Ema,eu sunt Sofia.
După am hotărât să ne cunoaștem mai bine. Fata asta chiar și de treabă,suntem deja prietene. Barem n-o sa mai fiu singură.
Ușa de la intrare se deschide,și pe ea intră un tip înalt,cu părul blond și ochii albaștri,cu un corp bine făcut, îmbrăcat în niște blugi și un tricou negru.
Ema:Oh nu!
Sofia:Ce este?
Ema:E el,Jack..cel mai popular băiat din școală,e un Bad-Boy. Jack Brown.
Sofia:Wow..n-am mai auzit de el! Și de ce te temi de el?
Ema:Nu mă tem. Însă..Am auzit că e foarte periculos. Plus că e un derbedeu. Toate parașutele sunt la picioarele lui. Cucerește o fata cu privirea. Se preface că o iubește,își bate joc de ea,apoi o părăsește.
Sofia:Waw,ce băiat dobitoc.
CITEȘTI
~Viața Sofiei~ Vol ll
Teen Fiction*Înainte să scriu descrierea,as vrea sa fac un anunț, această carte,este continuarea de la "Iubire și Onoare", e volumul 2. Se poate citi și fără să fie citită prima carte,însă veți înțelege mai bine despre ce este vorba.Deci..revenind la descriere...